sobota, 22 października 2016

Śmieszności z netu :)

 Pogoda taka sobie, co poniektórzy polscy politycy powodują wzrost ciśnienia, czas najwyższy na trochę uśmiechu. Czasem zapisuję sobie w komputerze różne zabawne zdjęcia. Gotowi?
P. S. Przyszykujcie się na parę przekleństw ;)

The weather is so-so, some of Polish politics make my blood pressure higher, it's the high time for a smile. I sometimes save funny photos in my computer. Are you ready?
P. S. Prepare for a few nasty words ;)

1. Uwielbiam to!

I love it!


2. 


Zwykle nie używam wulgarnych słów na blogu czy FB, po prostu nie lubię. Nie da się ukryć, że zna je każdy, a w tym przypadku efekt jest zabawny ;)

I usually don't use vulgar words on my blog or FB, I simply don't like it. I know them, of course, and in this case the effect is funny ;)

"How the kebab tastes like?"
"It doesn't rip my ass off" (*In Polish, it doesn't wow me")
"Patience, please..."


3. When you allow your cat to read the Koran ;)


4. We're back!

Were you missing us?




Jak ja nie cierpię kosiarek! :P

Honestly, I hate grass movers :P

5. Czysta poezja kibelkowa:

Pure toilet poetry (hard to translate and full of Polish politics so I'm sorry, I have to skip the translation):





6.


The inscription says: "I like passing by people who give likes to my car!"

7.


Bez komentarza.

No comments.

8. 


Z makijażem - with make-up
Bez makijażu - no make-up
W niektórych...: In some cases make-up is necessary!

9.


Mama said: "Go out and play outside!" :D


10. Tu padłam. I znów wulgaryzmy, ale jest zabawnie :D


Some vulgar words again, but the result is funny:

"Clava curva..." is in Latin and it means "I am winning piously with a help of a curve club".
In Polish, the sound of these words spoken in Latin means: "A cool whore is drinking wine" ;)

A najlepsze jest to, że to prawda: zdanie ułożone bezbłędnie po łacinie :D

The best fact about it is that this sentence has no mistake in Latin :D


11.

Typically Polish ;)

12. 



Pan pisze na drzwiach "Psychol gwałciciel" zamiast "psychoterapeuta". Na co lekarz: "Omar, psychoterapeuta to jedno słowo, na miłość boską! Jedno słowo!!!"


13.

"I hope they won't notice I sold all our furniture to buy this!"

14. 


It's taken!


Któreś się wam szczególnie spodobało?

Do you like some of these?

53 komentarze:

  1. Te Ci się udało wybrać :D 5 mnie rozwaliła :D i jeszcze 13 świetna :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 5 po prostu rządzi, mamy z mężem ubaw po pachy :D Brawo dla twórcy za przekomiczną abstrakcję :D

      Usuń
  2. Hehe, też lubię takie śmieszne obrazki. Można się trochę pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne obrazki, chociaż wulgaryzmów nie lubię pod żadną postacią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że chętnie bym je stamtąd wyrzuciła, ale postanowiłam przymknąć oko, bo całość jednak śmieszy. Przynajmniej mnie ;D

      Usuń
  4. Szał;) widzę, że mamy podobne poczucie humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wygladam non stop jak panda bez makijazu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Ja ostatnio też, coś oczy podkrążone...

      Usuń
  6. Thanks for a big smile and a good laugh :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Number 12 made me laugh out loud :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahha !! Dzięki za chwile śmiechu, razem z moim Szymkiem się naśmialiśmy , najbardziej podobało mi się z Kebabem, Antoniną, Psychoterapeutą, Łaciną i z telewizorem hihh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, proszę bardzo :) Antonina rozkłada mnie na łopatki. Wygląda jak bliźniaczka!

      Usuń
  9. Kilka z nich już widziałyśmy :) Jako fizjoterapeutki dajemy lajka na numer 12 xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym makijażem to faktycznie tak jest jak z tą pandą haha ;) Niektóre dziewczyny są nie do poznania! Zwłaszcza, gdy widzimy je tylko w tapecie, a nagle... bez ;) Pozdrowionka weekendowe :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Piąteczka mnie rozwala, no już muszę wybaczyć wulgaryzmy :D

      Usuń
  12. Psychol gwałciciel :D Panda bez makijażu jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile ona traci bez tych 'podbitych' oczu! Jak nie panda :D

      Usuń
  13. z kotami żarty są najlepsze :) codziennie coś o nich przeglądam. Antoninę widziałam w tym tygodniu. Panda - świetna - też już gdzieś mi się mignęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że Antonina zrobiła furorę w necie :D Ciekawe, czy o tym wie. Bliźniaczka!

      Usuń
  14. Super obrazki! Można się pośmiać! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiałam się ;) Antoninę gdzieś na fb widziałam niedawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha ha :) ty potrafisz poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "It doesn't rip my ass off" really made me laugh! What a great expression :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, I've noticed it's a really 'fashionable' expression in Poland nowadays ;)

      Usuń
  18. Też czasem jak mam zły dzień lubię się pośmiać z takich wynalazków ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahaha, my favourites are the Kebap, the gaming guy, the panda and the psychotherapist :D
    Do you know 9gag? I think you would enjoy this site, there are a lot of funny pictures like these :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I don't know it, I have to check this out! Thanks :)

      Usuń
  20. Hah, też zapisuję obrazki, które mega mnie rozśmieszyły :D

    OdpowiedzUsuń
  21. dziś są mi potrzebne takie śmieszności :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To z ZUSem ma wiele wspólnego z prawdziwym życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hopkinsa bardzo lubię a że ma taką sobowtórkę to jestem zdziwiona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha I like this post, life always has time for a little humour! I like the play outside one, reminds me of some people I know baha! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the panda one haha I feel like that about my eyeliner :)
    Also really like the psychotherapist one hehe

    OdpowiedzUsuń