czwartek, 20 października 2016

Color Club, Red Velvet i naklejki wodne.

 Przed wami trochę mroczne zdobienie za sprawą pewnego brokatowego lakieru i naklejek wodnych.

A bit murky mani in the front of you. The dark glitter nail polish together with water decals caused it.


marka: Color Club
nazwa: Red Velvet
ilość użytych warstw: 2 grubsze
wykonczenie: drobny brokat w żelu
pojemność, cena: 15 ml/ok. 17 zł (ja akurat dostałam go gratis do zamówienia)
moja ocena: 7, 5/10 pkt


brand: Color Club
name: Red Velvet
number of coats: 2 thicker ones
finish: tiny glitter in gelly
amount, price: 15 ml/about 17 zloty (I got it for free with an order)
my rating: 7, 5/10 pnts




Sam lakier trochę smuży przy malowaniu, ale da się to ogarnąć. Nakładałam go grubszą warstwą. To ciemny, praktycznie czarny żel, w którym są zatopione drobinki czerwonego brokatu. Efektowny! Na zdjęciu widzicie go pokrytego bezbarwnym top coatem. Schnie w miarę szybko i nie jest specjalnie trudny do zmycia (jednymi z najtrudniejszych do zmycia brokatów, z jakimi miałam do czynienia, były Jolly Jewels od Golden Rose, a rekord pobiły Gem Crush od Sally Hansen i brokatowa seria Delii...)

The nail polish itself smudges while painting but you should be able to cope with it. I was painting thicker coats. This is a very dark, practically black gel with tiny red glitter inside. Spectacular! In the photos you can see it covered with a clear top coat. It dries quite fast and it isn't too hard to remove (one of the hardest glitters to remove were Jolly Jewels by Golden Rose, Gem Crush by Sally Hansen and a glitter collection by Delia...)

Na palcu środkowym i serdecznym mam naklejki wodne.

I have water decals on my middle and ring finger.











Co sądzicie o całości i o "Czerwonym aksamicie"?

What do you think about the whole looks and the Red Velvet?

84 komentarze:

  1. What a pretty nail polish here, I like those red glitters inside!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten lakier! Musze go nabyć :D A całość oczywiście spójna i prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go na wyprzedaży. Podoba mi się, ale rzadko noszę ciemne kolory.

      Usuń
  3. Bardzo ładne paznokcie. Szczególnie te z kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Te naklejki trzeba pokrywać top coatem mega delikatnie - robiłam tak, a i tak mój top coat nie za bardzo się z nimi polubił ;)

      Usuń
  4. Kwiatowe zdobienie jest prześliczne. Może i całość utrzymana w ciemnych tonach, ale bardzo mi się podoba. Jesienna, piękna :) Marzy mi się taki wzorek. Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pazurki :) Troszke Halloweenowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I więcej Halloween tu nie będzie, mam nadzieję :D bo nie świętuję tego.

      Usuń
  6. Z naklejkami jak najbardziej, samodzielnie średnio do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny lakier :)
    I świetne naklejki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne wzorki, to fakt, byłam zachwycona :)

      Usuń
  8. mam bardzo podobny lakier z China Glaze i bardzo go lubię ;) niby klasyka ale ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się z kolei ciut kojarzy z którymś Essie, może Toggle to the Top? Ale jest inny, zdecydowanie.

      Usuń
  9. Podoba mi się efekt jaki dają naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiatuszki na czarnym tle wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. What a great depth this polish has - and I love the combination with the decals!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda super, ale ten lakier z Color Club jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajny, fajny, ale nie do końca w moim stylu - bierzcie go ode mnie i to tanio :)

      Usuń
  13. Przepiękny odcień bazowy i bardzo fajne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Skład lakierów Sense&Body: Butyl, Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Benzophenone - 1, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmiatate, CI 60725

      Usuń
  14. Piękne, idealne paznokcie na jesienną porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow przyznam, że efekt tych panzokci robi mocne pozytywne wrażenie. Super

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest piękne! Mroczne w stylu kobieco- buduarowym takim, bardzo wytworne i lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice dark varnish. Elegant! And the label liked

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier jest piękny :) Ogółem całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh I am loving that polish! What an awesome mani! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Naklejki super pasują do lakieru, albo lakier do naklejek ;D Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten lakier, rzeczywiście efektownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naklejki to bardzo dobry pomysł :) ułatwiają życie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I like the glitter... Kind of vampy :)
    yeah Sally Hansen gem crush polishes are pretty hard to remove... I haven't worn mine in ages because of it haha
    I think opi metallic 4 life is the worst one from my collection though

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I haven't got this OPI, but these Hansens are a disaster. I hated removing them.

      Usuń
  24. bardzo ładne jesienne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie ciemne kolory z odrobiną błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love that pattern! Everything about this mani is perfect ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie bomba! Tylko czy on czasem nie zawiera ftalanu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Polyethylene T., bo chemiczką nie jestem? Wg mojej guru strony ewg jeden na 10 możliwych pkt w skali zagrożenia. Ale ja w ogóle na lakiery mam alergię, z nosa mi leci w trakcie malowania, więc maluję teraz rzadziej, a nie wykluczam w przyszłości malowania głównie lakierami na bazie wody lub wcale 😉

      Usuń
  28. Kolor obłędny, uwielbiam takie mroczne odcienie jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszło cudownie *.* te naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. I love everything about this mani! The polish looks awesome and the decals are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  31. I absolutely love this! I have to say the decals remind me of beautiful japanese silk patterns or something.. looks very very beautiful with the polish!

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się to zdobienie! Wygląda świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. In LOVE with that Red Velvet polish. Beautiful! The decals suit so well. Romantic nailart!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, Red Velvet definitely makes an impression with these lights :)

      Usuń
  34. I think it looks beautiful! I fell in love with the design right when I saw it. :)

    VEGETARIAN COURTESYFACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne naklejki, bardzo ładne połączenie ;) A lakier jest prześliczny i nietypowy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba mam gdzies ten lakier *_* muszę go znaleźć :) Jest piękny :) ślicznie komponuje sie z naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. te naklejki świetnie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love this color on your nail shape. Looks vampy!)

    OdpowiedzUsuń
  39. What an amazing example of nail art, thanks for sharing! :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie to wygląda - naklejki są urocze, a ta czerń taka mroczna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ok I'm totally in love with this nail polish :O

    OdpowiedzUsuń