Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 22 listopada 2016

Pionowo i kolorowo :)

Hej :)

Wrzucam zdjęcia manicure z pionowym gradientem zmalowanym farbkami akrylowymi. Naszło mnie na kolorki. Wzorek pochodzi z płytki BPL-003.


Hey :)

I'm posting some photos with a vertical gradient painted with acrylics. I wanted various colours. The pattern comes from BPL-003 stamping plate.




Farbkami malowałam na białym tle. Stemplowałam lakierem Kind of Black S.

I painted with acrylics on a white background and stamping was done with Kind of Black S nail polish.







Co powiecie na ten pomysł?

What will you write about this idea?

71 komentarzy:

  1. Pomysł świetny. Tego mi było trzeba! Pięknie, energetycznie, z pomysłem. Lubię takie wielokolorowe propozycje. Sama chciałabym mieć takie pazurki :) Niebanalne! Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tego ci było trzeba, to się cieszę, że utrafiłam w potrzeby :D

      Usuń
  2. Genialne, uwielbiam taka kolorystykę, pomysl rowniez super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale letnio i kolorowo - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z jakimiś indyjskimi tkaninami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, optymistyczny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne pazurki ! jakie śliczne wzorki i jakie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kolorowo :). Bardzo mi się podoba i dla mnie, to propozycja na cały rok :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki bardzo chociaż ja wolę bardziej delikatne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołe i pełne energii kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful nail art *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice vertical gradient! It will be necessary also to make

    OdpowiedzUsuń
  12. such a lovely patterns) Look very nice with a colorful manicure!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolorowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice. I like the different colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. What a gorgeous rainbow! Yay for rainbows, it's beautiful!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne :) super wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne pazurki! Zazdroszczę:)

    Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs i proszę bardzo o kliknięcia, gdyż dostałam ofertę pierwszej współpracy:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2016/11/zafulcom-review-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wyjątkowo nie wykasuję tego posta, choć w 75% promuje twojego bloga ;)

      Usuń
  18. Kolorowo = energicznie! <3 Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega szał!!! Moc kolorów, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the vertical gradient! It's so colourful :) it makes a good base for the stamping too

    OdpowiedzUsuń
  21. Orientalne i bardzo wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! I love it! :) I like the colors that you chosen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki, dziewczyny!
    Thank you, girls :)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a lovely colourful manicure! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. amazing post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że na każdym paznokciu jest inna składanka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie fajne, radosne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja aż takiego szaleństwa kolorystycznego na paznokciach nie preferuję, ale wzorki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love it!! The design is very original!

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie :) Dawno nie miałam kolorowych paznokci :) A aż tak tęczowych to chyba nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Great mani! I especially love the middle finger gradient ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądają takie kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.