wtorek, 6 grudnia 2016

Colour Alike, 621, Snake Prince i płytka Born Pretty Store, BP-L054.

 Hej :) Dziś recenzja płytki, którą Born Pretty Store wysłało do recenzji, zamiast wybranej przeze mnie płytki BPL-043. Brakło im tej, którą zamówiłam. Taka pomyłka zdarzyła im się pierwszy raz, odkąd z nimi współpracuję.

Hey :)  Time for a review of a stamping plate Born Pretty Store has sent me for a review. Actually they sent it to me instead of another chosen one, because I chose BPL-043 stamping plate and got BP-L054. They lacked of BPL-043. Such a situation has happened to me for the first time since I collaborate with them.



Możecie znaleźć tę płytkę w ofercie sklepu tutaj: klik. W tej chwili kosztuje 2 dolary 49 centów.



You can find the plate in the shop's offer here: click. It's cheap, you need only 2, 49$ dollar to buy it now.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this plate:




Na holograficznym tle przystemplowałam białym lakierem dwa wzorki z płytki.

I stamped in white, using two patterns from this plate.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 







Świąteczny klimat kartonika, a na płytce wygrawerowane 20 geometrycznych wzorów różnej wielkości: od największych, np. pierwszy od góry z lewej, ok. 1,6 x 2,4 cm, po te ze środkowego rzędu (pierwszy z lewej ma 1,2 cm długości), oraz węższe, a długie z dolnego rzędu (użyty przeze mnie czwarty od lewej ma 2,2 x 1,1 cm). Wzory zmieszczą się na każde paznokcie, a niektóre wręcz będą w całości za duże. Motywy z płytki przypominają mi kolekcję MoYou London, Holy Shapes.

The Christmas mood on a package and 20 geometric patterns etched in the plate. Their sizes vary: f. ex. the biggest ones, let's take the first one upper row on the left is about 1,6 x 2,4 cm; these from the middle row are smaller (the first one on the left is 1,2 cm long); also a down row that includes thinner ones (the pattern used by me for today's mani, the fourth one from the left is 2,2 x 1,1 cm). These patterns will be big enough to fit everyone's nails and some of them will be too big in total. The motives remind me of MoYou London collection called Holy Shapes.


Płytka ma 12x6 cm. 

This stamping plate is 12x6cm. 


Wróćmy na moment do lakieru bazowego. Jest to holo Colour Alike, nr 621, Snake Prince. Lakier bardzo dobrze kryje, właściwie starczyłaby jedna warstwa. Dla pewności, że wyjdą dobre zdjęcia, dałam dwie. 8 na 10 pkt. 

Let's come back to the base nail polish for a moment. This is a holographic Colour Alike, nr 621, Snake Prince. This lacquer had a very good opacity, one coat was enough. I did 2 for security ;)  8 out of 10 points.










Z powrotem do wzorków. Nie przepadam za geometrią z jednego powodu: mój najlepszy stempel nie jest przezroczysty, a do tego typu stemplowania najlepszy jest taki z podglądem, przezroczysty właśnie - by precyzyjnie umieścić wzorek. Owszem, mam przezroczysty, ale nie zawsze dobrze współpracuje z płytkami i lakierami. Poniższe manicure jest zrobione z użyciem nieprzezroczystego stempla:

Back to the stamping. I'm not a fan of geometric stamping because of one reason: my best stamper isn't clear and you'd need a clear stamper to place the pattern the best. I have a clear one, but it doesn't always want to cooperate with plates and polishes. The manicure below was done with a sticky stamper (not a clear one): 




A kolejne z użyciem przezroczystego stempla, który polerowałam przed użyciem:

And another one with a clear stamper I had polished before usage:










Kilka ujęć makro/some macro shots:





Co sądzicie o płytce i tym manicure? Wydaje mi się, że tego typu wzory współgrają z holo, tworząc coś a'la konstelacje.

What do you think about this stamping plate and my manicure? I think that this kind of patterns works well with holographic finishes, creating kind of constellations.


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



64 komentarze:

  1. Jak zawsze piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio fajnie, że wysłali Ci coś innego nie dając możliwości wybrania przez Ciebie innego zamiennika. Choć moim zdaniem geometryczna płytka jest b. fajna :) A zdobienie z nią wyszło Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dali możliwości, trochę się zaskoczyłam. Płytka jest ciekawa; miałam na myśli zamówić kiedyś jakieś geometryczne wzory, choć może w mniejszej ilości.

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100% I w odniesieniu do stempli typu Clear do grometrycznych zdobień i z tym że holo tło wyglada obłędnie kosmicznie ;) Piekne mani i świetna płytka. Te duże wzory bardzo mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do geometrycznych zdobień najlepsze są przezroczyste gumki.

      Usuń
  4. Super! Bardzo podobają mi się te geometryczne wzory różnej wielkości. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Świetny pomysł, a pazurki bombowe :) Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awrrrrr jaki cudowny lakier holo *.* Płytka jest super, zastanawiałam się nam nią głęboko :D Całość oczywiście super! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO kolor lakieru obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ciekawie wygląda w świetle lampy :)

      Usuń
  7. The holo base is sooooo beautiful *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam słabość do takich wzorków. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie mieni się to bazowe holo <3 Płytka - mimo, że nie ta co powinna być - to i tak ma cudne wzory! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba się ta płytka ale wiadomo jak wybrałaś coś innego to miło by było gdyby zapytali na jaką chcesz zamienić :) Lakier śliczny, już mam go na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę przestać na niego patrzeć i ehem, zamówiłam z colorowo jeszcze dwa :D Teraz żałuję że nie kupiłam tych co mi się podobały w czarny piątek czy jak była promocja na nie:) Nie wiedziałam nawet że colour alike mają taką fajną jakość:) Przepadłam chyba :D I dziękuję pięknie za brokat, już myślę jak go wpasować w jakieś świąteczne zdobienie :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo :)
      Cieszę się, że utrafił w twój gust :) Tak, Colour Alike mają spoko jakość :)

      Usuń
  11. Your combination is really lovely :)
    Btw the same thing happened to me with my last review package - I had chosen a christmas stamping plate but received this geometric plate :'D

    OdpowiedzUsuń
  12. Płytka akurat średnio mi się podoba, ale baza - genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również dostałam tę płytkę, ale w ramach prezentu, bo do ostatniej współpracowej paczuszki dostałam 3 dodatkowe losowo wybrane prezenty, niestety na moje wąskie paznokcie 3/4 wzorków jest zbyt duże :( ciekawe połączenie holo i geometrii, jak najbardziej udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w drodze paczuszkę z losowo wybranymi prezentami. Jeszcze nie wiem, co to będzie ;)
      Ja z kolei wolę wzorki za duże, niż za małe...

      Usuń
  14. Gorgoeus CA - wow and lovely stamping :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt :) U mnie ta płytka czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love geometric patterns and you made a beautiful mani with the plate :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is simply perfect, I love it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a beautiful polish, and the plate has some interesting designs, too.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek lakieru :) Bardzo ładnie się prezentują te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, such patterns look really cool! I thing it would also works nice with gold and black)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi dear Aneta, the nail polish you used as the base is really wonderful!
    I like the stamping too!
    Kisses =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego typu płytki jeszcze nie mam ; zawsze tak się złoży że wybieram te z kwiatami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też? Zdecydowanie najczęściej motywy kwiatowe albo zwierzęce.

      Usuń
  23. I love the geometric images! I love them in white over the holo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie taki wzorek bardziej do holo

    OdpowiedzUsuń
  25. Even if it is not the plate you wished, you managed to do a great and coll mani with it. I love geometric patterns on the nails!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I like this kind of patterns too, only hope for my stamper to work with every nail polish :)

      Usuń
  26. Bardzo udana płytka, podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się lakier bazowy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzory bardzo ciekawe, takich jeszcze nie widziałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykuwają uwagę, takie futurystyczne.

      Usuń
  29. ten kolor i do tego wzorki ? Rewelacja

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na tym lakierze faktycznie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Very nice golografik. And graphically stamping on it looks beautiful

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba kolor tego lakieru bazowego, wzory geometryczne nie są moimi ulubionymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się ta płytka (i jej mniejsza, okrągła wersja) bardzo podoba :) Piękny jest ten kolorek bazowy :)

    OdpowiedzUsuń