Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 14 września 2016

Colour Alike, 615, Think Pink! i stemple z płytki Moyra, Vintage 05.

Dziś na blogu zagoszczą neonowe różowości, i to z migoczącym holo. Będzie cukierkowo i błyszcząco :)

Today there will be a neon pink on my blog, with a sparkly holo in addition. There will be sweet and glowing :)

Oto, co udało mi się wymalować:

Here's what I managed to paint:




Lakierem bazowym jest tu nowość od Colour Alike.

The base colour is a new nail polish released by Colour Alike.






marka: Colour Alike
nazwa: 615 Think Pink
wykończenie: żelowe, holograficzne
ilość warstw: 3
pojemność, cena: 8 ml/24 zł (36 zł z top coatem Big Boy)
moja ocena: 8/10 pkt (bez Big Boya)

brand: Colour Alike
name: 615 Think Pink
finish: gelly, holographic
number of coats: 3
amount, price: 8 ml/6 euro (9 euro with the Big Boy top coat)
my rating: 8/10 pnts (without the Big Boy)




Powyższe dwa zdjęcia manicure są bez top coatu Big Boy. Użyłam trzech warstw dla lepszych zdjeć i lepszego krycia. Efekt bez tego topu był mniej błyszczący i mniej krzykliwy: podobał mi się!

The two photos of my manicure upwards were made when I didn't have the Big Boy top coat on. I used three coats for better photos and coverage. The effect without the topper was less sparkly and less bold: I liked it!


A tu- z topem Big Boy.

And here - with the Big Boy topper.





Big Boy na razie nie jest sprzedawany osobno, tylko w komplecie z którymś z neonów. Wolałam go na fiolecie Go With the Glow, bo dodawał głębi. Na różu też fajnie wygląda, ale moim zdaniem holo topy wyglądają najlepiej na ciemniejszych odcieniach.

Big Boy hasn't been sold solo so far - only as a part of a set together with one of neons. I preferred how the Big Boy looked like on Go With the Glow, the purple one. I like it on this pink too, but in my opinion holo toppers look the best on darker shades.





A tu - fale z płytki Moyra. Mamy zatem różowy zbiornik wodny, albo różową galaktykę z mgławicami, co wolicie  ;)

And here - waves. The pattern comes from Moyra stamping plate. So we have a pink body of water or a pink galaxy with nebulas, whatever you prefer :)





Colour Alike/B. Loves Plates, Kind of White S; Colour Alike, 515 Think Pink & Big Boy; Golden Rose, Prodigy Gel top coat.


I kilka ujęć makro dla bardziej wnikliwego wglądu:

And a few macros for a better view:


bez Big Boya/no Big Boy:




z Big Boyem/with Big Boy:



z Big Boyem, stemplami i bezbarwnym topem/with Big Boy, stamping and the clear top coat:




Którą wersję wolicie? Z holo topem czy bez? I co myślicie o całości?

What version do you prefer? With the holo top or without it? And what do you think about the whole manicure?


70 komentarzy:

  1. Amazing post my dear!
    Love it. ☺

    How about follow each other?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy zbiornik wodny :D Chętnie przygarnęłabym ten top solo bez lakierów, bo ta kolekcja nie do końca pasuje do mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love pink mani! This is really great, good job :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too. Pink and white are my favourite colours for manis. Plus blue.

      Usuń
  4. Przepiękny kolor. Mam już swoją buteleczkę tego cudnego różu w domu i tylko czeka na pomalowanie :) A z falami prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Końcowy efekt bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing color) so bright and sunny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki kolor lakieru :) Ja zawsze stawiam na róż <3

    OdpowiedzUsuń
  9. That pink is hot hot hot! Love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny manicure, podoba mi się subtelny połysk holo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest moc :D bardzo mi się podoba energia tego mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że neony są takie energetyczne? Kiedyś uważałam je za kiczowate, ale pokochałam (na paznokciach) za nie nadmiernie dającą po oczach dawkę energii!

      Usuń
  12. Mi też wydaje się, że ten top wygląda na ciemniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mani, a ten różowy lakier z drobinkami wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja ten kolor :D Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. I prefer it with big boy and the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this stamping. :) ...with holo top coat. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It seems most of you have chosen the version with the holo top and stamping :)

      Usuń
  17. Całkiem przyjemny ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardo ładny kolor :) I ze stemplami fajnie wygląda i solo też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze mówiąc najbardziej z całej kolekcji podoba mi się top :D ale bardzo ładne te fale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topu używam też na innych lakierach; w sumie przydałby się w sprzedaży oddzielnie, może później go rozdzielą?

      Usuń
  20. Lubię takie różowe ślicznotki; lakier podoba mi się w obu wersjach z topem i bez i ze zdobieniem również ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. This is so pretty! I love both the colour and the pattern ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, that's beautiful, both with and without the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ten neon. Ja czekam na fiolet i zieleń, ale coś nie może do mnie dotrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW what a pink, what a topper - and what a gorgeous finished result. Love every step individually too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad, thank you :) I like this polish and the topper a lot! Also the Moyra plate contains many interesting patterns.

      Usuń
  25. Piękności:D i długość odpowiednią jak dla mnie, dłuższe mi się nie widzą (chociaż sama noszę krótkie bo łamią się na potęgę).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Współczuję łamania. Moje łamią się rzadko, są twarde z natury. Kiedyś nosiłam dłuższe, ale teraz najbardziej lubię taką długość, jak ta ze zdjęć.

      Usuń
  26. Not really my color but i love the stamping on it :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny manicure! Ja blaszki do stempli juz mam, czekam na lakiery i sam stempel. Chciałabym, aby wyszlo mi w połowie tak dobrze jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny róż :) bardzo mi się podoba, a zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie z holo topem jest super :) Zamówiłam nowy stempel może w końcu i mi coś wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Belas unhas amei a cor e a carimbada, obrigado pela visita volte sempre.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDAR

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice post! You're nails are gorgeous.
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know.
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor i świetnie zrobione paznokcie! Zazdroszczę, chciałabym mieć tyle talentu i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny róż :) Choć nie przepadam za takimi mocnymi różami , to ten akurat mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. That is such a beautiful polish! The shimmer is incredible, I love it before the stamping and with - looks very whimsical with the shimmer showing through :D

    OdpowiedzUsuń
  35. With stamping it is very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  36. It's a wonderful pink and the stamping looks very nice!

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your mani, the holo is georgeous and the pattern is cute too!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolorek i śliczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.