Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 10 października 2016

Golden Rose, Matte, nr 21 i neonowe kwiaty.

Dystrybutor Golden Rose w Polsce pod koniec lata 2015 r. wprowadził na rynek lakiery neonowe, które były produkowane i dostępne za granicą, a w Polsce z jakichś przyczyn nie - przypuszczam, że chodzi o neonowe barwniki. Mój różowy neonek dopiero teraz doczekał się recenzji - mam go już od ponad roku ;)

A distributor of Golden Rose brand in Poland released neon nail polishes at the end of summer 2015. They were produced and available abroad before but not in Poland for some reason - I guess it's all about neon dyes. My pink neon has been waiting for over a year for a review ;)


marka: Golden Rose
kolekcja: Matte
nazwa: nr 21
ilość użytych warstw: 1 na dwóch warstwach bieli
wykończenie: matowe
cena, pojemność: ok. 8 zł/11, 5 ml
moja ocena: 8/10 pkt (nie biorąc pod uwagę składu)


brand: Golden Rose
collection: Matte 
name: nr 23 
number of coats used: 4 without a base nail polish, I guess 2 would be enough on white 
price, amount: about 8 zloty/11, 5 ml 
my rating: 8/10 pnts (I don't take ingredients into the account)


Oderwałam naklejkę, by sprawdzić skład. 

I removed the sticker on the bottle to check out the ingredients.

I, choć zwykle Golden Rose ma na naklejkach podany cały skład, tu takiej informacji nie znalazłam. Jest natomiast informacja, że produkt nadaje się do sztucznych paznokci. 

And, even if Golden Rose usually lists all ingredients on their stickers, I haven't found the list here. There's an information that the product should be used on artificial nails only.

Ogólnie standardowy skład lakierów z tej serii przedstawia się tak: kliknij w 'składniki', ale w liście brakuje barwników.

All in all the standard list of ingredients of the matte collection looks like this: click 'skład', but there aren't any dyes listed there.




Na zdjęciach widzicie jedną warstwę nałożoną na biel. Różowy, matowy neon całkiem dobrze kryje - ten zielony z kciuka ma słabsze krycie.

You can see one coat on a white base. This matte pink neon is well opaque - the green one from my thumb is less opaque.



Stemple pochodzą z płytki Qgirl. Pokolorowałam je na paznokciach za pomocą dwóch neonów i mięty od Essence, a potem pokryłam bezbawnym, błyszczącym top coatem - zatem mamy tu błysk i mat.

The stamping comes from Qgirl stamping plate. I coloured the flowers with a brush directly on my nails. I used two neons and a mint Essence. Then I covered the two with a clear, glossy top coat - so you have both matte and glossy finish here.


Niech moc neonu będzie z wami! ;) Bo coś dziś buro na dworze...

Let the neon force be with you! ;) Because it's grey outside...



Golden Rose, Matte, 21 &23; Prodigy Gel (clear top coat); Ice Chic 04; Essence, The Gel, Play With My Mint.



78 komentarzy:

  1. What an amazing example of nail art! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow, what a gorgeous mani and a lovely start of a cold and rainy day - thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywne zdobienie w takie bure-ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you :D

    I've tryed some YR shampoos, and they are amazing :)

    So incredible nails. You really have a talent :o

    NEW DECOR POST | How To Have a Timeless Home Decor.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy słodki jak landrynek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiatki, bardzo ożywiają mani i dodają mu charakteru :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdobienie :) neonki są cudowne o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pora roku mnie w ich użyciu nie ogranicza ;)

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad tymi neonkami :) Bardzo ładnie się prezentują :) A kwiatuszki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko weź proszę pod uwagę to info o sztucznych paznokciach... Mnie trochę nieswojo dawać ten lakier na naturalne, ale mam pod spodem warstwę bieli.

      Usuń
  9. Zdobienie jest cudne, róż to nie do końca moja bajka ale mani mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Neony w taką pogodę ... jestem za. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapewne to sprawa tych barwników, jakiś czas temu zastanawiałam się, czemu ich nie ma. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne połączenie kolorów i wzorku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. It's bright, fun and in the same time pretty!

    OdpowiedzUsuń
  14. This is quite a lovely design! Makes me wish we still hade a little bit more summer to go...

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this, it's beautiful. Great colours too! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten różowy mat :) Czytając początek wpisu, wydawało mi się, że widziałam neonowe GR w Polsce, ale może pomyliłam z inną firmą.
    Ja rozpoczęłam swoją przygodę z hybrydami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są w Polsce. Z początku były tylko za granicą, a w Polsce nie dopuszczono ich do sprzedaży.

      Usuń
  17. Hehe, I love neons this time of the year! Great manicure!

    OdpowiedzUsuń
  18. moja ulubiona płytka <3 ciekawe mani, lubię takie kolorowane stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Me encanta. Aunque lo veo un color propio de verano, la manicura en general, te ha quedado estupenda. Un besazo enorme bella y ¡¡a darle duro a la semana!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj taki manicure na jesienne chłody na pewno poprawi humor, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne! Mnie też znów naszło na neonki i pewnie niebawem jak znajdę czas, żeby obrobić zdjęcia pojawią się na blogu

    OdpowiedzUsuń
  22. super :D
    ja teraz stawiam na bardziej stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. neony na ta pogodę są najlepsze według mnie :) poprawiają trochę samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohn dear, thanks a lot :D I'm glad to know this <3

    NEW WISHLIST POST | What I really need this New Season :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ! Ależ cudne kwiatuszki :) Piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja :) Tak akurat na przekor jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ Ci to świetnie wychodzi :) Zawsze wchodzę i podziwiam :) U mnie od wczoraj dość nietypowy mani :) Jak zerkniesz sama się przekonasz hee:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie ma to jak neony na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  29. te wzorki na pazurkach wyglądają świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne wzory, kojarzą się z latem czyli idealne na ponurą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemne kwiatuszki :) Ja jakoś nie mogę przemóc się i jak widzę, że lakier jest do sztucznych paznokci, to odkładam go z powrotem na półkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też nieswojo się czuję z takimi lakierami... Tu dałam go na biel, by nie stykał się bezpośrednio z płytką; albo używam ich do kolorowania stempli.

      Usuń
  32. Vibrant! And a retro flower power feel :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. od razu weselej jak si spojrzy a takie zdobienie przy dzisiejszej pogodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. These turned out beautifully! I love the neon combination with flowers! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. These are so intense! Perfect to cheer you up when the weather is so cold and grey ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. I love this, the bright colours are so fun!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the pink and green together! I think I prefer matte :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.