piątek, 11 listopada 2016

Bvlgari, Omnia Coral edt.

Kolejny zapach przed wami :) I kolejny Bvlgari, który bardzo przypadł mi do gustu :) Twórcą jest Alberto Morillas, zapach wypuszczono na rynek w 2012 r. Oczywiście jak zawsze starczą mi próbki i nie muszę mieć na własność całego flakonu :)

Another perfume in the front of you :) And it's another Bvlgari I liked a lot. Its creator is Alberto Morillas and the fragrance was released on the market in 2012. Just like always, samples are enough for me and I don't have to own a whole bottle :)





kategoria: kwiatowo-owocowa

nuty zapachowe: 
nuta głowy: bergamotka, jagody goji
nuty serca: lilia wodna, hibiskus, granat
nuty bazy: piżmo, cedr virginia


category: fruity-floral

top notes: bergamot, goji berries
heart notes: water lily, hibiscus, pomegranate
base notes: musk, virginia cedar





Lubię Omnia, Omnia Crystalline, Amethyste i Green Jade z tej serii. One wszystkie mają coś wspólnego, jedną rozpoznawalną nutę. Byłam praktycznie pewna, że Coral też ją pokaże i miałam rację. Nuta ta jest lekko słodka i lekka, coś jakby sok z jakiejś rośliny.

I like Omnia, Omnia Crystalline, Amethyste and Green Jade. They all have something in common, one recognizable note. I was pretty sure this one will be showing the note too and it does. It's such a slightly sweet and light something, as if a juice of a plant.




Coral najbardziej przypomina mi Crystalline z tej serii, ale jest inny. Właściwie od razu po aplikacji mogę wyczuć sporo drzewnych nut na mojej skórze i przypominają mi zapach She Wood od Dsquared2. Coral jest podobny do She Wood, jednak inny. She Wood jest różowy w moim nosowym odbiorze kolorystycznym ;), a Omnia Coral - dokładnie taki, jak kolor spraya. Coral ma średni 'zasięg rażenia' ;), czyli jest wyczuwalny wokół mnie, ale istnieją  zapachy o większej mocy i powerze. Dla mnie ten zasięg jest akurat. Głownie wyczuwam nutę drewna z lilią wodną i jagodami goji. Cały zapach jest jak chmurka i jeśli lubicie nutkę ambroksanu, znajdziecie tu coś podobnego. Coral jest ciepłym zapachem :) Poza tym jest wyciszający, subtelny i kobiecy. Na mnie dość trwały, nie znika zbyt szybko (ok. 12 godz.). Podoba mi się - i projekt flakonów też. Zapach pasowałby na wiosnę, lato, jesień.

Coral is the closest to Omnia Crystalline to my nose, but much different. Actually I can detect lots of wooden notes on my skin which makes me think of She Wood by Dsquared2. I think this fragrance is quite similar to She Wood, but different. She Wood is pink and Coral is exactly of the colour the cap spray shows, if you know what I mean. The fragrance has a medium sillage (that's good for me), I mainly can smell a wooden note with water lily and berries. All like a cloud and if you like ambroxan, you can feel a hint of this one here. Coral is a warm fragrance :) Calming fragrance, very subtle and feminine. Seems to last for a decent time on me, it doesn't disappear too fast (at about 12 hours of wearing). I like the fragrance. The design of bottles too. It suits spring, summer, even fall in my opinion.






Powiem wam też coś o buteleczce. Miałam flakon Omnia Crystalline i Omnia Amethyste - potem zrobiłam sobie odlewki i sprzedałam buteleczki. Coral jest najwyraźniej zrobiony na identyczną modłę. Byłam ciut rozczarowana jakością: jakość materiałów mogłaby by ciut wyższa. Chodzi o to, że te srebrne części to jakby plastik pociągnięty srebrną farbą.

I'm going to tell you something about the bottle. I had bottles of Omnia Crystalline and Omnia Amethyste - then I made some decants of those fragrances and sold the bottles. Coral is done in a similar way and it's visible at once. I remember I was a bit disappointed with quality of materials used to produce the bottles. I mean the silver parts - they are kind of plastic painted with a silver paint.


Zapach oceniam na 9 pkt (10 mozliwych). Cena flakonów w internecie różni się od 140-190 zł/40 ml-65 ml plus koszt wysyłki.

I give 9 out of ten possible points to this fragrance. The price of bottles is between 140-190 zł/40 ml- 65 ml plus a shipping cost).

42 komentarze:

  1. Sounds great, I think I would like this one, too.

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 out of 10, well than it must be good :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The quality of the fragrance and the composition is impressive imo :)

      Usuń
  3. Nie znam tych zapachów... ostatnio poszukuję czegoś nowego dla siebie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie znam, a swój zapach (jak na razie) mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Sama jestem zwolenniczką mocnych perfum. Tylko latem wybieram coś bardziej subtelnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mocne raczej późną jesienią, zimą.

      Usuń
  6. Nie znam go. Muszę koniecznie poznać. Ja tam mam, że jak już jestem w perfumerii to i tak lubię wąchać swoje ulubione propozycje. A wiadomo, więcej niż dwa, góra trzy zapachy powąchać podczas jednej wizyty się nie da, bo węch nas ogranicza. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potem już jest za dużo i wrażenia się mieszają.

      Usuń
  7. I love such small testers ro choose a perfume!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They are very useful when you aren't sure if you want to buy a bottle. I have so many of them that I don't buy bottles ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zależy, jak kto jedzie z zapachem - ale nawet jeśli pryska się obficie, to na dobrych kilka razy mu starczy ;) Mnie takie próbki starczają na b. długo, bo stosuję jeden-dwa spraye na nadgarstek.

      Usuń
  9. I like perfume with mild fragrance. I have very low tolerance for strong smell perfume :)I would like to try a sample bottle first :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It sounds like you really like it :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzisiejszych czasach zmniejszanie kosztów produkcji wpływa niestety coraz bardziej na jakość nawet ekskluzywnych produktów, nie tylko samych flakonów, ale i zapachów, czytałam gdzieś, że niedługo perfumy będą robione wyłącznie z syntetycznych produktów, czyli nie będą uzyskiwane w sposób naturalny np. z płatków róż itp. szkoda. Omni Coral nie znam (w ogóle nie znam tej serii) zaciekawił mnie w opisie ten " średni zasięg rażenia"- jak to opisałaś - ja właśnie takie lubię, żeby nie były za mocne. Z chęcią sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłaby z przeproszeniem kiszka. Czasem zdarza mi się wąchać markowe perfumy, zalatujące syntetycznie. Czasem zabieg wydaje mi się celowy (np. jak w Van Cleef&Arpels, Feerie Rubis, gdzie zapach ma imitować klejnot), a czasem czuć tańsze składniki.
      Tak a propos jakości flakonów, Van Cleef&Arpels nie wydaje się na nich oszczędzać, a to też firma jubilerska jak Bvlgari.

      Usuń
  12. Nie miałem okazji sprawdzić :D, ale flakon nawet ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny; kojarzy mi się z ogniwami łańcuszków w powiększeniu.

      Usuń
  13. Zupełnie nie znamy się na perfumach :P Chętnie byśmy je poniuchały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This sounds like a fragrance I would like :) I might give it a try!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow you must really like this one :-D

    I think this would cause me headaches just from reading about it LOL! I really haven't worked out what is causing the headaches with some perfumes and not others! The ingredients don't make much sense to me! I am okay with some Chanel perfumes and not others.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No idea why. Some oils? Some other chemical compounds?

      Usuń
  16. Nie znam tego i nawet nie wiedziałam, że jest, ale z tego co piszesz to mogłyby mi odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń