piątek, 28 października 2016

Konstelacje, czyli Barry M, Black Multi Glitter "podkręcony" Big Boyem i ostemplowany :)

Hej :)

Jest taki ciekawy lakier od Barry M, nazwany Black Multi Glitter. Recenzowałam go tutaj: klik. Pomyślałam, że "podkręcę" holograficzny brokat z tego lakieru dodając holo top coat Big Boy na wierzch. Potem przystemplowałam niebieski wzorek i pokryłam go bezbarwnym top coatem. Całość wyglądała tak:


Hey :)

There's an interesting nail polish by Barry M, called Black Multi Glitter. I had reviewed it here: click. I thought it would be nice to pimp the holo glitter in Barry M up with a holo topper Big Boy. Then I stamped a blue pattern and covered it with a clear top coat. Here's the whole nail art:




Ale od początku. Oto Black Multi Glitter bez holo topu Big Boy:

Back to the start: here's Black Multi Glitter without the Big Boy holo topper:




Ładny, ale może być jeszcze bardziej efektowny ;) Tu z holo topem:

Nice, but it can look more spectacular ;) Here with the holo topper:





Lepiej? Moim zdaniem tak. Wyszło coś a'la lakier Zoya, Storm:

Better? In my opinion - yes. It all was looking kind of Zoya, Storm:




I wracamy do Barry'ego z Big Boyem:

And we're coming back to Barry with Big Boy:




A tu już stemple z płytki Cooi 026:

And here with Cooi 026 stamping pattern:



Colour Alike, Big Boy holo top coat; Barry M, Black Multi Glitter; Colour Alike + B. Loves Plates, B. a Blue Ocean; Golden Rose, Prodigy Gel clear top coat.


I makro:

And a few macro shots:







61 komentarzy:

  1. Ten brokatowy lakier genialny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej, jeden z najlepszych zakupów roku!

      Usuń
  2. Extra wyszło! Też muszę pokombinować z Big Boy'em na różnych zwykłych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci takie zabawy - próbowałam już np. na kobalcie, szczegóły za jakiś czas ;)

      Usuń
  3. Chyba musze do Ciebie przestać zaglądać. One sa takie perfekcyjne!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, jak tak można przestać zaglądać??? :D
      E, nie zawsze jest tak, jak bym chciała, by wyszły :)

      Usuń
  4. Idealnie pasowałyby do mojej granatowo-czarnej bluzki w panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. love the end result. Big Boy is gorgeous polish! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwłaszcza ten glietter efekt tak mnie kusi. W jasnych wydaniach jest mi dobrze znany, ale takie ciemniejsze... WOW! Niesamowicie mi się podoba. Stempelków natomiast nie używam. Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :). Z topem dużo lepiej i faktycznie jak Zoya wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciała bym mieć takie ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym takie paznokcie potrafić zrobić, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. That topper looks great! I like it a lot with that on :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędne mani :) I jeśli można się ślinić na widok lakierów to własnie to robię ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohhh, I love every step of this mani ♥ it looks so great!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Lakier jest udany. Może te drobinki giną w ciemnej bazie, ale zawsze można ewentualnie coś dodać na wierzch i jest większa głębia.

      Usuń
  14. Podoba mi się w obu wersjach ; z odrobiną brokatu i full holo też ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a wonderful manicure dear Aneta! Smuack! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie Big Boy narazie leży i czeka na swój czas.

    OdpowiedzUsuń
  17. wersja bez wzorku bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! ten wzór stempla bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love geometric designs! Very pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh my, that polish! I neeeeed! :-D Pretty nailart as always!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie ten lakier solo już jest świetny, a co dopiero ze stempelkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ta czerń z drobinkami wygląda po prostu świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  23. bardziej podoba mi się bez zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like it with the addition of the holo topper :) the stamping is really fun and brightens the mani

    OdpowiedzUsuń
  25. What a beautiful base! Love the end result!

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice and nail-golografik, and stamping with super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako nibyZoya wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń