Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 14 października 2016

Płytka 04 z Born Pretty Store.

 Hej :) Dziś recenzja płytki, którą wybrałam ze sklepu Born Pretty Store. Jest oznaczona przypuszczalnie chińskimi literkami i cyframi 04. Znajdziecie na niej motyw łapacza snów - uwielbiam! Jest on na całej płytce, więc na paznokciach trzeba stemplować jego fragmenty.

Hey :)  Time for a review of a stamping plate I've chosen from Born Pretty Store. It's signed with some, probably Chinese, letters and nr 04. You can find a dreamcatcher motive on it - I love it! The dreamcatcher is etched on the whole plate, so you need to stamp bits of it on your nails.



Możecie znaleźć tę płytkę w ofercie sklepu tutaj: klik. Tania jak barszcz, w tej chwili kosztuje tylko dolara.



You can find the plate in the shop's offer here: click. It's very cheap, you need only 1 dollar to buy it now.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this plate:




Na białym tle stworzyłam, z pomocą farbek akrylowych, pędzla, patyczków higienicznych i wody, efekt blur. Po prostu lekko rozwodnioną farbką malujecie plamki tu i ówdzie na paznokciu, a potem zbieracie nadmiar farbki patyczkiem higienicznym zanurzonym uprzednio w wodzie lub alkoholu. Na takim tle przystemplowałam wzorki.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Jak zwykle ostrzegam: uważajcie, bo brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

On a white background I did a blur effect - with a help of acrylic nail paints, a brush, cotton buds and water. You simply do it this way: make some dots/spots here and there with the acrylic paint that had been previously thinned with water. Then you need to remove the excess of this paint with a cotton bud soaked in water or alcohol. That's it! I stamped these patterns on such a background.

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. Just like always, I'm warning you - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 




Płytka ma szerokość 5, 5 cm. Jak zobaczycie poniżej, wzorki przenosiły mi się bez problemu:

This stamping plate is 5, 5 cm wide. As you can see in the photos below, the patterns were transferring without any problems:








Kilka ujęć makro/some macro shots:






Co sądzicie o płytce i tym manicure?

What do you think about this stamping plate and my manicure?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



74 komentarze:

  1. Piękne paznokcie wyszły :D

    Zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. You used this plate in a great way. good job. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko niby takie proste, a już wyobrażam sobie jak bym się za to zabrała :D Póki co uczę się równego malowania jednym lakierem ;) A zdobienie świetne, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś ty widziała moje początki - masakra!

      Usuń
  4. śliczne zdobienie i bardzo fajna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się tło :P. Całość ładnie wygląda, ale chyba bym wolała płytkę z kilkoma mniejszymi motywami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BP ma jakieś łapacze snów na mniejszych płytkach, coś mi świta, że chyba jakąś mam... Mniejsze też fajne.

      Usuń
  6. Czaderskie tło, płytka nie do końca do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa płytka, chociaż wydawała się być zbyt wielka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohh polowałam na tą płytkę! Świetna jest! ♥ A zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszedł ten blur <3 Wzorki natomiast wolę jak sie mieszczą na pazurku. Jak są rozłożone na kilku to czasem cieżko dostrzec co jest co ;) A łapacze uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdemu pasuje jeden duży wzór i wykorzystywanie fragmentów. Ja akurat mam gdzieś w zbiorach mniejszy - no chyba, że sprzedałam, o zgrozo :O - ale ten duży mi nawet pasuje :)

      Usuń
  10. Dla takiego efektu warto ją zakupić. Paznokcie wyglądają zjawiskowo! Piękne wzory. Nic, tylko podziwiać. Pozdrowionka! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna płytka, bardzo podoba mi się jego wzór i uniwersalność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw łapacza snów, przepiękne paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie :) te piórka są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ma się talent tak jak Ty to z wszystkiego można zrobić dzieło :) obłędne mani ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, wspaniały efekt! Subtelny, ale ma swoją siłę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubiłam to mani. A nie lubię każdego, które zrobię ;)

      Usuń
  16. Tło rewelacyjne, z płytki wyciągnęłaś co się dało, ale taki duży wzór jednak do mnie nie przemawia - może odbity dużym stemplem na coś innego, niż na paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że to bardzo dobry pomysł?

      Usuń
    2. Wciąż myślę o ostemplowaniu pleców telefonu :D

      Usuń
  17. Jak zwykle ślicznie :) Ciekawa ta płytka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia jak ty tak pięknie łączysz te kolory na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o blur - farbkami akrylowymi, to robię go bezpośrednio na paznokciu, a dopiero potem stempluję.

      Usuń
  19. genialny wzór :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. You created a stunning mani - I love it.
    I love the plate but think the pattern bits are a bit too big for my nails...

    OdpowiedzUsuń
  21. That nail art is just awesome! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Bardzo mi się podobają, musze kiedyś kupić takie płytki i sie pobawic :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Plytka jest świetna ;) i fajnie wygląda odbita we fragmentach. Tło dobrze pasuje :)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam kilka plytek z Born pretty i bardzo fajne maja wzory :P chetnie skorzystam ze znizki ale ciezko sie zdecydowac jaka plytke kupic ;) ah te problemy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, że na to, co już ma niższą cenę, nie ma obniżki.

      Usuń
  25. To wygląda niesamowicie! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny wzór, ale chyba jednak wolałabym, żeby był trochę mniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne :P

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love the mani you made, it's beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też wybrałam sobie ostatnio płytkę z chińskimi napisami w właśnie się głowiłam jak ja to napiszę ;)Piękne mani !

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wykorzystałaś tak duży wzór na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tło jest piękne, no ale jestem fanką blur, więc nic dziwnego, że mi się podoba :D Poza tym super wykorzystałaś ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem fanką blur, daje świetne tło :)

      Usuń
  32. I love the blurry watercolour kind of backgrounds you do! Gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.