wtorek, 20 września 2016

Gradient robiony farbkami akrylowymi + paisley.

Kiedyś zachciało mi się zrobić gradient farbkami akrylowymi. Kiedy zebrałam się do realizacji tego projektu, pojęcia nie miałam, co z tego wyniknie i jak to w ogóle zrobić (nie oglądałam żadnych tutoriali). Otóż: udało się, a na gradiencie machnęłam dodatkowo stemple: tadam!

One time I wanted to make a gradient with acrylic nail paints. When I started doing my design, I had no idea if it actually can work and how to make it (I hadn't watched any tutorials). I managed and I also put some stamping on the gradient: there you go!




Jak zrobiłam to manicure? Za pomocą gąbeczki do makijażu, jak przy zwykłym gradiencie. Na kawałku plastiku nałożyłam trzy kolory obok siebie i umaczaną lekko w wodzie gąbeczką zebrałam je z podłoża :D Hop na paznokcie! I powiem wam, że gradient ten zrobiłam szybciej, niż przy tradycyjnych lakierach, bo akrylowe farbki lepiej kryły i szybciej schły - to raz - a dwa, łatwiej się czyściło skórki (bez zmywacza, wodą, mniej pofarbowane - nie osłaniałam ich). Jedyny mankament, to lekka chropowatość powierzchni - myślę jednak, że można nad tym zapanować kładąc szybko bezbarwny top na nie wyschnięte jeszcze w całości paznokcie (ja nałożyłam top dopiero po stemplowaniu). Polubiłam robienie gradientu tymi farbkami!

How did I do this manicure? I used a make-up sponge, just like in a common nail gradient case. I put three shades of acrylic paints close one to another on a piece of plastic and I collected them with a slightly wet sponge. Then I put them on my nails. I can tell you I made this gradient faster than in traditional nail polishes case. Firstly, the acrylics were better opaque and faster drying; secondly - it was easier to clean up my cuticles, only with water, no nail polish remover. And skin wasn't stained (I didn't protect it). One disadvantage is a slight texture on the surface, but I guess you can even it out with a clear top coat used when the acrylic nail paint is still slightly wet (I top coated my mani after stamping). I liked doing gradients with this type of paints!





Robiłyście kiedyś gradient w ten sposób? Co sądzicie o tym manicure?

Have you ever done a gradient in this way? What do you think about this manicure?






64 komentarze:

  1. Fajne :D Ja próbowałam wachlarzowym pędzlem, ale średnio mi szło i porzuciłam temat. Gąbką farb nie nakładałam, w ogóle rzadko próbuję używać farbek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja wachlarzykiem nie nakładałam ;)

      Usuń
  2. A ile takie cudenko się trzyma na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z reguły nie noszę manicure długo, bo szybko mi się nudzi - wolę 'gołe' paznokcie, niż za długo te same - ale z topem wytrzymało ze 2 dni. Potem zmyłam.

      Usuń
  3. Another really gorgeous mani - love it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful! I do not try to make the gradient of acrylic paints

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Yeah, I like them too, the acrylic paints are cute :)

      Usuń
  6. No, I have never done gradient this way...it really looks fantastic..need to try it soon!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty and exotic pattern and the colors are beautiful! I have to try to make gradients like you did here, sounds great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło :). Nigdy nie próbowałam i farbki nie są moją mocną stroną w zdobieniu paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci ślicznie wychodzą gradienty :)! Jestem pod wrażeniem. Ja niestety nie mam cierpliwości ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie wzorki :)
    i super kolory do gradientu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gradient, bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne. Pełen optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich wzorków nie robiłam, ale sporo się nasłuchałam o malowaniu farbkami ;) Manicure bardzo mi się podoba kolory w sam raz przypominające lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie Ci wyszło!!! Bardzo lubię zaglądać po inspiracje na Twojego bloga - muszę się zmobilizować i też coś pokombinować, bo stemple kupiłam wieki temu a jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na serce me :D Spróbuj i daj znać, jak poszło :)

      Usuń
  14. Nigdy nie próbowałam gradientu farbkami. Wygląda świetnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobór kolorów i wzór ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie robiłam gradientu farbkami. Niezły pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest cudowny! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdobienie wygląda bardzo fajnie ;-)
    Raz robiłam gradient farbkami akrylowymi, ale użyłam wtedy do tego pędzelka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. It's beautiful!
    I might try your method with acryllic paints out! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze ci poszło, nawet przejście kolorów wyszło lepiej niż mnie przy zwykłych lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Its beautiful. I have done gradient from acrylic but haven't tried your method :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też mam farbki akrylowe ale za rzadko ich używam i uschły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też parę się zeschło (za słabo dokręciłam wieczka).

      Usuń
  23. Super oryginalne wzory!
    Też chciałabym takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to kompletna abstrakcja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. że nie siedzisz w temacie, czy abstrakcyjnie wyszło? :)

      Usuń
  25. super, bardzo ładnie ten gradient wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie robiłam jeszcze nigdy takiego gradientu, piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że zamiast na gradient od razu spojrzałam na wzorki, ale gradient też świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne <3 muszę wypróbować ten top coat z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Próbowałam robić gradient farbkami akrylowymi i też wyszło dużo lepiej, niż zwykłymi lakierami. Łatwiej się zmywa ze skórek i łatwiej aplikuje. Bardzo ładnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłaś za pomocą gąbeczki, czy jakoś inaczej?

      Usuń
  30. Przepiękne :) Takie paznokcie to małe dzieło sztuki :) Zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Your designs are always so lovely and colourful ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. This is really pretty, I love the colours that you used!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  33. The gradient works really nicely as a background for the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie robiłam, ale kusi mnie, żeby zrobić gradient farbkami i pędzelkiem (wachlarzykiem). Bardzo podoba mi się Twoje połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam pędzelkiem-wachlarzykiem, ale nie gradient ;)

      Usuń
  35. I love how the outcome! I've never tried to do a gradient with acrylic paint... I think I'm going to try! I rarely do gradients because I hate the cleanup haha

    OdpowiedzUsuń