Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 10 grudnia 2016

Dsquared2, Want Pink Ginger edp + Vianek, Żel pod prysznic z ekstraktem z szałwii.

Witajcie! Na dziś przyszykowałam dwie recenzje. Jedna perfumeryjna - ten zapach to nowość z 2016 r, a druga z gatunku kosmetyków ekologicznych. Zapraszam :)

Hello! I've prepared two reviews for today. The first one is about perfume released on the market in 2016, and the second one - about an eco cosmetic. Welcome :)




marka: Dsquared2

kategoria zapachowa: orientalno-kwiatowa

nuty głowy: imbir, mandarynka, cytryna, różowy pieprz, mangostan
nuty serca: neroli, róża damasceńska, heliotrop
nuty bazy: absolut wanilii, wanilia z Madagaskaru, nuty drzewne, drzewo bursztynowe


brand: Dsquared2

category: oriental-floral

top notes: ginger, mandarin orange, lemon, pink pepper, mangosteem
heart notes: neroli, Damascen rose, heliotrope
base notes: vanilla absolute, Madagascar vanilla, woodsy notes, amberwood



Kiedy dostałam próbkę i ją przetestowałam, to pomyślałam sobie, że nareszcie coś z nowszych perfum wywiera na mnie większe wrażenie. Większość z zapachów, które poznałam ostatnio, były przyjemne, ale nie pozostawiały jakichś większych wrażeń. 
Pink Ginger jest serio wart wypróbowania! Podoba mi się ten zapach. Nie oddaje mojej osobowości, ale to bardzo dobre perfumy. Zaczynają się świeżo, miętowymi cytrusami, a potem pokazuje się coś a'la różowy zamsz. Taka zamszowa kurtka w przydymionym odcieniu różu. Później mamy jakby różowe kadzidło, co mnie zaskakuje! To spokojny zapach, ale dość mocny, dzięki czemu jest ciekawy.
Mogę wytropić wanilię, imbir, drzewne nuty zapachowe, kwiaty... Jeśli nie jesteście fankami róż, to nie szkodzi - róża nie rzuca się tu na nos ;), właściwie jest ukryta pośród innych składników.
Sądzę, że zapach ten może pasować nieco ekstrawaganckiej kobiecie, z mocną osobowością i klasą. Na jesień, zimę - bardziej na dzień niż na noc.

I got it and I was all "Finally something makes more impression on me", because many perfumes I've been trying out lately were nice, yet haven't given me much impressions.
Want Pink Ginger is really worth trying out! I like it, it isn't 'me' perfume but it's a very good perfume. It opens fresh with minty citruses and then it becomes a pink suede. Like a pink suede jacket, a smoky pink. It's sweet and velvety, but not too sweet. It's prominent, but not too prominent. Also something like pink oud shows up what surprises me! It's a calm fragrance, yet quite bold; that makes this fragrance interesting.
I can detect vanilla, ginger, woody notes, some flowers but if you aren't a rose fan, don't worry - it isn't significant there, actually it's hidden among other ingredients. 
I think the fragrance may fit a slightly extravagant woman, a bold person, also a classy one, great for autumn and winter, more for a daytime.




Ponadto parę słów o żelu pod prysznic Vianek :)

Besides a few words about a shower gel Vianek :)





Żel z ekstraktem z szałwii, ale zawiera również kwas jabłkowy, mlekowy i wyciąg z liści eukaliptusa.

This gel includes sage extract; besides there are also lactic and apple acid, and eucalyptus leaves extract.




Długo migałam się przed jego zakupem, gdyż obawiałam się, że będzie pachniał jakimś zielskiem. Zaskoczenie - pachnie całkiem przyjemnie. Jabłkowo-miętowo-ziołowo-zielono i świeżo. Dobrze się pieni, skóry specjalnie nie wysusza. Używałam go również do mycia włosów i jako żel do higieny intymnej. Sprawdził się! W przypadku mycia głowy mieszałam go z szamponem owsianym Sylveco i po wyschnięciu miałam zwiększoną objętość włosów na głowie. 
Cena tego kosmetyku to ok. 16-17 zł za 300 ml. Dostaje ode mnie 8 na 10 pkt. Znacie? Używałybyście?


I kept delaying the purchase because I was afraid of its fragrance. I didn't want it to smell with some unpleasant herbs. Surprise - it smells nicely. Apple-mint-herbal green and fresh. The gel foams well, doesn't dry skin much. I was also using it as a shampoo and a gel for intimate hygiene. It worked well! When I was washing my head, I was mixing it with an oat shampoo by Sylveco and when my hair was dry, I had hair with more volume. 
The price of this Vianek is about 16-17 PLN/300 ml. It gets 8 out of 10 points from me.Would you use it?



35 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żelu pod prysznic z Vianku, ale może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszego produktu nie kojarzę, ale drugi znam i lubię, jak większośc kosmetyków vianek :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory natrafiłam na jeden Vianek, za którym nie przepadam. To w sumie chyba niewiele ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam kosmetyków marki Vianek, ale ten żel mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu próbki nie znam, ale kosmetyki Vianek bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Oprócz jednego żelu do mycia twarzy.

      Usuń
  5. Wypróbowałam ostatnio viankowy żel i szczerze mówiąc nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Vianek bardzo lubię i ich kosmetyki jeszcze mnie nie zawiodły. Ostatnio anwet sie bardzo ucieszyłam, bo znalazłam ich próbkę kremu do twarzy. Żel też bym przetestowała z chęcią.
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel z Vianka na pewno kiedyś kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. That perfume sounds super interesting! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is! The latest fragrances often aren't something to remember. This one is.

      Usuń
  9. The perfume sounds lovely and the gel sounds good too. I bought to gels today - Iced Gingerbread and Lemon Tart. I love the food smelling ones! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too! I, for example, like gourmand type of perfume. Notes like caramel plus flowers for example. Iced Gingerbread sounds very well.

      Usuń
  10. It is interesting the perfume! I have to test it!smuack!

    OdpowiedzUsuń
  11. z szałwią miałam kiedyś płyn do intymnej z Fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  12. vianka dalej nie miałam jeszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji przetestować żadnego żelu pod prysznic Vianka, póki co jestem uzależniona od mycia Aleppo :D

    Co do pomadki- oczywiście masz za darmo i koniec dyskusji na ten temat ;) Pomyślałam, że mogłabym zrobić Ci pomadkę z kakao i odrobiną cynamonu, ale nie daję gwarancji, że wyjdzie taki efekt kolorystyczny jak oczekujesz, no chyba, że po jej zrobieniu wyślę Ci zdjęcie i powiesz mi czy taką chcesz. Co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie miałam jeszcze Aleppo ;)

      Ostatnio zużyłam pomadkę ochronną z Sylveco, tak, że mogę ci podesłać opakowanie, tylko je jakoś oczyszczę :) Dzięki :)))

      Usuń
  14. Both products sound really interesting :) the brands are new to me, I'm not sure if we have them here in Germany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dsquared2 - I have them online, not sure if they are available in Poland shops either.

      Usuń
  15. Niestety, często nie umiem z samego opisu zapachu stwierdzić, czy spodobałby mi się on czy nie. Co to Vianka, to jeszcze żeli tej marki nie miałam, ale na pewno to zmienię, kiedy wykończę obecne żele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z samego opisu nie da się stwierdzić; jest zarys ogólny ;)

      Usuń
  16. Very interesting flavor. I wanted to try it!

    OdpowiedzUsuń
  17. The D2 perfume sounds really interesting! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was wearing it today, it grows and grows on me :)

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.