Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

piątek, 16 września 2016

Dewi, Nail Polish L020 w kolorowance z B. Loves Plates.

Kolorowane stemple - oto manicure na dziś. Postanowiłam odbić kontury w innym kolorze, niż zwykle używam w kolorowankach i zamiast czerni sięgnęłam po lakier do stempli Colour Alike/B., B. a Lagoon. Ponadto pokażę wam nowy lakier, jakiego użyłam do wypełnienia kolorem - ten blady róż to Dewi.


Coloured stamping - here's the mani for today. I decided to stamp contours in a different shade I usually use in colourings so I took a multichrome instead of black (Colour Alike/B., B. a Lagoon). Besides I'm going to show you a new nail polish I used for filling spaces with colour: this pale pink is Dewi.




marka: Dewi
nazwa: L020
ilość użytych warstw: 1 - do pokolorowania, gdyż krycie uzyskałabym po bardzo wielu
wykończenie: shimmer
pojemność, cena: 9 ml/5 zł
moja ocena: 6,5/10 pkt

brand: Dewi
name: L020
number of coats: 1 - for colouring, because I'd achieve opacity with too many of them
finish: shimmer
amount, price: 9 ml/about 1, 2 euro
my rating: 6,5/10 pnts


BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, PHTHALIC  ANHYDRIDE / TRIMELLITIC ANHYDRIDE / GLYCOLS COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, ADIPIC ACID / FUMARIC ACID / PHTHALIC ACID / TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, CITRIC ACID, N-BUTYL ALKOHOL, SILICA [+/-]MICA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TALC, TIN OXIDE, Titanium Dioxide, Iron Oxides, BISMUTH OXYCHLORIDE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER CI 12085,CI 15850, CI 15880, CI 19140,CI 42090,CI 47005, CI 73360, CI 75470, CI77000, CI 77007,CI77266,CI 77491, CI 77499,CI 77510,CI 77742, CI 77891


Oto, jak wygląda na mlecznym wzorniku z trzema warstwami:

Here's how it looks like on a milky shade fake nail with 3 coats:





I wracamy do kolorowanki oraz kwiecisto-gorsetowego wzoru:

Now we're coming back to the manicure and the flowery - corset -like pattern:






Golden Rose, Prodigy Gel top coat; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Lagoon; self-made tints; Dewi, Nail Polish, L020; Essence, The Pastels, 02 sun is smiling.






Użyty wzorek pochodzi z płytki B. Loves Plates, Flower Power. Taki trochę retro, prawda?

The pattern I used here comes from B. Loves Plates stamping plate, Flower Power. It has a retro touch a bit, don't you think?

59 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolory jak i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne pazurki, świetny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, you said it right! I too can see bit retro touch in this manicure! This is completely cheerful mani! I like it a lot! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie ;) bardzo lubię ten wzór, jak i całą płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płytka to mój nr 1 od B. Ta najnowsza, z piórkami, też jest super.

      Usuń
  5. Dlaczego kwieciście-gorsetowy jest ten wzór? Tzn, "kwieciście" rozumiem, ale czemu "gorsetowy"? ;-D Tak mnie to zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te listeczki kojarzą mi się z zawiązanym gorsetem ;)

      Usuń
  6. Nie do końca moje klimaty z tym wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają takie stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie!!! Jak ja i uwielbiam oglądać te Twoje artystyczne zdobienia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Dziękuję wszystkim :)

      Usuń
  9. Podoba mi się ta Twoja kolorowanka i lakier bazowy też bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne zdobienie :D Pewnie czasochłonne, ale warte efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrobiła mi się ręka, teraz kolorowanki robię już szybciej - ale fakt, jest z tym więcej roboty niż np. z nie pokolorowanymi stemplami.

      Usuń
  11. jeju, ale piękne!!! zakochałam się w tym mani <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :), bo mnie nie do końca się podobało i zastanawiałam się, czy publikować!

      Usuń
  12. Jejku jakie cudne ♥♥♥ baaaaardzo mi się podobaą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się zgrałyśmy, bo u mnie ten sam motyw kwiatów na paznokciach :) Pięknie je zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie i ślicznie wyglądające:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyszło :) Mam tę płytkę i tego wzorku nie używałam bo mi się nie podobał, a widzę że fajnie może wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne wzorki ;) Zazdroszczę umiejętności :) Na moich paznokciach pojawiał się najczęściej tylko 1 kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie kiedyś też był jeden. I w sumie jeden też jest OK.

      Usuń
  17. I love this floral print ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  18. It looks great and I'm impressed with the colorful stamping!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne wzorki, ale cóż... Minus za skład lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jeszcze nie taki najgorszy, ja normalnie nie mogę, co potrafi dać Sally Hansen do środka albo np. Essie, a kosztują sobie ;) Ten przynajmniej tani i formaldehydu nie ma ani toluenu.
      Choć świetny to ten skład oczywiście nie jest.

      Usuń
  20. Amazing!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. What a lovely mani, it really has a retro touch, like you said :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, this is super cute, love it <3

    OdpowiedzUsuń
  23. The pattern is kind of retro :) I really like how you used two colors on the flowers!

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze zdobienie, kolorowanie stempli jest zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.