niedziela, 30 października 2016

Podwójnie stemplowane kwiaty.

Przed wami podwójne stemplowanie w fioletach i z multichromem :)

A double stamping in the front of you, in purples and with multichrome :)


Wzorki, które wykorzystałam, nie są typu 'negatyw', więc nie nakładałam jednego na drugi.

The patterns I used aren't the 'negative' type, so I didn't stamp one pattern on the another.


Wyszło coś takiego:

This is what I achieved:






Golden Rose, Wow! 62, Express Dry 69, Prodigy Gel Top Coat + Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lagoon.


Wzorki pochodzą z chińskiej płytki Y024. Jestem jej wielką fanką, wykorzystałam już wszystkie wzory - a niektóre kilka razy :)

The patterns come from a Chinese stamping plate Y024. I'm a big fan of this plate; I've already used all these patterns and some of them more than once :)


  




Teraz wy :)

Now your turn :)

63 komentarze:

  1. This looks awesome! I'm not really a confident stamper, let alone with two images but it looks really beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm not a confident freehand painter and your paintings are great!

      Usuń
  2. Bardzo ładne, jak zwykle :) Nie mam się do czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taki wzór. Świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło. A płytka faktycznie super. Wpisuję ją na chciejlistę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam są takie wzory, że można pokombinować z podwójnym stemplowaniem i nie tylko ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie ono jest takie bardziej 'codzienne', normalne, ale w sumie OK :)

      Usuń
  6. Ooh, this makes me long for spring. It's so pretty and I love the colours :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, give me some spring people! The warm weather in Poland and I guess in your country too is definitely too short.

      Usuń
  7. So Beautiful...i really like the base color

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tym podwójnym stemplowaniem i bardzo dobrze, że kontur nie pokrywa się ze 'środkiem' kwiatków, bo tak wygląda idealnie ;) kojarzy mi się z materiałem letniej sukienki, takiej zwiewnej i z falbankami, bo miałam kiedyś w podobnym kolorze i właśnie w taki wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię, gdy wychodzi mi coś, co komuś kojarzy się z tkaniną!

      Usuń
  9. Wow! Ale swietnie wyglądają te wzorki! p.s tak tańczę, już od 14 lat hip hop :) :* Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć, jak tańczysz, lubię oglądać hip-hop (między innymi). Ogólnie lubię oglądać taniec.

      Usuń
  10. Szkoda, że nie dopasowali tych wzorków, to by było dopiero super ;) Urocze zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale mam kapryśny przezroczysty stempel ;)

      Usuń
  11. Z chęcią bym takie widziała na swoich paznokciach :). Bardzo fajny pomysł, wykonanie i świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nieco wiosny na paznokciach jesienią:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Really adorable and that plate is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalne! Chcę takie pazurki. Wzorki bardzo mi się podobają. Za oknem jesień, a na paznokciach - wspaniałe - iście wiosenne - kwiaty. To mi się podoba. Pozdrowionka serdeczne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh how I love your floral designs, Aneta! Perfect as always!)

    OdpowiedzUsuń
  16. I chociaż za oknem szaro, to pazurki budzą miłe wspomnienia związane z wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Halloween to u mnie nie za bardzo wyszło ;D

      Usuń
  17. It's so beautiful, your double stamping looks awesome and the colours are matching perfectly ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie podwójne stemplowanie, bo zawsze mozna uzyskać ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście fajna płytka :) Zdobienie też super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice stamping and I like the colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh I really liked this design. lovely colors :)

    Maybe you'd like to see my new post Mama Mia How I spent Diwali :)

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń