poniedziałek, 24 października 2016

Sophin, nr 231, Vinyl Nail Polish i ciepła polska jesień.

Hej :)
Co do dzisiejszego neonka mam mieszane odczucia. Jest to lakier nie kupiony, a wygrany w rozdaniu u Nails by Violka (to było bardzo fajne rozdanie! Wygrałam 6 lakierów, w tym 5 Sophinów). Oto, co zdziałałam z jednym z nich jako tłem:


Hey :)
I have mixed feelings when it comes to today's neon nail polish. I didn't buy it, but I won it in a giveaway organized by Nails by Violka (it was a great giveaway, I won 6 nail polishes, 5 Sophins included). Here's what I did with the Sophin as a background:




Całość kojarzy mi się z ciepłą, pozytywną jesienią.

The whole reminds me of a warm, cheerful autumn.


Oto, jak lakier ten wygląda bez białej bazy (zwykle celowo pokazuję w ten sposób neony - chcę, byście zobaczyły lakier takim, jaki wymyślił go twórca).

Here's how this lacquer looks like without a white base underneath (I usually show neons this way on purpose - so you were able to see a polish just like it was created).



marka: Sophin
nazwa: Vinyl Nail Polish, nr 231
wykończenie: żelowe
ilość użytych warstw: bez białej bazy - 4 i nadal widać czubki paznokci
pojemność, cena: 12 ml/ok. 26 zł plus wysyłka
moja ocena -> na dwa sposoby:
1.  Gdyby był kupiony przez osobę, która nie wie o konieczności użycia białego lakieru bazowego, by uniknąć przezroczystości: 2/10 pkt
2. Gdy wie się o tym, że pod neony można użyć białej bazy dla lepszego krycia i wybarwienia- 7, 5/10 pkt


brand: Sophin
name: Vinyl Nail Polish, nr 231
finish: gelly
number of coats: 4 without a white base colour - and tips are still visible
price, amount: 26 zloty plus shipping cost/12 ml
my rating -> this time it goes both ways:
1. If this nail polish was bought by a person who didn't know she/he should use a white base for better opacity: 2/10 pnts
2. For a person who knows about the white base trick with neons (better opacity and bolder looks) - 7, 5/10 pnts





Powiem tak: lepiej użyjcie bieli! Miałam to szczęście, że w planach było stemplowanie i wiedziałam, że przykryję te nieszczęsne końcówki. Lakier wysechł w miarę szybko, jak na taką ilość warstw - ok. 20-25 min czekania. Najbardziej lubię go jako neonowy tint, w tym super się sprawdza; na bieli powinien sprawić się dobrze przy jakichś dwóch warstwach.

I'll tell you this way: you'll better use white! I was lucky because I was planning some stamping and I knew these tips would be covered. The polish was dry quite fast, when you have the amount of coats in mind: in about 20-25 min. I like it as a neon tint the best, it works great this way; it should work well with 2 coats on white.







Poniżej: 2 warstwy na mlecznym, sztucznym paznokietku ;)

Below: 2 coats on a milky fake nail ;)




Oraz czereda lakierów użytych w zdobieniu:

And a herd of nail polishes used in this nail art:



Sophin nr 231; LilyPad Lacquer, Ruby Slippers; Pupa, Holographic Nail Polish, Strawberry; Colour Alike & B. Loves Plates, Kind of Black S; ręcznie robiony tint/self made tint; Colour Alike, Go With the Glow.


68 komentarzy:

  1. Piękny wzorek z pomocą świetnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ta, nie miałabym pojęcia o tej bieli pod spód:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób by nie miało i się rozczarowało...

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się zarówno mani jak i kształt Twoich paznokci :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  4. The stamping nail art is perfect for this yellow - I love the result!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie, o to chodzi - jesień też jest kolorowa :)

      Usuń
  6. Great fantastic and fantasy
    Kisses for you

    OdpowiedzUsuń
  7. Boomba!!! Lakier bazowy jaki i te stemple. Dziś jakiś dzień na pióra chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie :) Lakier super, ale niestety w większości takich kolorków potrzeba bazowej bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka żółtych neonów, które jej nie potrzebują. Ten jednak potrzebuje, i to bardzo...

      Usuń
  9. Bardzo optymistyczne mani, idelnie odzwierciedlające uroki jesieni :)
    Co do żelków, nie bardzo lubię się z nimi bawić. Zdecydowanie preferuję idealne krycie po 2 warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelki są dobre jako tinty do kolorowania, bo nie zawsze mam ochotę na biel i dopiero potem neon.

      Usuń
  10. Mani bardzo ładnie wyszło :) A z neonami to ja nie wiem, niby rozumiem że trzeba biel pod spód ale i tak mi się to nie podoba :D Chciałabym wszystkie lakiery jednowarstwowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba taka żółć na paznokciach. Chciałam mieć podobną i zakupiłam lakier hybrydowy Racing Car z Semilaca (ale niestety okazał się wadliwy i musiałam go zwrócić). Pozdrowionka cieplutkie :) :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i wzorek to chyba na przekór jesieni :P

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym zdobieniem wygląda pięknie<3

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like the final result, it's pretty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takim kolorem, ale tu wygląda przeuroczo i wyjątkowo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sophin akurat nie do końca w moim guście, ale jesienne listki super!

    OdpowiedzUsuń
  17. żołty to mój ulubiony kolor, wiec mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że żółty to twój ulubieniec!

      Usuń
  18. Ładny, ale 4 warstwy to trochę dużo ;( pięknie za to go ozdobiłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ożywiłaś jesień :) pozytywnie się zrobiło, jaśniej i cieplej. Fajne zdobienie.
    Biel pod neony i czerń pod duochromy. Ale to wiedza dla wtajemniczonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - gdybym o tym nie wiedziała, lakier by mnie rozczarował...

      Usuń
  20. Nie przepadam za żółtymi lakierami, ale wzorek wyszedł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, przepiękny wzór! :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Congrats for winning the giveaway. I like how this nail art turned out!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Yellow is one of my favourite colours and this example of nail art manicure is just amazing! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, there's a lot of yellow here. It's such a sunny colour, I like it too, maybe not the best, but it's a significant colour.

      Usuń
  24. Podoba mi się w parze ze zdobieniem, jest bardziej stonowany i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z góry przepraszam za spam, ale chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Więcej na moim blogu w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love it with the stamping! I hate using white base haha I'm too lazy... I end up just not wearing my neons :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have some that don't need the white base, f. ex. Models Own from the older collection. I guess you don't have them?

      Usuń
    2. Yeah I don't have any of those :( I only have a glitter from models own

      Usuń
  27. Love the end result. The stamping is beautiful as always. Its a pretty yellow.
    I dont wear much neon. Not my thing :)

    OdpowiedzUsuń
  28. It's so beautiful and bright! Perfect for autumn and summer.)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się to kojarzy z komiksem!!! Bardzo artystyczne takie... Gratulować wygrania tylu lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Well, to be honest, I don't really like the neon yellow polish on it's own, but it looks lovely with the stamping on top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't like how it looks like on its own either, so don't worry :)

      Usuń
  31. I usually don't like neon colours, but I really like this mani!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię, jak lakier potrzebuje takiego krycia, chociaż bardzo fajnie sprawdził się jako baza pod zdobienie. Szkoda, że jesień nie wygląda tak, jak Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń