Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 15 listopada 2016

Essence, I Love Trends, The Metals, 35 Rock My Soul

Dziś będzie tu trochę... elektryzująco, a to wszystko za sprawą ptaków siedzących na przewodach. Elektrycznych, ma się rozumieć. Do tego zdobienia wykorzystałam dwa wzory: jeden z płytki MoYou, The Pro 07, a drugi z płytki Moyra, Vintage 05. Wzory te są do siebie bardzo podobne, a różnią się... kolcami oraz dziobami. MoYou je ma, Moyra nie. Do stemplowania użyłam nowego na blogu lakieru Essence oraz starego, ale jarego Colour Alike, Black Saint (pierwsza wersja).

Today there's going to be a bit... electric here, and it's all because of birds on the wire patterns. I used two different patterns here: one comes from MoYou stamping plate, The Pro 07, and another from Moyra plate, Vintage 05. These patterns are very similar to each other, and what mainly differs them are... needles and beaks. MoYou has them, Moyra hasn't. I used a new nail polish for stamping, an Essence one, and an oldie but goodie, Colour Alike, Black Saint (the first version).





marka: Essence
kolekcja: I Love Trends, The Metals
nazwa: 35 Rock My Soul
ilość warstw: 2
wykończenie: metaliczne, lekko duochromowe
pojemność, cena: 8 ml/9 zł
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Essence
collection: I Love Trends, The Metals
name: 35 Rock My Soul
number of coats: 2
finish: metallic, slightly duochrome
amount, price: 8 ml/about 2 euro
my rating: 7/10 pnts




ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, MICA, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, TIN OXIDE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).




Metalik jak to metalik, zostawia ślady pędzelka. Kupiłam go licząc na dobry efekt w stemplowaniu i się nie przeliczyłam, pod warunkiem, że stemple robię na ciemnych odcieniach. Lakier jest dość gęsty, brak problemów z rozprowadzaniem, dostrzegam w nim lekką duochromowatość ;) - jakieś delikatne zielonkawe przebłyski, bo głównie jest turkusowy. Ma przeciętny czas schnięcia (ok. 15 minut i jest dobrze podeschnięty).

Metallic is metallic, that means it leaves brush strokes. I bought it counting on a good stamping effect and I got it, under one condition: you need to stamp on darker shades. This nail lacquer is quite thick, there's lack of problems with painting, and I notice slight duochrome feature here- as if a green shade showed up, because Rock My Soul is mainly turquoise. The time of drying is medium (about 15 minutes and the polish is almost dry).





Zbliżenie na lakier solo (na żywo wygląda ładniej, jakiś on biedak niefotogeniczny):

A close-up at the nail polish solo (the poor one isn't photogenic):





A tu na ptaszki:

And here - on the birdies:





Na białym kolorze krycie jest słabe:

The opacity is weak on white: 






Macie to Essence? Lubicie ptasie wzorki?

Have you got this Essence? Do you like bird patterns?

67 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się takie "butelkowe" odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj ale jest piękny ten lakier z Essence! Chyba się skuszę :D Całość jak zawsze cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zaciekawił mnie, zastanawiałam się, brać czy zostawić, ale pomyślałam o stemplach i w końcu wzięłam ;)

      Usuń
  3. Taka propozycja nie może zostać niezauważona. A co do metalicznych lakierów i śladów pędzelka, skądś to znam. Ostatnio zakupiłam taką piękną hybrydę z Semilaca, nazywa się Amazon Forest. Śliczny kolor, ale ślady pędzelka też są bardzo widoczne. Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, praktycznie wszystkie metaliki zostawiają ślady pędzelka - mniejsze lub większe.

      Usuń
  4. Super!
    Bardzo lubię połączenie zieleni i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  5. I donot have that Essence, but I do have the plate and love bird patterns.
    I love this almost kind of dramatic mani, well done!

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiesz, że mam inną płytkę ale też z tymi ptaszkami ? wychodzi na to, że niektóre wzorki są powielane na kilku blaszkach :D ale śmiechowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Born Pretty też ma płytkę z takimi ptakami, a może i inne marki również :)

      Usuń
    2. O właśnie ja mam Born Pretty !

      Usuń
  7. That's quite interesting! I am not a fan of metallic shades but this one is quite attractive and it stamps well on black!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me either, not a fan of them solo - mainly for stamping.

      Usuń
  8. Podoba mi sie takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wygląda na czarny tle, oczarowały mnie te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, ale ja nie jestem fanką takich ciemnych kolorów na paznokciach u siebie bym się nie zdecydowała,ale u Ciebie wygląda super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czerń na paznokciach noszę rzadko - głównie w postaci stempli, tak, że cię rozumiem.

      Usuń
  11. Pięknie wyszły stempelki, kolor lakieru też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweet stamping! I love how this green and black look together)

    OdpowiedzUsuń
  13. That deep and bold green looks delish on your nails! Great with the black!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra kupiła ten lakier Essence jakiś czas temu. Mi efekt jaki daje bardzo się podoba, chociaż sama jakoś się na niego nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się go nosi, to te ślady pędzelka nie rzucają się aż tak w oczy - a makro wyłapie wszystko!

      Usuń
  15. Cool stamping) the form of nails is so beautiful)
    Would you like to follow each other via g+ .Please let me know)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the way this looks stamped over black :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię to połączenie kolorów - zawsze wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne połączenie kolorów, coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten lakier z essence fajnie polaczylas kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet widziałam go u ciebie na blogu, szukając swatchy :)

      Usuń
  20. Uuu boskie *.* Uwielbiam tego typu kolory, idealnie wpasowują się w trwającą jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  21. The Essence is gorgeous :-D I love such colours :-D And the final mani looks amazing. :-D

    It certainly is a lot weaker on the white! Thought it would be more striking on white. Looks fab on the black for sure :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On the artificial nail? Yeah, very weak on white.

      Usuń
  22. It is very pretty this manicure dear Aneta! I like those little birds!
    A big hug!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten Essence, mani wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I don't have this nail polish of Essence but I saw it in the store and coudln't decide if buy it or not. It's a very nice shade! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me either - I was in doubt and finally took it with a thought it may be useful for stamping.

      Usuń
  25. It's a beautiful polish and you created a very beautiful mani :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc kolor lakieru jest taki sobie, ale ze zdobieniem wygląda mega dobrze. Ile takie zdobienie może dać, kto by przypuszczał... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie znów odcień się podoba, tylko nie wykończenie...

      Usuń
  27. Piękne zdobienie, ale sam lakier jakoś mi nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesienne, epickie i ekologiczne pazury masz! Wspaniałe jest wykonanie i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne, dopiero później spostrzegłam, że to ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Very interesting mani, the subtle stamping looks interesting.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite paznokcie :) Ja mam problem po prostu w równy pomalowaniem, a co dopiero tworzeniem wzorków haha :D

    http://noshameless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Yeah I got this polish, too, it's really a lovely colour.
    I like the bird pattern a lot, too!

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW, I'm in love with this green base *--*

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the blue and black combination :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne stemple, nigdy nie używałam takich, może czas się skusić. Dodatkowo super wygląda to na czarnym tle, chyba muszę zapuścić paznokcie, bo teraz zrezygnowałam z lakierów hybrydowych i wracam do normalnych, mniej niszczą moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.