Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 24 września 2016

Alterra, Hydro krem na dzień, Bio winogrona i biała herbata.

Chyba nie ma takiej osoby w Polsce, która by choć raz w życiu nie była w Rossmanie ;) Sieć ta opanowała polski rynek drogeryjny jak się patrzy. Jakiś czas temu wypatrzyłam w niej niedrogi krem do twarzy z bio składnikami. Czy się u mnie sprawdził?


I guess there is no such person in Poland who wouldn't shop in Rossmann ;) This chain of drugstores is really significant here. Some time ago I spotted a cheap face cream with a few bio ingredients. Does this cream work well for me?




nazwa: Alterra, Hydro krem na dzień, Bio winogrona i biała herbata.
pojemność, cena: 50 ml/ok. 8 zł
moja ocena: 9, 5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? bez wahania!


name: Alterra, Hydro day face cream, Bio-grapes and bio-white tea
amount, price: 50 ml/slightly less than 2 euro
my rating: 9, 5/10 pnts
would I buy it again? no doubt, I would!


A mało brakowało, bym go nie kupiła! Miałam wcześniej krem do twarzy Alterry z granatem (recenzowałam go tutaj: klik) i działał tak sobie. Za słabo nawilżał. Ten jest inny, zachwycił mnie jakością za tak niską cenę. Skład też jest dobry.

I almost wouldn't have bought it! I'd had another face cream from the Alterra series (I reviewed it here: click) and it was so-so. It didn't moisturize well. This one is different, it delighted me with the quality for such a low price. Ingredients are good too.




Olej sojowy, gliceryna, alkohol i olej z oliwek wysoko w składzie. Ciut mnie ten alkohol odstraszał, ale krem nie wysusza mi skóry - ładnie nawilża! Potem masło shea, alkohol tłuszczowy, olej z pestek słonecznika i z pestek winogron, niżej wyciąg z herbaty... Jest też kwas hialuronowy, a przy końcu składniki zapachowe pochodzące z naturalnych esencjonalnych olejków (mogą uczulać, jednak alergia mnie tu oszczędziła).

Soya oil, glycerin, alcohol and olive oil high among ingredients. I was put off by this alcohol a bit but this face cream doesn't dry my skin - it moisturizes nicely! Then shea butter, fatty alcohol, sunflower seed and grape seed oils, there's also tea extract... plus hyaluronic acid and fragrance ingredients near the end of the list - they come from natural, essential oils (they can irritate, but they don't irritate my skin).




Krem ładnie się wchłania, jest nietłusty. Zapach jest świeży, trochę jak winogrono, trochę jakaś lekko pikantna nuta. Zapach jest niebanalny, kojarzy mi się na zielono, bardzo mi się podoba. Z początku dość mocny, ale szybko traci na intensywności. Działanie też jest bardzo dobre jak na krem za tak niską cenę: moja skóra jest wyraźnie nawilżona przez co najmniej połowę dnia. Powiem wam, że krem ten trafił do grona moich odkryć z kategorii hitów! Będę go na pewno regularnie kupować.

This cream soaks well into skin and it isn't sticky. The fragrance is fresh, a bit like grapes with a hint of something spicy. I like how it smells. It brings green colour to my mind, it's interesting and pleasant for my nose. At the beginning the fragrance is striking and quickly its power diminishes. The cream works very well for its price: my skin is clearly moistened for more than half a day. I'm telling you, this Alterra is my true discovery and it's a hit! I'm sure I'm going to repurchase it regularly.




48 komentarzy:

  1. swietna recenzja a krem fakltycznie bardzo zacheca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To przy następnej okazji śmiało po niego siegam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dla twojej skóry też okaże się akurat :)

      Usuń
  3. Interesting cream. I have never seen such a

    OdpowiedzUsuń
  4. Z alterry nic jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może go kiedyś kupię skoro taki dobry :) Jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na kremy Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona, bo cena niska, skład dobry, a działanie też nie najgorsze.

      Usuń
  6. Looks like something pleasant I would try!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej serii krem na noc i też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego na noc nie miałam, ale pewnie też kiedyś kupię.

      Usuń
  8. Świetna recenzja :) 'Zielony' zapach mocno mnie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po koniczynce, lubisz zieleń ;)

      Usuń
  9. Alterra przekonała mnie do siebie żelami pod prysznic, za to jeden z szamponów niestety się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pracy - uwierz mi, że mam kondycję zerową, więc też dałabyś pewnie radę ;)

      Usuń
    2. Który szampon się nie sprawdził? Używam czasem migdałowego Alterry.

      Usuń
  10. Taniutki rzeczywiście. Ciekawe co by u mnie robił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może by nawilżył, a może stałby i pachniał ;)

      Usuń
  11. Będe musiała wypróbowac ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kremu nie znam, ale Alterra ma całkiem fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love Rossman's, it's a fabulous shop! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I liked this store a lot years ago but nowadays I find it so-so, I mean I wish there were more eco cosmetics available there...

      Usuń
  14. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z Alterry, ale chyba pora nadrobic <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanio, składy bardziej naturalne, można spróbować ;)

      Usuń
  15. I also go to Rossman when I'm in Germany - green scent sounds like me .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe you'll try this face cream out some day, I like this scent a lot too!

      Usuń
  16. Z chęcią bym go przetestowała, gdyby nie ten alkohol w składzie... Zazwyczaj byłam niezadowolona z kremów, a kto wie co mógłby zdziałać ten :) Duży plus za cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za alkoholem też nie przepadam, ale tu mnie nie wysuszył ani nie podrażnił.

      Usuń
  17. fajnie się prezentuje - jeszcze nie znam tej marki:P

    OdpowiedzUsuń
  18. This one sounds really nice! I always struggle to find good moisturiser! I think the smell sounds great too :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę ciekawy ten krem, chociaż ja jakoś unikam tej firmy raz się zawiodłam ale może dam szansę i wypróbuję ten krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mają jakiś do rąk? Może przegapiłam.
      Bo ten opisywany jest do twarzy.

      Usuń
  20. Nie miałam kompletnie żadnego kosmetyku z tej firmy; może się skuszę na niego skoro dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją skórę dobrze działa - może na twoją też?

      Usuń
  21. Mam już drugie opakowanie tego kremu i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, mamy kolejną osobę, która jest z niego zadowolona!

      Usuń
  22. Mamy z tej firmy krem pod oczy i naprawdę jest całkiem fajny :) A do tego tani :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice review! Glad you found a face cream that works well for you :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.