Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 6 października 2016

Płytka Born Pretty BP-X01.

 Hej :) Dziś recenzja płytki, którą wybrałam ze sklepu Born Pretty Store. Jest oznaczona jako BP-X01 i znajdziecie na niej vintage'owe motywy.

Hey :)  Time for a review of a stamping plate I've chosen from Born Pretty Store. Its number is BP-X01 and you can find vintage motives on it.


Zrobiłam dwa różne manicure z jej użyciem. Oto one:

I did two different manis with this plate. Here they are:





W pierwszym zdobieniu wykorzystałam 3 różne wzory, a w drugim jeden. W pierwszym tłem są kolorowe ciapki zrobione farbkami akrylowymi i stemplowane czernią, a w drugim - lakier Golden Rose, podczas gdy wzorki stemplowane są grafitowym lakierem holograficznym.

I used three different patterns in the first manicure, and one in the second mani. The background of  the first nail art are colourful splatters made with acrylic nail paints and stamping is in black; in the second mani the background is Golden Rose nail polish and stamping - done with a grey holo.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Jak zwykle ostrzegam: uważajcie, bo brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. Just like always, I'm warning you - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 






Możecie znaleźć tę płytkę w ofercie sklepu tutaj: klik


You can find the plate in the shop's offer here: click.

Co sądzicie o wzorkach? Mnie najbardziej podobają się - od góry pierwszy z prawej i środkowy, a od dołu podobnie. Z mniejszych fajny jest też drugi od prawej, środkowy i kwiatek (takie małe kwiatki potrafią się przydać np. zamiast cyrkonii).

What do you think about these patterns? I like the most: the upper row, the first one from the right and in the middle plus the row in the middle, the same places :) From these smaller ones I also like  the second from the left, the middle one and the flower (such small flowers can be useful f. ex. instead of rhinestones).


Cała płytka ma 6 x 6 cm. Wymiary wzorków całopaznokciowych to 1, 7 x 1,7 cm.

The whole stamping plate measures 6 cm x 6 cm. The wholenail pattern size is 1,7 x 1, 7 cm.


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to bardzo ładnie zbiera je moja ulubiona gumka typu 'marshmallow'. Innych gumek nie próbowałam. Wzorki są dobrze wyryte (nie płytko).

When it comes to transferring these patterns, my favourite marshmallow rubber collects them very well. I haven't tried other rubbers. Patterns are carved deep enough, not too shallow.


Pierwsze zdobienie w kolorystyce łowickiej, tylko wzory inne ;) Na kciuku mam wzorek z samego środka płytki, na palcu wskazującym - pierwszy z prawej od góry, a na pozostałych - środkowy z samej góry. Nie odznaczają się tak, jak na jednokolorowym tle, ale mnie się podobało :)

The first nail art has a folk touch, patterns aren't folk though ;) On my thumb I have tha pattern that's placed in the middle of the whole stamping plate, on my ring finger - the first from the right, upper row and on the rest - the middle one from the first, up row. They doesn't look as clear as they would like on one coloured background, yet I liked the result a lot :)





Golden Rose, Ice Chic 04; Colour Alike/B. Loves Plates, Kind of Black S; Golden Rose, Prodigy Gel Top Coat; farbki akrylowe/acrylic nail paints


Drugie mani jest prostsze i możecie również zobaczyć, jak wygląda jedna warstwa lakieru do stempli Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince, użyta jako tradycyjny lakier do paznokci.


The second manicure is more simple and you can see how one coat of a stamping nail polish by Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince, looks like used as a traditional nail polish.




 Użyłam wzorka pierwszego z prawej w środkowym rzędzie.

I used a pattern that's first on the right in the middle row.






Do zrobienia tego manicure użyłam również/I also used:

Golden Rose, Wow! 62; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lagoon; Temix, baza i top coat peel off/peel off base and top coat



Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)








82 komentarze:

  1. Wow, niesamowity efekt !
    Śliczny masz kształt paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci wyszły te pazurki :)
    Wszystkie 'duże' wzory na płytce bardzo mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże tak! Co do tych małych, robiłam raz mani ze świecznikiem. Wyszedł jak... widły :D Tak, że jeśli któraś potrzebuje wideł, to tu je znajdzie ;D

      Usuń
  3. Ale świetne, bardzo ciekawe wzory :) Chociaż bardziej przemawia do mnie ten z fioletowym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie raczej to pierwsze. To drugie - wolałabym, by wzory bardziej się odznaczały na przykład. Ale może być ;)

      Usuń
  4. Both are gorgeous - but that multi-color.... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe wzorki, zawsze to coś nowego dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze kolorowe bardziej mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdobienia <3 Sama nie wiem nawet, które ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. This nail art is amazing! Loving the first colourful option! Thanks for sharing

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienia ! Pierwsze fajnie wykombinowane, szałowe są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy manicure po prostu mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Właśnie tak folkowo wyszło, co mi się spodobało, nawet jeśli dużo się dzieje i wzory nie są aż tak 'odcięte' od tła.

      Usuń
  12. Z farbkowym tłem bardzo mi się podoba :). Ogólnie moim zdaniem, całkiem fajna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdobienie wymiata !!! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. I prefer the second mani but that first one is so lovely colorful!

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow, pierwsze jest super, co prawda dużo się dzieje, ale dobrze się dzieje :) Trudno oderwać wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cuda potrafisz wyczarować na paznokciach <3 przepięknie! Muszę koniecznie wypróbować stempelków kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  17. I found her two beautiful combinations. Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. I like the first mani!! That intricate design is very eye catching ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the pattern on the stamping plate. very elegant. I loved the first manicure. Its turned out amazing *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdobienie jest super kolorowe i mega mi się podoba :) Drugie takie trochę bardziej eleganckie, ale tez bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łooo te ala łowickie boskie są, ja obcięłam moje pazury i mam dziś na różowo na full :D :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazwyczaj wolę uporządkowane, niezbyt nachalne wzory, ale tym razem wygrywa dla mnie pierwsze zdobienie. Jest w nim coś hipnotyzującego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Jor nejls ar hipnotajzin' - jakby powiedziała Dżoena Krupa ;)

      Usuń
  23. Both manicures are pretty but the first one is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  24. Both of your manis look so beautiful, I like them a lot!
    If I had to choose, I think my fav is the second mani, it's very classy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful! My favourite is the first one... I love the splatter background! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta wersja z kolorowymi pazurkami przepiekna ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jak tobie to wszystko pięknie wychodzi :) kupiłam kolejny stempelek i nadal mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w pierwszym zdobieniu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny efekt ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza wersja to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie kolory!!!! Bardzo ciekawy efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W obu bardzo mi się podobają kolory i wykonanie, ten pierwszy jest trochę folkowy, ale w dobrym tego słowa znaczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem i te folki nie wyglądają obciachowo ;)

      Usuń
  34. obydwa fajne, ale to pierwsze, kolorowe jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  35. Your manis are so different from each other and I really like them both :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze jest super! Też się zastanawiałam nad ta płytką, jak wybierałam produkty do recenzji, ale w końcu wybrałam inną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka "tapetowa" jest. Wpadł mi w oko ten wzór z literami, jakby gotyckie.

      Usuń
  37. WOOW :O the first nail art is really amazing, I love that!

    OdpowiedzUsuń
  38. srodkowy w srodkowym rzedzie mi sie podoba najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  39. Dear Aneta, I'm back! I can see two wonderful manis here, I can't choose, maybe the first?
    A big hug!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, I thought perhaps you have a lot of work and travels ahead of you :)

      Usuń
  40. Pierwsze zdobienie jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. That looks like a great plate! Lovely manicures :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy mi się bardziej podoba, choć w sumie to dziwne, bo ja bardziej lubię jednolite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy jest taki bardziej zaskakujący chyba, oczopląs ;)

      Usuń
  43. Właśnie mam w koszyku te same farbki akrylowe :) zastanawiałam się, czy one dałyby radę zamiast np. Colour Alike, jako "lakier" do stępli? Moja siostra ma do stępli właśnie farbkę akrylową, z tym, że w buteleczce z pędzelkiem i spisują się świetnie. Niestety nie pamiętam firmy, ale to na pewno któraś z tych "znanych i lubianych". Niestety dość drogie.. Dlatego zastanawiam się, czy te farbki, którymi robiłaś tło pod ten zarąbisty, a'la łowicki wzór, dałyby radę? Mogłabyś to dla mnie sprawdzić? ;)
    Dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sprawdzałam, czy da się stemplować farbkami akrylowymi. Owszem, ale na kartce :D Na paznokciu wzór się ześlizguje i jest całkiem rozmazany, bo paznokieć nie jest poziomy jak kartka.
      Mieszałam też farbkę akrylową z lakierem bezbarwnym i próbowałam rezultatu. Kontury nie były tak wyraźne, jak przy lakierze do stempli.

      Usuń
  44. Dzięki za odpowiedź i za poinformowanie mnie o niej ;)
    To w takim razie chyba będę musiała zainwestować w Colour Alike, bo od Kadsów i tym podobnych boli mnie głowa. Przez te hybrydy odzwyczaiłam się od ...smrodu zwykłych lakierów. A tak kiedyś nie mogłam zrozumieć mojego TŻ i jego wiecznych "si a łi", że znowu "zasmradzam chałupę" tymi paznokciami :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.