Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 26 listopada 2016

Golden Rose, Express Dry, 65 z pastelowymi paisleyami.

Wzorek paisley! Jest tu ktoś, kto go lubi? Ja - tak, i to bardzo. Nigdy mi nie dość paisleya na paznokciach. Dziś - w pastelowym wydaniu.

Paisley pattern? Is there somebody who likes it? Me - a lot! I have never enough of paisley on my nails. Today - in a pastel combination.





Lakier bazowy to śliczny turkus:

The base colour is a beautiful turquoise:




marka: Golden Rose
kolekcja, numer: Express Dry, 65
ilość użytych warstw: 3 - do zdjęcia; mogą starczyć 2 grubsze
wykończenie: błyszczące
pojemność, cena: 7 ml/ok. 5 zł
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Golden Rose
collection, number: Express Dry, 65
number of coats I used: 3 - for better photos; 2 thicker ones may be enough
finish: glossy
amount, price: 7 ml/about 5 zloty (slightly more than 1 euro)
my rating: 8/10 pnts


Skład - z buteleczki z innym odcieniem, ale listy są te same:

Ingredients - from a bottle with a different shade, lists are the same though:




Taki jestem uroczy ;)

I'm so lovely, am I not? - the polish says ;).




Lakier ma specyficzny, roślinny zapach. Rozprowadza się smużąc, ale jest to do opanowania z kolejną warstwą. Czas schnięcia trzech warstw to ok. 12 minut. Potem już stemplowałam :) Proste stemplowanie w dwóch odcieniach. Podobało mi się - jak na tę porę roku, to takie pozytywne manicure :)

This nail polish has a specific, plant-like scent (they added hexanal). It smudges but this is to manage with the next coat. The drying time of the three ones was about 12 minutes. Then I was stamping - simple stamps in two shades. I liked it - as for this season, it was looking cheerful :)




 Prodigy Gel Top Coat (clear); Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lemonade + B.an Ice Coffee; Golden Rose, Express Dry, 65.

Użyta płytka/The stamping plate I used: BP-L024.






69 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Ty to wiesz, jak dobrać kolor i wzoreczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek i wzorek :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty stamping! I love this pattern)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous colour and lovely mani :-D nice stamping :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo ciekawe paznokcie. :) bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam płytki z paisleyem i zastanawiam się czemu ich jeszcze nie użyłam? Śliczna kolorystyka )

    OdpowiedzUsuń
  7. Your mani is so lovely! I like Paisley, too!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love mint shades) always refreshing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear Aneta, I like this pastel manicure, it is delicate!

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki cudowny kolor, a te wzory, szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie i tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love that mint shade - and it's so prett with the nail art!

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie ma bata muszę mieć ten lakier;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, a turkus jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest ten turkus solo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny turkus! Zdobienie wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemne zdobienie i GR ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing work and color dear
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też smużą lakiery z tej serii i chyba mam ten kolor, albo bardzo podobny ale tylko raz nim malowałam przez to smużenie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz... To aby nie ten ze zdobienia z palemkami?

      Usuń
  20. Jaki piękny efekt na pazurkach! Chcę taki. Niech te zimne dni zostaną przełamane takimi odważnymi kolorami.
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  21. I znów mam to samo- lakier mnie nie ujął, ale z tym zdobieniem efekt końcowy jest wow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolory :) Bardzo pozytywne mani!
    GR jest cudowny - chyba się o niego postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love bright pastel shades. Looks great.

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so so gorgeous...lovely teal

    OdpowiedzUsuń
  25. I love paisley patterns too :) the base color is really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ah, zapach roślinny i paisley - to mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. That base is attracting me a lot! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie, piękny ten turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za pokazanie tego zdobienia, chociaż przez chwilę poczułam się, jakby było lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato, wróć! Albo: lato, pospiesz się! ;D

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.