Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 26 września 2016

Holo show z lakierami Zoya i Colour Alike + płytka Blueberry 04.

W dzisiejszym manicure holo pogania holo ;) 

Today's manicure is full of holos! 

Jako kolor bazowy na palcu środkowym i serdecznym mam Colour Alike nr 515, a na kciuku, wskazującym i małym palcu - lakier Zoya, Blaze. Stemplowałam również właśnie tymi lakierami: jest okazja zobaczyć, jak obydwa sprawują się we właśnie takiej roli :)

I have - as a base colour - Colour Alike nr 515 on my middle and ring finger, and on my thumb, pointer, and pinkie - Zoya, Blaze. I was stamping with these nail polishes too, so there's an occasion to check out how they look like as stamping nail polishes.





Jestem ciekawa waszej opinii. Jeśli chodzi o moją, to bardziej podoba mi się wersja z palca małego i wskazującego; złote holo zachowuje się tu jak kosmiczny pył/piasek, który nawiało tak, że utworzył kwiatki ;) Natomiast gdzieś zeżarło duże drobinki holo w stemplowaniu Zoyą...

I'm wondering about your opinion. Mine? I prefer the pinkie and pointer version; the gold holo behaves here like a cosmic dust/sand, which was blown in such way that it created flowers ;) The large holo particles disappeared somewhere when I was stamping with Zoya...




I kilka zdjęć makro z iskierkami, pyłkami i w ogóle :D

And a few macro shots with sparkles, dust and all :D







A tu płytka Blueberry 04:

And here Blueberry 04 stamping plate:




Bardzo lubię te płytki i mam je wszystkie :)

I like these stamping plates a lot and have all that were released :)


63 komentarze:

  1. Mnie także bardziej zachwyciły palce wskazujący i mały :) To złoto cudownie się na nich prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy publikować to zdobienie, bo nie do końca byłam z niego zadowolona. Ale właśnie wskazujący i mały są warte pokazania i ciekawie wyszły, więc zdecydowałam się na opublikowanie tego manicure. Gdyby wrzucać tylko to, co wyszło najlepiej, to moim zdaniem nie byłoby do końca prawdziwie!

      Usuń
  2. Ale piękny :) Skojarzył mi się ze Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Ale to mani robione było wiosną i jest publikowane z opóźnieniem. Niespecjalnie dbam o to, by paznokcie pasowały do pór roku, jak widać :D

      Usuń
  3. Ta wersja z małego palca lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Wytworne i jesienno- zimowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robiłam wiosną :) Ale fakt, że kolory jesienno-zimowe. Ten środkowy i serdeczny paznokieć w stemplach to taki trochę bombkowy efekt wyszedł ;)

      Usuń
  5. Wspaniale się prezentuje! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Złote aplikacje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje mi się podobają :) Nie mam jeszcze żadnej zoyi, a płytki blueberry są bardzo fajne, nie mam wszystkich bo kwiatkowa mi nie potrzebna a nad zimową za długo myślałam i zima się skończyła, ale coś czuję że w tym roku ją dokupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzornictwo tych płytek wymiata; mam nadzieję, że pojawią się kolejne.

      Usuń
    2. O ile się nie mylę właśnie dzisiaj napisali, że kończą działalność... :(

      Usuń
    3. Tak, widziałam to na FB później i okropnie mi szkoda!

      Usuń
  8. I like this color combination. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie dobrane kolorki :) super płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest moc, bardzo jesienne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardziej podoba na ciemniejszym tle jaśniejszy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Czerwień ze złotem również nie należy do częstych zestawień kolorystycznych na moich paznokciach.

      Usuń
  13. It looks awesome. I have never heard of that brand before but I'm going to check them out :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoya? Beautiful polishes, yet expensive like indie ones...

      Usuń
  14. I also like index and pinkie the best - the plate is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  15. I totally agree with you, I prefer the pinkie and pointer version too. Beautiful combination :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podobają! chętnie bym takie sobie zrobiła:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Z daleka podobają mi się paznokcie z większą ilością czerwieni, w makro te ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknosci! jak drobinki krysztalkow na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the autumn color :)I love the index and pinky finger more <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdobienie :) ale połączenie kolorystyczne kojarzy mi się ze świętami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no wiesz, jestem szybsza od supermarketów, u mnie już Boże Narodzenie ;D

      Usuń
  21. Połączenie kolorów świetne, tak jak wiele osób zauważyło - coraz bliżej święta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Now, that's nail art!! Thanks for your follow, I am staying here as your new follower #331.

    Have a great day! Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię jak wszystko błyszczy - sroka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a lovely mani, perfect for fall!
    I like both versions a lot, but I think my favs are pointer and middle nail.

    OdpowiedzUsuń
  25. Roziskrzone to Twoje mani i bardzo ładne ;) też lubię płytki blueberry i strasznie szkoda , że nie będzie ich już więcej ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, właśnie przeczytałam wczoraj o tym na FB i bardzo bardzo mi szkoda, te płytki mają świetne wzory!

      Usuń
  26. I like very much those colors, and the stamping is so pretty!!

    OdpowiedzUsuń
  27. The colors are really nice for fall :) I think I prefer the middle and ring

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, kind of fall ones :) Or Christmas ;)

      Usuń
  28. so so pretty...reminds me of Christmas

    OdpowiedzUsuń
  29. This is really pretty, it looks so perfect for autumn!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie kombinacje są ładne, ale właśnie ta na małym jest najbardziej magiczna :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.