Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 10 września 2016

Arbuzowo mi!

Tego lata widywałam sporo arbuzów na paznokciach; zmalowałam i swoje. Jest to malowanie ręczne, tło to Golden Rose.

I've watched many watermelon nail arts this year, so I painted mine. It's a freehand and Golden Rose nail polish is the base colour.








Tu - trochę gadania :)

Here - a bit of talking :)


video







Przypomina to arbuzy, hę? :D

Does it remind you of watermelons, I wonder? :D

61 komentarzy:

  1. Ale pięknie Ci wyszły te arbuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne arbuzy :) Ja nie mogę znieść mojego głosu nagranego, nie ma opcji żeby filmik ode mnie wyszedł :D Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo wiesz, może innym by się spodobał?
      Mój głos na żywo brzmi inaczej - zawsze się dziwię, słysząc jak on brzmi nagrany :)

      Usuń
  3. Przypomina arbuzy i to w dodatku bardzo ładne :)
    Myślałam, że na filmiku będzie pokazane krok po kroku jak je zrobić, ale taki filmik z mówieniem o paznokciach też jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :)
      Zrobić je łatwo: kreski w dwóch kolorach i pestki, czyli coś jak kółko, ale zakończone na ostro z jednej strony :)
      Nie robię tutoriali, bo nie mam warunków i nie lubię ich robić. Tu gadałam i trzymałam aparat w ręku, a że nie miałam przygotowanej 'mowy', to poszłam na żywioł ;)

      Usuń
  4. Masz super głos! A te arbuzy ♥ Gdyby prawdziwe arbuzy miały tylko tyle pestek to jadłabym je częściej hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie! Miłej niedzieli!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  6. nic tylko jeść i wypluwać lakierowe pesteczki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszły naprawdę super :D
    co do prawej ręki, ja mojego arbuza na niej nie nosiłam haha po prostu dałam dodatkowo zielony paznokieć

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) bardzo lubię te owocowe motywy, jak do tej pory na swoim koncie mam kiwi i truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Owocowe zdobienia uwielbiam... u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mam podobnie, tzn. owoce nie należą do moich ulubionych, często robionych motywów ;)

      Usuń
  10. This is so cute! I love anything watermelon themed ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Arbuzy jak malowane :D
    Kurczę, w życiu nie dałabym Ci 40 lat (przynajmniej nie po sposobie pisania i paznokciach). Bardzo podoba mi się Twój dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uważasz, że mam dystans do siebie, to b. się cieszę!
      Dzieci odmładzają :) W sumie z wyglądu ludzie dają mi mniej - ostatnio usłyszałam zdziwienie jednej pani, bo mówiła, że dałaby mi 32 maks. Ja dałabym sobie 35, lecz dłonie miałam zawsze z wyraźnymi liniami papilarnymi, to chyba trochę postarza.

      Usuń
  12. There has been a lot of watermelon nails indeed! I did one too! I love your version, I think they are super cute! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, a lot of fruit manis this year! On the net, I mean.

      Usuń
  13. Ale mamy ochotę na arbuza teraz! Urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne arbuziki <3 Swoją drogą, ale bym zjadła, narobiłaś mi ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno co trzeba przyznać, robisz to znakomicie, i co prawda ja bym sobie takich nie zrobiła, ale - podobają mi się i na pewno zwróciłabym uwagę, gdybym takie pazurki zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Całość taka bardziej surrealistyczna ;)

      Usuń
  16. oooh loved it. Its different than the watermelon manicure I have seen so far :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomina :) Idealne na koniec lata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha super :) mimo, że arbuza (jako owocu) nie lubię to arbuzowe zdobienia bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam! Jak owocowo i fajnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że przypominają arbuzy :D Wzorek rewelacja, bardzo pozytywny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oh wow! how cute it is)) really nice idea for last warm days manicure)

    OdpowiedzUsuń
  22. Of course it reminds me of water melons, it looks so cute <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute! I love how your watermelon nails came out :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe arbuzowe pazury masz!
    Jakoś ostatnio jesteś moją inspiracją... po tych postach o latach 80tych siedziałam na YT cały wieczór - zrobiłąm sobie koncert. Teraz jakoś zaczynam zastanwiać się, czy by też filmiku nie trzasnąć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Bardzo się cieszę! Jakby się tak zastanowić, to moja ulubiona muzyka pochodzi głównie z lat 80-tych i po 2000, do powiedzmy 2007 bo potem miałam przerwę od słuchania. A ty, lubisz ją?
      Jako nastolatka słuchałam też grunge i punk, ale teraz mnie nie ciągnie.
      Zrób filmik! Najważniejsze, to dać sobie na luz i olać, czy wypadnie wystarczająco idealnie :D

      Usuń
  25. super pomysł na arbuzy, ciekawie pokazane :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.