Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 8 września 2016

Sophin, Vinyl Nail Polish, 179 i inkrustowane klucze.

Witajcie :) Przedstawię wam dziś lakier Sophin, który wygrałam w rozdaniu u Nails by Violka. Taki 'nocny' granat :) Zrobiłam na nim zdobienie: klucze w starym stylu. Plan był taki, że miały wyglądać na inkrustowane, zatem dodałam drobne cyrkonie.

Hello :) Today I'm going to write about a Sophin nail polish I won in a giveaway organized by nails By Violka. This is such a 'night' navy-blue :) I did some stamping on it: vintage keys. My plan was to make the keys encrusted, so I added tiny rhinestones.




marka: Sophin
kolekcja: Vinyl
nazwa: nr 179
wykończenie: błyszczące
ilość warstw: 2
pojemność, cena: 12 ml/w sklepie kosztuje ok. 26 zł plus wysyłka
moja ocena: 7, 5/10 pkt


brand: Sophin
collection: Vinyl
name: nr 179
finish: glossy
number of coats: 2
amount, price: 12 ml/26 zloty plus shipping when bought in a Polish online shop
my rating: 7, 5/10 pnts





Już dokładnie nie pamiętam, ile sechł ten egzemplarz, ale przypuszczalnie nie za długo. To bym zapamiętała!

I don't remember exactly how long the Sophin was drying. Probably not too long, because I'd have remembered that!







Stemplowałam miętowym Kaleidoscope.

I was stamping with a mint Kaleidoscope.



Płytka, której użyłam, to Moyra, Vintage.

I used Moyra, Vintage stamping plate.



Jak wrażenia? Napiszcie koniecznie :)

What are your impressions? Go and write please :)

56 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe mani, fajny ten wzorek z kluczy :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo podoba się ten typ koloru. Ty masz bardzo smukłe paznokcie, a ja niestety bardziej szersze, więc ciemne odcienie będą te paznokcie optycznie wysmuklały nieco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, w ciemniejszych odcieniach i moje wydają się węższe, a w bieli bardziej "masywne".

      Usuń
  3. śliczne! super pomysł z tymi cyrkoniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te klucze, no i kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych na tej płytce!

      Usuń
  5. pięknie skomponowane zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's such a gorgeous blue <3 - and I love the tiny key stamping!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chic lacquer shade. Very nice and deep. Klyuchiki cool!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciekawy motyw :) Super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ! <3 Zapraszam Cię do mnie na konkurs, do wygrania mam nadzieję fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenie podobają mi się takie granatowe lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałaś/czytałaś może Harrego Pottera kiedyś? W pierwszej części była taka scena, gdzie latając na miotle mieli złapać klucz, spośród tysięcy latających w pomieszczeniu kluczy! Przy okazji tego zdobienia tamta scena stanęła mi przed oczami! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, pewnie, wiele razy :) Dobre skojarzenie! Albo ten Klucznik w Matrix 2.

      Usuń
  12. Ja nie umiem robić takich wzorków, - kolor cudny! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te kluczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this plate, I have it myself. The motifs are a little bit too big for my nails unfortunately :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I was surprised they are bigger than common ones. But I like them nevertheless.

      Usuń
  15. how beautiful! Gorgeous stamping ! Subscribe to your blog , I'd be happy reciprocity :)
    http://www.satupanda.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Congrats on winning this pretty nail polish. I like the mani you made here!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There were 6 of them, 5 Sophins included :)
      Thank you :)

      Usuń
  17. Kocham wszelkie odcienie granatu :D Piękny kolor i świetne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor sam w sobie już jest super, ale te kluczyki - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na zdobienie. Klucze świetnie się prezentują na granatowym tle!

    OdpowiedzUsuń
  20. Your design is so cute and lovely, the blue looks great with the little keys :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely :) I like the idea of encrusted keys

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę śliczne :-)
    Dziękuję za odwiedziny i również obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. I need to try this keys pattern! I have a thing for old keys)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobienie, bardzo mi się podoba zarówno kolorystyka jak i sam wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. This is such a great post! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super te kluczyki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is so pretty! It reminds me of the night sky :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się ten motyw kluczy :) Kolor bazowy też jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł z tymi kluczami, piękne to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Płytka jest cudowna! Absolutnie się zakochałam w kluczach i kotwicach! :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.