Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 25 listopada 2016

Ralph Lauren, Ralph Hot edt.

Lubicie syrop klonowy?

A miałyście kiedyś perfumy, w których można wyczuć jego nutę?


Do you like marple syrup?

And have you ever had a perfume with its fragrance note?


Jeśli nie, może zainteresuje was zapach od Ralpha Laurena, nazwany Ralph Hot. Tym razem mam zdjęcie flakonu, wykopane z pliku moich fotek sprzed kilku lat. Perfumy wypuszczono na rynek w 2006 r.

If not, you may be interested in a fragrance by Ralph Lauren, named Ralph Hot. This time I have a photo of the bottle taken by me, dug out from a file created a few years ago. The fragrance was released on the market in 2006. 






No i teraz czytam, że został wycofany! Co jest swoją drogą z tymi zapachami, które mają mnóstwo fanów i zostają wycofane? Na Allegro jeszcze go widziałam... 100 ml od 220 do 300 zł i jedna oferta z próbką za 10 PLN.

And now I'm reading this fragrance has been discontinued! What's with these fragrances that have lots of fans and the discontinuation, I wonder? I saw some bottles on Allegro (a kind of Polish e-bay ;))... 100 ml costs from 220 to 300 PLN and there's one offer with a sample costing 10 PLN.


grupa zapachowa: orientalno-waniliowa

fragrance group: oriental - vanilla


nuty zapachowe: przyprawy, limonka, bursztyn, liść figi, mandarynka, piżmo, orchidea, kwitnący migdałowiec, wanilia, jaśmin, cytryna, drzewo sandałowe, geranium. 

fragrance notes: spices, lime, amber, fig leaf, mandarin orange, musk, orchid, almond blossom, vanilla, jasmine, lemon, sandalwood, geranium.


Dlaczego tak lubię ten zapach? Bo lubię, i to bardzo. Już podaję powody:
1. Aromat przypomina mi moją ulubioną kawę Kopiko (w pewnym stopniu).
2. Wyczuwam w nim wyraźną nutę syropu klonowego.
3. Przypomina mi najlepszą kawę, jaką w życiu piłam - będąc gościem u pewnej Hinduski. Smak tej kawy - rewelacja. Mówiła mi, jak ją przygotowuje, a ja zapomniałam przypraw i w ogóle całości *buuuuu!* Teraz już nie odnajdę tej pani.
4. Orientalno-jadalny i słodki zapach. Nie lubię tych za słodkich; tu jest jeszcze OK, choć słodycz jest wyraźna. 
5. Długotrwały, ma 'ogon' i większą 'siłę rażenia'. To powoduje, że na co dzień nie noszę, ale od czasu do czasu - uwielbiam.
6. Komponenty zapachowe wydają mi się dobrej jakości. Nie odczuwam chemicznego aromatu.
7. Zapach jest radosny. To świetny otulacz zimą, ale i wiosną, i jesienią też się u mnie sprawdza.
8. Flakonik uroczy. Za całość, w skali od 1-10 ten produkt dostaje mocne 9 pkt.


Why do I like this fragrance so much? Because I really like it a lot. Here come some reasons:
1. Its aroma reminds me of my favourite coffee, Kopiko (to some extent).
2. I can detect a marple syrup note in this one, clearly.
3. The fragrance reminds me of the best coffee I've ever drunk. I was a guest at a Hindu woman and she did a cup of coffee for me. I asked her how she made it but forgotten the spices and all *argh!* Nowadays I have no contact to her to ask her again.
4. An oriental-gourmand and sweet scent. I don't like these too sweet ones; Ralph Hot is sweet but manageable for me.
5. The perfume lasts long on my skin, it has a very good sillage. I don't wear it every day, but from time to time - I love it.
6. Fragrance components seem of a good quality. I don't have a sense of wearing a chemical fragrance.
7. The scent is cheerful, cozy during winter and works well also during spring and autumn.
8. The bottle is cute. The whole product gets a strong 9 out of ten possible points.




Wróć, gorący Ralphie, wróć na rynek! Haha ;D

Come back, hot Ralph, come back on the market! Haha ;D

46 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, szkoda ze wycofali, tak robią często. Pamiętam Fanny zapach fioletowej pumy, dawno jej nie ma a na allegro można znaleźć za 300zl... Za Pumę? W życiu haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tej Pumy, ale 300 zł za Pumę? Nigdy. No, chyba, że byłabym w 200% zafiksowana na tym zapachu i nie chciałabym nosić żadnego innego, to wtedy 180 zł maks z bólem serca :D

      Usuń
  2. chyba nic miałam nic z tej firmy:) osobiście wielbię wonie dawidofów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio z Davidoff wąchałam Echo Woman ;)

      Usuń
    2. echo do mnie kiedyś wołało kup mnie;D

      Usuń
  3. Może chcą, aby ludzie szukali nowych = kupowali więcej, zanim trafia na kolejny, ten ulubiony :P. Ten zapach raczej nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to być może :) Tylko, że często wypuszczają nowe - gorsze.

      Usuń
  4. Nie polecam kupowania perfum przez Allegro. Niestety można się naciąć. No chyba, że to jakaś sprawdzona perfumeria.
    Czasem tak jest, że wycofują piękny zapach, który ma wielu fanów. Szkoda.
    Pozdrawiam serdecznie! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, byłam kiedyś organizatorką wspólnych zakupów perfumeryjnych na Wizażu. Był tam wątek weryfikacyjny dot. perfum sprzedawanych na Allegro. Czego na pewno nie mogę polecić, to kupowania flakonów bez tzw. real foto, to często są podróbki.
      Natomiast polecałabym ten wątek, pewnie jeszcze istnieje. Kiedyś sporo zamawiałam na pedet.pl, iperfumy, e-glamour - nie trafiłam na podróbki. To było kilka lat temu.
      Ogólnie jest parcie na podrabianie perfum b. znanych, często kupowanych.

      Usuń
  5. Też nie rozumiem dlaczego zawsze wycofują produkt, który się świetnie sprzedaje i ma wielu wielbicieli... Niestety syropu klonowego nie lubię i nuty zapachowe tez raczej nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam sobie wyobrazić zapach tych perfum i jakoś nie mogłam, dopóki nie napisałaś o Kopiko :D Kawy nie piłam, ale były kiedyś cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet chyba jeszcze są dostępne te cukierki... Co do kawy, to coraz trudniej ją dorwać.

      Usuń
  7. I'd lvoe to try it) I have a thing for perfumes)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It seems me too. I had a long break, a few years and now I'm wearing them again. But only a little, one spray's enough.

      Usuń
  8. Oh that sounds very nice! I like sweet perfumes but not overly sweet!

    OdpowiedzUsuń
  9. I wish I could smell it through the blog LOL

    OdpowiedzUsuń
  10. It sounds interesting! I love coffee and maple syrup but not sure how it would smell as a perfume haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. With a slight flowery and vanilla note. Actually this perfume smells yummy!

      Usuń
  11. Maple Syrup sounds amazing :-D But I think this one would give me a headache!

    My favourite at the moment is: Tom Ford Patchouli Absolu. I spent a lot of money on it, but I wanted a good patchouli perfume as I love it so much <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe it would, I guess it can.
      I didn't know you like patchouli! Me - not much, but there's one fragrance with a prominent patchouli note and I like it a lot: Van Cleef&Arpels, Oriens.

      Usuń
  12. Wow, that perfume looks amazing! For men, I prefer Chanel and Versace fragances, but this option seems so good. Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do you know Bvlgari and Dsquared2 for men? I usually like them.

      Usuń
  13. mam zapach tej marki ale inny, kiedyś w rozdaniu wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jaki to zapach :) Zawsze tak jest... wszystko co jest świetne, ma fanów, zostaje wycofane, o co chodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna sprawa. Wycofują to, co się dobrze sprzedaje.

      Usuń
  15. Ciekawa jestem tego zapachu, ładny ma flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie zapachy są dla mnie stworzone:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Is it weird I never had maple syrup before? So I have no idea how it smells or taste. Buy I love the bottle. Its cute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't think it's weird, it's a speciality often used in Canada as far as I know. I got to know it a few years ago :)

      Usuń
  18. I have never heard of a maple syrup scented perfume before but it sure sounds interesting :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moja nuta zapachowa, ale zapach brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like the colours of the bottle :) and it sounds really interesting :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawa i syrop klonowy? Chyba bym go zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli orientalny jest ( był) ten Ralph, to mogłabym go mieć, ale jak wycofany to po ptakach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest orientalny i niby wycofany, ale jeszcze resztki można ucapić ;D

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.