sobota, 3 września 2016

Bourjois, So Laque! Ultra Shine, 62 Rose Imaginaire.

Ponownie uaktualniłam zakładkę wyprzedażową. Chętne osoby zapraszam tu: klik, jest sporo fajnych lakierów i płytek! A teraz:

Uwaga, uwaga, na blogu pojawi się Burżuj. Różowy. W sumie z lekko koralowym odcieniem. Burżuj sprawdza się bardzo dobrze i na dłoniach, i na stopach (robił za moje pedi tego lata, do sandałków) :)

Attention, attention! A bourgeois will appear on this blog. A pink one. In fact, with slightly coral undertone. The bourgeois looks lovely on hands and feet (it was used for my pedi this summer, to match my summer sandals) :)



marka: Bourjois
kolekcja: So Laque!
nazwa: 62 Rose Imaginaire
ilość warstw: 3, dla lepszych zdjęć; normalnie starczą 2 grubsze
pojemność, cena: 10 ml/ok. 8 zł plus wysyłka
moja ocena: 8/10 pkt

brand: Bourjois
collection: So Laque!
name: 62 Rose Imaginaire
number of coats: 3, for better photos; you should manage with 2 thicker ones
amount, price: 10 ml/less than 2 euro plus shipping cost from Poland
my rating: 8/10 pnts


Lakier ten dodatkowe pół punkta zbiera za skład:

This nail polish gets additional half of a point for the list of ingredients:




Strona z Facebooka podała właśnie taką listę. Na buteleczce jej nie ma, ale znalazłam ją tu i jaką widzę przykładowo różnicę, to brak nieciekawego Benzophenone 1 , jeszcze gorszego Benzophenone 3 oraz n-Butyl Alcohol, które to składniki lakiery lubią często zawierać.

The Facebook site showed a list of ingredients above. It isn't on the bottle but I found it there and what a difference I can see is lack of human unfriendly Benzophenone 1 and even worse Benzophenone 3 plus n-Butyl Alcohol that many nail polishes use to have among ingredients.




Lakier schnie przez ok. 20 minut, potem trzeba jeszcze uważać jakiś czas. Na paznokciach u nóg trzymał mi się całkiem dobrze, nawet na kiepskim lakierze bazowym; z rąk zmyłam dość szybko, bo manicure nie wyszło mi tak, jak chciałam ;)

This nail polish is dry in about 20 minutes and then you should be careful for some time. It lasted well on my feet, even on a mediocre base coat; I removed it from my hands quite fast as I didn't like my nail art on it ;)





Miałyście kiedyś styczność z Burżujami? Jakie są wasze wrażenia?

Have you ever had any Bourjois nail polishes? What are your impressions?


44 komentarze:

  1. Ładny kolor :) Duży + za skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ten skład z linku jest właściwy, to rzeczywiście :)

      Usuń
  2. piękny! lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden lakier Bourjous i swietnie sie sprawdza. Sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, z jakiej kolekcji? Miałam wcześniej jeden i szybko się ścierał na czubkach, ale ten wygląda mi na lepszy.

      Usuń
  4. Fajny kolor :) Mam 2 "burzuje" - jeden jest bardzo fajny, a drugi odpryskuje już 1-2 dnia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... u mnie tak średnio sprawował się Burżuj z napisem Anti Choc czy jakoś tak ;)

      Usuń
  5. Sweet color <3 I have a similar lipstick shade, so i would love to try this polish too!

    OdpowiedzUsuń
  6. It is a beautiful pink, also for fall!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure! I wear such shades all the time :D and you?

      Usuń
  7. fajny kolorek, do tej pory jakoś burżuje mijałam...mam gdzieś jednego - czas wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak się u ciebie sprawdzi!

      Usuń
  8. mam podobnego zioma na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. That is such a great colour for summer, and cool that it matches your sandals :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor :) Nie mam żadnego takie lakieru z burżuja :D. Jakoś mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely colour ♥
    I have two polishes from Bourjois, one pink holo glitter and one dark shimmery red, but to be honest, I didn't try them yet :'D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor:) Ja lubiłam ich podkład a raczej krem cc, do paznokci nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very bright! I imagine it looks good on a pedicure in summer!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really great! It suits summer feet a lot!

      Usuń
  14. This is really pretty! I love pinks ♥
    Any xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Esse é mais um dos muitos que ainda ei de ter um dia...amei a cor dele. Uma graça mesmo.


    Bjim...
    blog Usei Hoje
    Instagram | Twitter | Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż lubię każdy, a z tej firmy nie mam jeszcze żadnego lakieru ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale bardzo zaciekawił mnie ten lakier, bo zawsze zależy mi na tym by jak najdłużej trzymał się w całości i nie odpryskiwał już po jednym dniu. Benzophenone 3 jest nie tylko w lakierach, ostatnio mama podrzuciła mi opakowanie po pomadce ochronnej żebym jej w nim zrobiła swoją pomadkę i tam w składzie też się znalazło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś Benzophenone w kremie Avonu...

      Usuń
  18. bardzo przyjemny kolorek :) lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny odcień różu. Taki nam się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I have number 23, this brand it's really good

    OdpowiedzUsuń
  21. I've never tried Bourjois polish before... The color is really cute I can see it being good for a pedi too :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek jest bardzo ładny :) Z tej firmy bardzo lubię biały lakier z serii la laque, ale w życiu nie dałabym za niego pełnej kwoty w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam burżuja i w ogóle od nich czasem kupuję, podkład pod makeup i róże też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam od nich róż, świetnie się sprawdzał :)

      Usuń
  24. I do have a couple of Bourjois but I haven't worn them in a long time! I remember that I liked them!
    The color of this one is really pretty!

    OdpowiedzUsuń