niedziela, 16 października 2016

Golden Rose, Color Expert, 64+ Cien Baby, Care Bath, kąpiel pielęgnacyjna z ekstraktem z rumianku.

Lakierów Golden Rose mam naprawdę sporo. Często ich używam, są chyba moimi ulubieńcami jeśli chodzi o stosunek jakości do przystępnej ceny. Dziś zaprezentuję wam kolejny z nich. 

I have really many Golden Rose nail polishes. I use them often anf they are perhaps my favourites when you take their affordable price and quality into the account. Today I'm going to show you another one.


Oto on:

Here it is:



marka: Golden Rose
nazwa: Color Expert, nr 64
wykończenie: kremowe, błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 10, 2 ml/ok. 6-7 zł
moja ocena: 7, 5/10 pkt

brand: Golden Rose
name: Color Expert, nr 64
finish: creamy, glossy
number of coats: 3
price, amount: 10, 2 ml/about 6-7 zloty
my rating: 7, 5/10 pnts



Odcień w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy, coś między brzoskwinią a różem. Ciekawy!

The shade is a bit darker in reality, something inbetween peach and pink. Interesting!


Czas schnięcia jest standardowy dla kolekcji tych lakierów: ok. 20 minut. Z dwoma warstwami miałam lekkie smugi, więc dołożyłam trzecią. Lakier jest dość gęsty.

The drying time is standard for this series: about 20 minutes. I had slight smudges on nails with two coats, so I added the third one. This nail polish is quite thick.




Mam dla was jeszcze jedną recenzję :)

Niedawno wypatrzyłam w Lidlu kosmetyk wart - jak sądzę - zakupu, ze względu na skład, cenę i uniwersalne działanie. Mam tylko nadzieję, że nie jest to linia limitowana. Kosmetyk jest niby przeznaczony dla dzieci, ale ze względu na łagodniejsze dla skóry składniki mogą stosować go również dorośli alergicy. Wypróbowałam go kilka razy do mycia włosów, więc mogę co nieco wam o nim powiedzieć zanim zniknie z półek - oby nie!


Listen, not that a long time ago I spotted a new cosmetic in a Lidl chain of stores. I think it's worth purchasing because of its ingredients, price and universal work. I only hope it isn't a limited collection. This cosmetic is said to be aimed for children but adults can use it too, especially when they are allergics. I washed my hair with it a few times so I can tell you something about this one before it disappears from Lidl shelves - I hope not!



nazwa: Cien Baby, Care Bath
pojemność, cena: 500 ml/8 zł
moja ocena: 8/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? tak


name: Cien Baby, Care Bath
amount, price: 500 ml/less than 2 euro
my rating: 8/10 pnts
would I buy it again? yes


Co to właściwie jest? Myjący płyn/żel do kąpieli. Tak jak wam wcześniej wspomniałam, umyłam nim również włosy, bo doszłam do wniosku, że skład mi na to spokojnie pozwala. Stały się miękkie jak u dziecka :) Za pierwszym razem lekko swędziała mnie głowa, za kolejnymi już nie. Chyba trzeba po prostu bardzo dokładnie go spłukać, a ja z początku użyłam tego płynu za dużo, bo mocno się nie pienił. Wskazówka: będzie dobrze się pienić przy solidnie mokrych, nie jedynie zwilżonych włosach.

Ten płyn ma delikatny zapach z typu tych czystych, ciut kojarzy mi się z proszkiem do prania.


What is it actually? A liquid soap or a bath liquid. Just as I'd told you, I washed my hair with it because I came to the conclusion these ingredients allow me to. My hair became soft like a children's one :) My scalp was slightly itchy with the first time, but with the second, third time and so on - not. I guess you need to rinse it well. I used too much of this liquid for the first time because it doesn't foam heavily. A hint: your hair should be really soaked with water, not only wet - then the foam will be OK.

It smells like something clean - a washing powder? It's a slight smell.




Skład bez olejów mineralnych, silikonów i barwników. Użyto tu sody kaustycznej, jaką wykorzystuje się m. in. w mydłach w kostkach.

Lauryl Glucoside - surfaktant, środek myjący,
Cocamidopropyl Betaine - może alergizować i być zanieczyszczony np. rakotwórczymi nitrozaminami, jest w wielu kosmetykach,
Sodium Citrate - regulator pH
Panthenol - środek łagodzący
Chamolilla Recutita Flower Extract - wyciąg z kwiatu rumianku
Sodium Levulinate - kondycjonuje skórę
Glyceryl Oleate - emolient, składnik zapachowy,
Coco-Glucoside - łagodny spieniacz,
Glycerin - nawilża, rozpuszczalnik,
Citric Acid - kwasek cytrynowy, składnik zapachowy, regulator pH,
Glyceryl Caprylate - emolient,
Parfum - zapach, nieznanego pochodzenia, może uczulać,
Sodium Hydroxide - soda kaustyczna, środek drażniący, wyparowuje,
p-Anisic Acid - składnik zapachowy,
Levulinic Acid - składnik zapachowy, kondycjonujący skórę.


There are no mineral oil and artificial dyes here. Sodium Hydroxide was used here - it's also used in bar soaps.

Lauryl Glucoside - surfactant, cleaning agent,
Cocamidopropyl Betaine - it may cause allergies and be contaminated with f. ex. carcinogenic nitrosamines, it's in many cosmetics,
Sodium Citrate - pH regulator,
Panthenol - soothing agent,
Chamomilla Recutita Flower Extract - extract from camomile flower
Sodium Levulinate - skin conditioner,
Glyceryl Oleate - emollient, fragrance component,
Coco-Glucoside - a gentle foamer,
Glycerin- moisturizer, solvent,
Citric Acid -fragrance component, pH regulator,
Glyceryl Caprylate - emollient,
Parfum - it may irritate, unknown origin,
Sodium Hydroxide - it can irritate,
p-Anisic acid - fragrance component,
Levulinic Acid - fragrance component, it conditions skin.




W porównaniu z większością kosmetyków tego typu w tym przedziale cenowym, wydaje się wart uwagi. Mój syn jeszcze się nim nie mył, bo 'wykańcza' Sylveco. Znacie ten Lidlowy płyn?

Compared to other cosmetics of this type and the price range, it seems worth your attention. My son hasn't used it yet because he finishes his Sylveco bath liquid...


60 komentarzy:

  1. Ten różowy kolor jest piękny. Dłonie bardzo ładnie wyglądają właśnie w takich odcieniach. Pięknie wygląda na dłoniach. Ja używam hybryd, ale też często noszę podobne kolorki. Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like Golden Rose too! They are not so easy to come by in Sweden but I always check them out when I'm traveling if possible. It's a very sweet colour!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio różowy na paznokciach podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś chyba ten sam numer lakieru i bardzo miło wspominam :) bardzo lubię ich lakiery, jeszcze za taka cene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The colour looks lovely!
    We have Lidl here in Germany, too, and I already had some Cien products, too, and I liked them! The bottle you have looks so cute :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny ten rozowy kolor, taki troche jak guma balonowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie różowe odcienie to moje must have!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor lakieru. Tego płynu do kąpieli nigdy nie miałam. Rzadko chodzę do Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten kolor lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor lakieru cudowny, płyn ma całkiem fajny skład ale nie widziałam go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam go raz w większych ilościach, za tydzień tylko kilka butelek...

      Usuń
  11. I used to wear pink daily, when I was at school!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten róż :) Także uwielbiam lakiery Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR ma śliczny kolor :) W Lidlu raczej nie kupuję kosmetyków, niedawno popatrzyłam na płyn do kąpieli i skład był bardzo długi i niezbyt przyjazny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najczęściej składy ich kosmetyków są kiepskie. Tu znalazłam wyjątek.

      Usuń
  14. A really cute pink - and so is the label of the Care Bath!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny ten GR, taki delikatny, dziewczęcy róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z fajniejszych odcieni różu, jaki miałam.

      Usuń
  16. Kolorek jest cudowny ! jestem fanką lakierów z Golden Rose ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobny kolor z Astora, kupiłam na promocji ;)
    O Cien słyszałam i używałam jakiś czas. Nie mam wrażliwej skóry, ale lubię czasem się tak "rozpieścić" dziecięcymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ci, że nie masz wrażliwej skóry... Wówczas można bardziej 'poszaleć' w drogeriach. Ale i tak nie chciałabym kosmetyków z jakimś syfem, co kumuluje się w organizmie, więc czytam te nieszczęsne składy i często włos na głowie się jeży ;) Lakiery to też nie jest najzdrowsza rzecz... :P

      Usuń
  18. Róż wygląda bardzo ładnie :) A temu płynowi muszę się przyjrzeć w lidlu, ma genialny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten lakier i jest bardzo fajny, lubię lakiery Golden Rose.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm a fan of Golden Rose as well, I think they make really good polishes. What a sweet one you showed us today :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych maluszków GR mam zaledwie dwie sztuki, ale obie całkiem fajne i twój egzemplarz również ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego płynu :) Lakier ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Roz zawsze spoko, mam mała buteleczke GR ale w ostrzejszym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice nail! I like lacquers of this brand, I also have a lot of them.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor lakieru taki księżniczkowy ;-) Róż no i już.
    Żel do kąpieli od Cien widzę tu u Ciebie pierwszy raz - choć w Lidlu do tej pory bywałam bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że szybko znikł... Przy kupnie widziałam, że z tej serii ostały im się jeno kremy pieluszkowe i olejek do ciała, a było tego więcej ;)

      Usuń
  27. Cute polish! And great review of the body wash :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie hipopotami ! Przekonały mnie do płynu ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely shade! Sometimes a bright pink is all you need... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful shade...something u can wear daily

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten róż jest mega! Co do płynu do kąpieli Cien, w ogóle o tych kosmetykach z Lidla czytam niezłe pinie, no ale do Lidla mam bardzo daleko, a obłożona jestem Rossmannami i Carrefourami, i tak to się zawsze kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam dawno w Lidlu, nie po drodze mi - wchodzę, a tu zmiany. Jest więcej zdrowszej żywności.

      Usuń