poniedziałek, 28 listopada 2016

Suncoat, Lovely Lapis: elegancko i szafirowo.

Lakier peel off od Suncoat już kiedyś recenzowałam. Jest to najzdrowszy lakier, jaki posiadam, ale też, jak lakiery tego typu, nie jest tak trwały, jak tradycyjne - no, chyba, że położy się go na bezbarwną bazę, ale wówczas nie jest to peel off. Zrobiono go na bazie wody, a do usunięcia nie potrzeba zmywacza. Boski szafirowy kolor! A na nim - stemple tradycyjną emalią.

I'd already reviewed the peel off Suncoat nail polish. It's the healthiest lacquer I own but it behaves on me just like nail polishes of this type (they usually aren't so long lasting like traditional ones unless you put it on a standard no-peel off base nail polish). Lovely Lapis contains water and you don't need any nail polish removers for it, you just peel the polish off. Gorgeous sapphire shade! I stamped on it - with a traditional stamping nail polish.




Oto, jak prezentuje się ten lakier bez zdobienia:

Here's how this polish looks like without any nail arts on:







Wzorek pochodzi z płytki B. Loves Plates, Classy&Chic.

The stamping pattern comes from B. Loves Plates stamping plate, Classy&Chic.




Lakier do stempli to B. a Blue Ocean od B. i Colour Alike.

The stamping nail polish is B. a Blue Ocean by B. and Colour Alike.











Mam nadzieję, że się choć troszkę podobało :)

I hope you've liked this manicure a little :)

76 komentarzy:

  1. Obie wersje (ze wzorkami i bez) bardzo nam się podobają. Piękna głębia koloru niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten odcień. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  2. Zakochałam się w tych paznokciach ze wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba ten właśnie wzorek, chyba najbardziej z całej płytki.

      Usuń
  3. piękny kolor! i śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki dla mnie idealne <3 Niebieski forever :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje prace! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo duży komplement - dziękuję :)

      Usuń
  6. Jak ja kocham niebieskości :) Gdzie taki lakier dorwałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning blue firstly and I love the mani :-D

    Haha since your post the other week about music, I haven't stopped listening to Rage Against The Machine!!!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I listened it yesterday too! :D

      Usuń
    2. I'm glad I made you do it :D RATM was often played in a club I used to go to as a teenager ;)

      Usuń
    3. Oh I remember those days LOL! Was listening to Soundgarden today on the way to work <3

      Usuń
    4. Now you've made me want to listen to "Jesus Christ Pose", I remember I liked it ;)

      Usuń
    5. And I've listened to it. Funny how tastes change. It's still impressive, but it drills my brain too much ;)

      Usuń
    6. Yeah! I have noticed that the older I get my music taste has changed. There are certain groups that I have loved as a kid, teenager and adult: Sparks, Led Zeppelin, Jimi Hendrix and a few others. ;-)

      Usuń
    7. It seems for me it's the Pet Shop Boys :O (with a longer break, but I've always liked them it seems).

      Usuń
  8. Hi dear Aneta! It is a very nice manicure! This based water nail polish is also perfect with glitters! They're so hard to be removed...!
    A big hug! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it also may be a base for glitters to be peeled off together ;)

      Usuń
  9. Piękny kolor i bardzo ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh wow, that is a super gorgeous blue - and the stamping is perfect for it!

    OdpowiedzUsuń
  11. That is a lovely manicure!
    Does the polish sometimes come off before you want it to? I know that "glitter off"-basecoats sometimes do that, and I wondered if this does the same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, after a longer shower the tips start to peel off.

      Usuń
  12. Bardzo ładne mani, jak zawsze u Ciebie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten niebieski sam w sobie jest super a w połączeniu z błękitnym wzorkiem tworzą ciekawą propozycję :) Podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne zdobienie. Lakier od CA mam piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy się podobają? Jasne! Jakoś nie jestem największą fanką niebieskich/błękitnych kolorów na pazurkach, ale ta propozycja jest świetna. Polubię chyba takie barwy jeśli chodzi o lakiery. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. O znów nowe pazurki :) Cudowności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to one są sprzed kilku miesięcy ;) Mam zaległości w publikacjach ;)

      Usuń
  17. Ładna niebieskość:) Ja nie mam aż tak zdrowych lakierów;) Nawet toluen mi nie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej straszny formaldehyd, DBP i Benzophenone ;)

      Usuń
  18. I really like this colour combo and pattern!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful cobalt blue! I love it with the stamping too :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzorek jest boski. poza tym wykorzystanie podobnych do siebie kolorów robi również wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze i może nieskromnie, ale bardzo mi się podobało :)

      Usuń
  21. I love such polishes! Beautiful shade too :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się mani Twe jak również ten odcień blue, i żałuję, ze nie mam takiego zdrowego lakieru. Nawet Ci powiem, że nie wiedziałam, że takie są i uświadomiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są, tylko ich trwałość jest trochę gorsza od standardowych, niestety. Ale może i to ulepszą i będę mogła się na takie przerzucić :)

      Usuń
  23. Stempel to taka niby mała rzecz jak potrafi czarować!! :) Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolorek :) Ze zdobieniem prezentuje się jeszcze lepiej :)
    Po jakim czasie zaczyna Ci schodzić z paznokci? Mam kilka lakierów na bazie wody i niestety nie wytrzymują na paznokciach dłużej niż kilka godzin - moja córka chętnie z nich korzysta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykładowo, pomalowane rano, bez bazy, wieczorem prysznic i wówczas trochę odklejają się końcówki. Nie wiem, jak byłoby z bazą peel off od Born Pretty, może z bazą Miss Sporty byłoby lepiej, bo ta tak szybko mi nie odchodzi ;)
      Jakie masz lakiery peel off?

      Usuń
  25. Wow, amazing manicure! I love blue colours, so this example of nail art is just flawless! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this pattern, is really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great mani, I like the vibrant blue a lot and the stamping looks beautiful, too!

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutely in love with this mani! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Blue is very beautiful paint! And with stamping cool!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek, super wygląda ze stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam, aż ktoś wymyśli zdrowy i trwały lakier :) Ten, który pokazujesz jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, this color looks amazing. I love it x

    OdpowiedzUsuń