poniedziałek, 7 listopada 2016

Sophin, GelLac Nail Polish, nr 647.

Kolejny Sophin, wygrany w rozdaniu u Nails By Violka, jest bardzo urodziwy :) Większość z nas ma zapewne multum czerwonych lakierów na stanie, prawda? Ten zauroczył mnie pięknym, nasyconym odcieniem i szybkim schnięciem. Trwałości nie sprawdzałam - zbyt szybko nudzę się noszonym manicure i nie wytrwam w nim dłużej niż dwa dni. Ostatnimi czasy wolę nosić niepomalowane paznokcie, niż jedno manicure przez dłuższy czas.

Another Sophin that I won it in a giveaway organized by Nails By Violka is very pretty :) Most of us certainly have multum of red nail polishes, am I right? This one delighted me with a beautiful, saturated shade and fast drying. I didn't check the lasting time - I get bored with one manicure too fast and I can't wear it for a longer time than two days. I prefer wearing bare nails than one manicure for a longer time.





marka: Sophin
nazwa: GelLac Nail Polish, 647
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 12 ml/26 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 8,5/10 pkt


brand: Sophin
name: GelLac Nail Polish, 647
number of coats: 2
finish: glossy
amount, price: 12 ml/26 zloty + shipping cost from Poland
my rating: 8,5/10 pnts






Czas schnięcia to ok. 10 minut. Lakier ten wg producenta ma być długotrwały i nie wymaga użycia lampy UV. Nie posiadam do niego topu UV GelLac Top Coat do kompletu, ale pięknie błyszczy i bez niego (na poniższych zdjęciach czerwień jest bez bezbarwnego top coatu).

The drying time is about 10 minutes. This nail polish, according to its producer, is meant to be longlasting and it doesn't need an UV light. I haven't got a UV GelLac Top Coat that is suggested to use but this nail lacquer shines beautifully without it (you can see the red in the photos below without any clear top coat).





Po jakimś czasie zdecydowałam się na dodanie holo top coatu Big Boy na Sophinową czerwień; byłam ciekawa, co uzyskam.

After some time I decided to add a holo top coat Big Boy on the Sophin red; I was anxious what I would achieve.





Sophin, GelLac Nail Polish 647; Colour Alike, Big Boy; Colour Alike + B. Loves Plates, Kind of Black S.; Golden Rose, Wow! nr 04; Golden Rose, Prodigy Gel Top Coat (tylko na paznokciach ze stemplami)/(only on the stamped nails).


A tu kilka ujęć makro:

And now a few macro shots:






w słońcu/ in the sun: 




Na zdjęciach wolę to manicure bez holograficznego topu, a wy? Choć w rzeczywistości czerwień z topem była naprawdę fajna, zdjęcia nie oddały jej potencjału.

In photos I prefer this manicure without the holographic top coat, and you? In reality the red with holo topper was really lovely, unfortunately these photos didn't show its full potential.

63 komentarze:

  1. Pięknie wyszło i z topem i bez. Holosie są mega trudne do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holosie najlepsze są na żywo. Nawet filmiki nie oddają tego uroku.

      Usuń
  2. Ta czerwień prezentuje się zjawiskowo :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwłaszcza ta czerwień mnie zachwyca. Czegoś takiego szukałam. Piękny kolor. Uwielbiam takie odcienie. Pozdrowionka poniedziałkowe! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love both versions <3 maybe the holo one a little bit more, because holo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. That is a gorgeous red - and a lovely mani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje makro ujęcia są zawsze extra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdobienie, delikatne :) Z holo topem wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love how you mix shades and stamping!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, that manicure is amazing, loving the red glam!

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje bardzo mi się podobają, chociaż holo top daje 'to coś' ;) Wzorek z tej płytki jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień w połączeniu z topem wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudnie:) na moich pazurkach też aktualnie czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so cute!

    Thank you for your wonderful comment in my previous post :)

    Maybe you'd like to see my new post Get Inflated Something really fun to do!

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  14. Certamente, tenho muitos vermelhos.
    Ficaram lindas.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne paznokcie, szczególnie te z serduszkami i gwiazdkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great nail art my dear
    Kisses for you

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdobienie :) Czerwień po prostu piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga wersja bardziej mi sie jakoś podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. That red looks really awesome with the topper! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. In photos I prefer it without holo too... I'm sure it's beautiful with the holo in real life though!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się po dodaniu topu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. holograficzny top jest super, natomiast ta czerwień bardziej podoba mi się solo😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś też, jest bardziej elegancko.

      Usuń
  23. Uwielbiam lakiery Sophin z tej serii, bo na prawdę są genialne w sytuacjach awaryjnych, kiedy muszę mieć szybko ładne paznokcie i najlepiej na kilka dobrych dni bez skazy - Gellaki dają radę ;) tego odcienia jeszcze nie mam, ale to chyba kwestia czasu, bo bardzo lubię taką klasyczną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jednego GelLaca - właśnie tego :)

      Usuń
  24. Piękny :) U mnie chyba też czerwień jest najliczniejsza w zbiorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ty lubisz czerwień... Ja mam chyba najwięcej różu, niebieskiego, zieleni, czerwieni i neonów.

      Usuń
  25. Boska czerwień ;) podoba mi się solo i z topem również ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous mani and I like the red! And that holo topper - I think it will be on my next CA purchase along with the Neon Goes Holo set! :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the holo glitter. looks good with red polish :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny manicure, ale ja ogólnie mam słabość do czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne połączenie - chociaż dla mnie czerwień się już sama sobą dobrze broni bez top coatu:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful...Red polish with holographic top coat looks amazing...perfect for Holidays

    OdpowiedzUsuń
  31. jaki radosny i jednocześnie pasuje do wielu okazji ;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. "I get bored with one manicure too fast and I can't wear it for a longer time than two days. I prefer wearing bare nails than one manicure for a longer time." - hehe..it shows your passion for nailart! Love it! And this mani too! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały efekt i taki sophisticated :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serduszkowy motyw świetnie się zgrał z czerwonym lakierem na sąsiednich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  35. I think I prefer it with the holo topper! It shines so nice :P

    OdpowiedzUsuń