Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 8 października 2016

Balsam do ciała Vianek i hydrolat lawendowy Bioline.

Cześć :) Dziś pokrótce opowiem wam, jakie kosmetyki doczekały się zużycia i jakie mam wrażenia po ich zdenkowaniu.

Hi :) Today I'm going to tell you in short which cosmetics have been used and finished in total by me lately and what my impressions are.


Najpierw, balsam do ciała Vianek. Miałam ich już tyle, że aż mi się nie chce powtarzać wiadomości o ich składzie: jest dobry, a cena w miarę przystępna. Tym razem zużyłam wersję fioletową. Powiem wam, że wszystkie Viankowe balsamy są dla mnie podobne w działaniu i różnią się głównie zapachem. Tym razem trafiłam na aromat leśnych owoców, w którym na pierwszy plan wybijały mi się jeżyny i poziomki. Nawilżenie, cena były OK, zapach bardzo na tak, kupię ponownie. Cena za 300 ml to ok. 27 zł plus wysyłka, balsam dostaje mocne 8 na 10 możliwych punktów. Zdjęcia nie najlepszej jakości, butelka trafiła do mnie wgnieciona.


At first a body balm, Vianek. I've had so many variations of these balms that I don't want to repeat news about their ingredients: they are good and the price is affordable. This time I've been using a purple version. I can tell you all these Vianek body balms are similar in action and what differs them - mainly scents. This time I got one smelling like forest fruit, I mean blackberry and wild strawberry. The moisture and price are OK, the fragrance is very pleasant, so I'm going to buy this body balm again. The price for 300 ml is about 27 zloty plus shipping, the balm gets firm 8 out of possible 10 points. Photos aren't of the best quality, the bottle came to me dented.









Udało mi się również wygrać rozdanie na blogu Drzemiące Piękno. Osoby, które wygrały, mogły wybrać sobie prezent same - spośród kosmetyków uznanych przez autorkę bloga za wyjątkowo dobre. Jako, że nigdy dotąd nie miałam hydrolatu, wybrałam właśnie tę opcję:

Also: I was one of people who won a giveaway on a blog called Drzemiące Piękno. Those who won could choose a gift themselves, from cosmetics that were total hits for the blog author. I hadn't had a hydrolate so far so I chose this option:




Właściwie nie przepadam za zapachem lawendy, ale aromat tego hydrolatu nie jest typowo lawendowy: wpada w ziołowy.

Actually I'm not a lavender scent fan, but aroma of this hydrolate isn't typically lavender. It's much herbal too.





Używałam go latem na twarz. Przyjemnie chłodził i odświeżał, niwelował nadmiar sebum. Czasem stosowałam go również pod pachy, gdy miałam podrażnienia, a także na ciało po opalaniu. Sprawdził się bardzo dobrze. Cena takiego flakonika (domownicy mylą go z perfumami!), to ok. 22 zł/75 ml plus koszt wysyłki. Posiada on certyfikat Ecocert. Kosmetyk ten zarobił 9 na 10 możliwych punktów :)

I was using it during summer on my face. It was cooling and refreshing my skin nicely, also reduced the amount of sebum. I sometimes used it on my armpits when they were irritated and on my body after sunbathing. It was working very well. The cost of this one (my family takes the bottle for a perfume one!) is about 22 zloty plus shipping cost. The hydrolate has the Ecocert certificate. This cosmetic gets 9 out of 10 possible points :)

Mam nadzieję, że przydadzą wam się te informacje o dobrych produktach :)

I hope you'll find the info about good products useful :)


34 komentarze:

  1. Hydrolat szczegolnie chętnie bm wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy taki i byłam b. zadowolona!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że hydrolat się u Ciebie sprawdził :). Choć szczerze mówiąc, byłam tego pewna, gdyż to świetny produkt i faktycznie można go pomylić z perfumami :D. Mam jeszcze kilka innych, równie fajnych hydrolatowych pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z firmy vianek mam na razie tylko zel do mycia twarzy i jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niebieskimi kwiatkami na opakowaniu? Mam taki, też jestem b. zadowolona.

      Usuń
  4. Miałam ten balsam z Vianka i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten balsam ja określiłabym jego zapach jako woń pudrowych cukierków z tą poziomką to hmmmm coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy nos odbiera zapach indywidualnie, nasza skóra też gra rolę w tym, jak zapach na nas czuć, tak że spoko :)

      Usuń
  6. Bardzo interesujące produkty, obie rzeczy chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze pokazujesz trochę swojego denka :) Balsamy z Vianka mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są warte kupna z uwagi na naprawdę dobre składy i działanie + ciekawe zapachy.

      Usuń
    2. Jak będę w naturze, to na pewno się im przyjrzę :)

      Usuń
  8. Balsam ciekawi mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Noooo :) Był świetny zamiast np toniku i o niebo lepszy, prosty skład.

      Usuń
  10. ja jakoś niespecjalnie przepadam za tą firmą... :/
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa marka, nie mialam jeszcze okazji wypróbować tych kosmetyków, może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie wypróbować tych kosmetyków, zwłaszcza, że w przeciwieństwie do Ciebie ja uwielbiam zapach lawendy. Mam olejek lawendowy i kiedy chce w spokoju zasnąć nakrapiam na chusteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do lawendy, jakoś tak męsko ją odbieram, i chłodno - dlatego nie przepadam, ale są wyjątki, bo pachnie różnie w różnych kosmetykach :)

      Usuń
  13. Nie znam tych kosmetyków , ale jeszcze nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu spróbować produktów z firmy Vianek bo nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio słyszałam wiele dobrych opinii o Vianku, teraz Ty :)
    chyba czas wypróbować na własnej skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej się z nimi nie spotkałam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. That's a high score for a product! Sounds great!

    OdpowiedzUsuń
  18. Great reviews! I love the smell of blackberry and strawberry so I might try the lotion :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.