Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

niedziela, 2 października 2016

Dewi, Nail Polish, L031.


Pamiętacie może żółty lakier Dewi? Jeśli nie, zajrzyjcie tutaj: klik. Dziś pokażę wam drugi, jak na razie ostatni lakier tej marki, jaki posiadam i jest to holograficzny brokat. 

Do you remember a yellow Dewi nail polish I showed you some time ago? If not, take a look here: click. Today I'm going to show you another one and it's a holo glitter. 




marka: Dewi
nazwa: Nail Polish, L031
wykończenie: holograficzny brokat
ilość użytych warstw: 1
cena, pojemność: ok. 5 zł/9 ml
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Dewi
name: Nail Polish, L031
finish: holographic glitter
number of coats I used: 1
price, amount: about 5 zł/9 ml
my rating: 8/10 pnts


BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, PHTHALIC  ANHYDRIDE / TRIMELLITIC ANHYDRIDE / GLYCOLS COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, ADIPIC ACID / FUMARIC ACID / PHTHALIC ACID / TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, CITRIC ACID, N-BUTYL ALKOHOL, SILICA [+/-]MICA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TALC, TIN OXIDE, Titanium Dioxide, Iron Oxides, BISMUTH OXYCHLORIDE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER CI 12085,CI 15850, CI 15880, CI 19140,CI 42090,CI 47005, CI 73360, CI 75470, CI77000, CI 77007,CI77266,CI 77491, CI 77499,CI 77510,CI 77742, CI 77891




Nałożyłam go na czerń, coby wyszło bardziej kosmicznie, a nie np. choinkowo. Lakier ten jest gęsto napakowany drobnym brokatem, a zawartość buteleczki nie ma tendencji do opadania na dno. Wadą jest dość intensywny zapach i talk (często zanieczyszczony azbestem) w składzie, na szczęście zapach po kilku godzinach się zmniejsza. Poza tym miodzio w bardzo dobrej cenie.


I used this nail polish on a black to achieve a cosmic look, not a Christmas tree one. The Dewi is thickly packed with tiny glitters and these particles fortunately don't show the tendency to fall down at the bottom. Quite a strong smell and talc (often contaminated with asbestiform fibers) among ingredients are a disadvantage; the smell decreases after a few hours. Besides it's a spectacular glitter in a very good price.







Prawda, że ładny?

Don't you think it's lovely?

67 komentarzy:

  1. It's subtle and very elegant, I like it!

    OdpowiedzUsuń
  2. That is very pretty, I really like the topper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Yeah, there's something nice in simplicity too!

      Usuń
  4. Super wygląda w połączeniu z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love so much the holo topper, everything is more beautiful with them

    OdpowiedzUsuń
  6. Azbest won! Azbest won! Poza tym bardzo pięknie i fancy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azbest w szczelne puszki i na księżyc, żeby i tam nie truł ;)

      Usuń
  7. Mrocznie i zacnie :) Według nas na tej czerni super wyglądałyby białe pandy xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się bardzo, mają charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A najlepsze, że robiłam je już dawno, a wrzuciłam dopiero teraz. Pasują do #czarnyprotest.

      Usuń
  10. Nice glitter! I think it looks cosmic... Not like a Christmas tree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And that's great; I don't like this effect when I don't need it!

      Usuń
  11. This is so pretty! It looks a little like stars in the night sky :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. I loved it. Its looks elegant. loved the holo glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Albo mi się wydaję, albo pod różnymi ustawienia monitora kolor wygląda jak ciemny fiolet? :D Nie mniej - piękny efekt końcowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brokat? Może... ale pływa w przezroczystej bazie.

      Usuń
  15. Robi wrażenie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, a na czarnym wygląda zabójczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. It definitely does not look like a Christmas tree. Love the sparkle on black, it's subtle and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten holo top coat, muszę koniecznie wybrać się do Lewiatana i obczaić te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszędzie szukam holograficznego brokatu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z ta czernią, nie jest tak imprezowo, a bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. proste i eleganckie - to lubię ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo eleganckie zdobienie ;) taki troszkę holo top z tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie daje zbyt delikatny. Odkąd jestem w osiadaniu holo topu od Dance Legend, moje podejście do holo stało się chyba bardziej wymagające. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w DL często zachwycają wykończenia, ale niektóre składy już mniej...

      Usuń
  25. Thank you dear for comment me
    I follow you now on GFC I hope you want follow me back
    kisses for you <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you dear for comment me
    I follow you now on GFC I hope you want follow me back
    kisses for you <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  27. niepozorny dodatek a wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdobienie :) ostatnio widziałam ten lakier z Dewi i zastanawiałam się nad jego kupnem :) chyba go kupię ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, a ja do dziś nie skomentowałam Ci tych czarnych chociaż dwa razy tu już byłam :)) czasami gdzieś wchodzę, czytam, a międzyczasie ktoś mnie zawoła, coś innego sobie otworzę i... zapominam o komencie. Dziś mam chwilę czasu, bo jestem chora, byłam w szpitalu, lekarz mówił po turecku i rosyjsku i ponoć mam mały kamień w nerce. No i dlatego mam czas, bo leżę w hotelu w łóżku :) (...) W każdym razie pazurki klasa, bardzooo mi się podobają, ten brokat u podstawy.... super. Nie wiem czy to nie najlepsze jakie dotychczas u Ciebie widziałam, minimalizm ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to współczuję... A ty w Polsce jesteś, czy po prostu lekarze z zagranicy?
      Czasem mniej lepiej wygląda niż za dużo. Ja np. nie przepadam za niektórymi typami zdobień paznokci - trudno określić, co to za typ, ale efekt przedekorowanej tandety ;)

      Usuń
    2. Ja w Turcji jestem do końca miesiąca, uciekłem przed zimnem. Słaby net mam w pokoju i muszę schodzić do lobby, to jedyny minus, pogoda dziś 30stopni i pelny blekit. I tak co dziennie. "Żyć nie umierac". Alanya to idealna ucieczka na październik (jeśli ktoś może pracować zdalnie) (...) Ja w jeśli miałbym wybrac, to wolałabym mniej zdobień niż więcej, ale niektóre kolorowe podobają mi się, ale głównie u Ciebie, bo niektóre dziewczyny nie robią tego z takim wyczuciem. Ja nie maluje bo przy stylizacjach wolę mieć paznokcie bez żadnego koloru, wtenczas pasują do wszystkiego ;)

      Usuń
    3. 30 stopni? A tu zimno, pochmurno i pada.
      Rozumiem, łatwiej dopasować jednokolorowe paznokcie do zestawu ubrań, to fakt. Dziewczyny prowadzące blogi lakierowe ogólnie często wstawiają zdobienia, bo pokazują różne techniki.

      Usuń
  30. Delicate yet striking holo! I love it.)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.