Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 3 listopada 2016

Wetnwild, Wild Shine, E471B Kaleidoscope.

Dziś - kolejne naklejki wodne oraz połączenie lakieru Golden Rose, Matte Satin (fioletowy kolor bazowy) i brokatu Wetnwild, który kupiłam w drogerii Natura. Rzadko tam bywam, ale kiedyś akurat przechodziłam obok i wstąpiłam, by sprawdzić właśnie lakiery tej marki.

Today another water decal manicure: a combination of these plus Golden Rose, Matte Satin nail polish (purple base colour) and Wetnwild glitter I bought in Natura chain of stores. I rarely go there, but some time ago it happened to pass by near this shop so I came in to check out nail polishes by Wetnwild.




marka: Wetnwild
kolekcja: Wild Shine
nazwa: E471B Kaleidoscope
wykończenie: brokat w bezbarwnej bazie
ilość warstw: 1
pojemność, cena: 12, 3 ml/8 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Wetnwild
collection: WildShine
name: E471B Kaleidoscope
finish: glitter in a clear nail polish
number of coats: 1
amount, price: 12, 3 ml/less than 2 euro
my rating: 7, 5/10 pnts



Lakier ten nie zawiera formaldehydu ani jego żywic, brak też toluenu, DBP i kamfory. Uważałabym na n-Butyl Alcohol, bo może podrażniać płuca, ale podobnież występuję w niskich stężeniach w lakierach.

This nail polish doesn't contain formaldehyde nor its releasers, no toluene, DBP and camphor. I'm not sure if to be satisfied of n-Butyl Alcohol because it may irritate your lungs, but it's said to exist in low concentration in nail polishes.




Sam lakier to śliczny brokat dający efekt galaxy, także biżuteryjny. Choć produkują go w Chinach, nie ma typowego odpychającego zapachu chińskich lakierów, a taki typowo lakierowy. Rozprowadza się dobrze. Brokat zawieszony jest w dość gęstym, bezbarwnym żelu.

The nail polish itself is a pretty glitter giving a jewellery and galaxy effect. It's produced in China but it doesn't show a typical odour that cheap Chinese enamels can show: it's a typical nail polish scent. Kaleidoscope spreads well. The glitter is suspended in a clear, quite thick gelly.


I wracamy do manicure: mój top nie lubi się z tymi naklejkami, niestety... Zdarza mu się je po prostu nieco rozpuszczać. Niemniej jednak wzory są śliczne.

And now we're back to the mani: my topper doesn't like these decals... Unfortunately it dilutes them a bit. These patterns are great nevertheless.





Zbliżenie na brokat w buteleczce:

A close-up look at the glitter in the bottle:




i na paznokciu:

and on my nail:



Co sądzicie o tym projekcie?

What do you think about this design?



75 komentarzy:

  1. Cool top coat! Looks amazing on this purple.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny ten brokatowy lakier :D A zdobienie super, trochę wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt. Ja obecnie używam hybryd, ale z miłą chęcią patrzę na takie propozycje i lubię je podziwiać u innych. Kiedyś sama się bawiłam w takie różności :) Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten motyw z palemkami, choć trochę nie na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pory roku mnie nie ograniczają w robieniu mani ;) Zimno jak nie wiem co, miło mi się robi, gdy przypomnę sobie lato.

      Usuń
  5. Świetne zdobienie! I naklejki fajne i ten brokat na ciemnym fiolecie wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, I love this glossy manicure) as starry night!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wanted to achieve a starry night look so I'm glad you see it!

      Usuń
  7. Top bardzo fajny, ładnie wygląda na pazurkach :) Ale te naklejki sa super! Chyba nawet mam takie same gdzieś w gąszczu zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naklejki musza być mega suche żeby pokryć je topem bez uszczerbku dla nich samych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, czy były mega suche, gdy pokrywałam topem, i tak mega to chyba nie ;) Widzę, że wymyśliłaś na nie sposób ;) Śliczne są :)

      Usuń
  9. Fajnie połączyłaś :). JA do natury kompletnie nie chodzę i nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego fajnego brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej marki mają jeszcze np. ciekawe cienie do powiek z brokatem, takie imprezowe i niedrogie :)

      Usuń
  10. What an amazing example of nail art! As always, thanks for sharing this post :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudne pazurki i co za błysk !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. I absolutely love glitters like this! Beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda ten brokat na granacie - jak niebo nocą ;-) Podoba mi się to połącznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to niebo nocą chciałam uzyskać - takie tropiki nocą - więc się cieszę, że to widzisz :)

      Usuń
  14. Łał niesamowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne :) brokat daje fajny, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo lubię takie brokaty - jak zawsze, gdy idzie zima :D

      Usuń
  16. Dlatego po prostu - towar macany powinien należeć do macanta... :) Niestety, do takich sytuacji dochodzi coraz częściej.

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous mani and lovely glittery top :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. The manicure is wonderful dear Aneta, and the nail polish by wet&wild very interesting!
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczny efekt udało Ci się osiągnąć za pomocą tego topu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też mi się podobało to połączenie.

      Usuń
  20. Za oknem tak paskudnie, a u Ciebie wakacyjnie aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały efekt nocy tropikalnej! Takie coś może wyjść kiczowato, a u Ciebie wyszło bardzo artystycznie tak i z duszą :D Taki efekt może uzyskać tylko wyśmienita specjalistka!

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu palemki ;) Poczułam się jak w Miami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja w sumie zależy jakie. Najbardziej takie, które dają rozgwieżdżony efekt.

      Usuń
  24. Nie przepadam za nadmiarem brokatu na paznokciach, ale Twoje dzieło wygląda naprawdę dobrze. No i plus za skład!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier jest tak -rzekłabym- umiarkowanie napakowany brokatem.

      Usuń
  25. zdobienie idealne na jesienną chandrę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your design, the colours are so beautiful! And the holo topper is georgeous, I own this one, too :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it is definitely worth purchasing :)

      Usuń
  27. Oh this is such a magical looking manicure, I truly love it and the wet n wild glitter is stunning! My collection needs it! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne mani, ale mi bardziej od brokatu podobają się palemki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I think you did an amazing work, I love the result. Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Super naklejki :) Miałam nadzieję że napiszesz że to stemple takie wyczarowałaś :) A wet n wild mam i nie pomyślałam żeby użyć go jako topu, muszę spróbować przy następnym mani :) Chyba w ogóle go jeszcze nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba zrobić odmianę od stempli, ostatnio nie za bardzo mi się chce gradientować☺
      Masz ten sam?

      Usuń
  31. Świetne połączenie, te wszystkie elementy wyglądają razem pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt idealny!!! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio mam fantazje by nabyć fioletowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny efekt, idealny na jakieś party :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Holo top coat is the best! This nail art is really great, good job, I love it!

    OdpowiedzUsuń
  36. Te fioletowe paznokcie wyglądają jak rozgwieżdżone niebo! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Te fioletowe paznokcie wyglądają jak rozgwieżdżone niebo! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Naklejki są cudne :) Ten holobrokat też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne :) I nie widać żeby coś z naklejkami bylo nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I have yet to find a top coat that doesn't damage decals :(
    This manicure is FANTASTIC anyway!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.