piątek, 30 września 2016

Płytka z Born Pretty Store, BP-L026 i liściasta kolorowanka.

 Hej :) Dziś recenzja płytki, którą wybrałam ze sklepu Born Pretty Store. Jest oznaczona jako BP-L026. Jest na niej sporo liściastych motywów - w sam raz na jesień i wiosnę.

Hey :)  Time for a review of a stamping plate I've chosen from Born Pretty Store. Its number is BP-L026. There are many leaf motives there, suitable for the autumn or winter. 



Możecie znaleźć tę płytkę w ofercie sklepu tutaj: klik



You can find the plate in the shop's offer here: click.


Oto, jakie zdobienie zrobiłam z jej użyciem:

Here's the manicure I did with a help of this plate:




Teal ze zdjęcia został zmatowiony. Błyszczący wygląda tak: klik. Oczywiście paznokcie z wzorkami też zmatowiłam.

The teal from the picture was mattified. When glossy, it looks like this: click. I also mattified the nails with patterns.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 





Co my tu mamy? Otóż 14 wzorków całopaznokciowych i 6 mniejszych. Niektóre nadają się do kolorowania.

What do we have there? 14 wholenail patterns and 6 smaller ones. Some of them can be filled in with colours.


Co sądzicie o wzorkach? Mnie najbardziej podoba się 9-10 całopaznokciowych i 4 małe.

What do you think about these patterns? I like about 9-10 wholenail ones and 4 small ones the most.






Do zdobienia użyłam/For this mani I used:


Golden Rose, Ice Chic, 04; Colour Alike + B. Loves Plates, Kind of Black S; Golden Rose, Color Expert, 68; 3 ręcznie robione tinty/3 self-made tints; Golden Rose, Matte Top Coat.






Cała płytka ma 12 x 6 cm. Wymiary wzorków całopaznokciowych to 2,2 x 1,6 cm.

The whole stamping plate measures 6 cm x 6 cm. The wholenail pattern size is 2,2  x 1, 6 cm.


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to bardzo ładnie zbiera je moja ulubiona gumka typu 'marshmallow'. Innych gumek nie próbowałam. Wzorki są dobrze wyryte (nie płytko). Do tej pory tylko jedna płytka miała kilka niewłaściwie wyżłobionych wzorów, a mam sporo płytek z tej firmy!

When it comes to transferring these patterns, my favourite marshmallow rubber collects them very well. I haven't tried other rubbers. Patterns are carved deep enough, not too shallow. I've had only one with badly carved patterns so far and I have many stamping plates made by this brand!



Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)



57 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie :) Bardziej wiosennie niż jesiennie jest ale co tam :) I nie poradzę ale ten wzorek kojarzy mi się z baziami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie:)takie płytki nie dla mnie niestety, jestem manualnie niedorozwinięta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobienie :) Z całej płytki najbardziej podoba mi się motyw z liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani super. Niedawno ta płytka wpadła w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej długo nie doceniałam, głównie ze względu na to, że praktycznie same liście ;) Ale po zastanowieniu się wzięłam, bo wzorki są w większości ładne.

      Usuń
  5. Rewelacyjne wyglądają takie pokolorowane listki. Świetny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  6. You used wonderful colors that work perfectly together. Great nail art!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like the colours too, not typically autumn-like and that's good :)

      Usuń
  7. Very beautiful manicure! I like the plate BP-L 026

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :) podoba mi się motyw kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna płytka i fajnie wyglądają pokolorowane listki :). Ja w sumie mam bardzo mało liściach wzorków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - miałam dosłownie jedną płytkę z liśćmi.

      Usuń
  10. What a lovely nail art! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt cudny, chyba muszę się przekonać do takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna płytka na jesień. mani idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne! Slicznie ten kolor w macie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak sobie machnęłam w macie dla odmiany ;)

      Usuń
  14. Great job aneta :) I really like the blending of colors on the leaves

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się już od dawna nad tą płytką i twoje mani mnie do niej przekonało ;) poczekam aż będzie w jakiejś większej promocji i na nią zapoluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie - też się dość długo zastanawiałam :)

      Usuń
  16. That's another really cool plate and I love the mani you made with it :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny wzór ale i ciekawy jest ten matowy kolor na pozostałych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość super! tej płytki jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  19. This is darn cute! Cheers me up right away :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne mani !!! Piękne jesienne listeczki

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda że wcześniej jej nie zamówiłam :( pięknie

    OdpowiedzUsuń
  22. That's look so beautiful! Love matte version! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za matowymi lakierami, ale zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy za którymi. Niektóre mają zbyt 'suchy' wygląd. Ale ogólnie mogą być.

      Usuń
  24. Ale cudo :-D :-D wyglądają obłędnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle tak użyłaś wzoru, że wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięky teal, muszę sobie kupić podobny. :D

    OdpowiedzUsuń