środa, 24 sierpnia 2016

Sophin, Sand Effect, 263 i królewski list.

Na dziś mam dla was manicure wykonane z pomocą lakieru piaskowego, wygranego w rozdaniu u Nails By Violka. Całość przypomina mi stary list, może królewski? W każdym razie przysypany kruszcem. ;)

I have a manicure done with a help of a textured Sophin for you today (I won it in a giveaway organized by Nails By Violka).The whole reminds me of an old letter, perhaps a royal one? It's covered with jewels, nevertheless ;)




marka: Sophin
nazwa: Sand Effect, 263
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: piaskowe
pojemność, cena: 12 ml/26 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 7,5/10 pkt


brand: Sophin
name: Sand Effect, 263
number of coats: 2
finish: sandy
amount, price: 12 ml/26 zloty + shipping cost from Poland
my rating: 7,5/10 pnts





Czas schnięcia to ok. 20 minut. Lakier zawiera większe i mniejsze drobinki brokatu.

The drying time is about 20 minutes. This nail polish contains smaller and bigger glitters.


Na zdjęciu poniżej widzicie manicure jeszcze bez stempli, za to z drobinkami piasku na bieli.

In the photo below you can see this manicure without stamping, but with sandy particles on white.





Wzorki pochodzą z płytki Moyra, Vintage.

These patterns come from Moyra stamping plate, Vintage.













Taki oto projekcik ;) I co powiecie?

Such a design, you know ;) What will you write?

65 komentarzy:

  1. So lovely..I like the newspaper print one ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. You created a really beautiful mani - I love the Moyra plates so much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like their patterns, but I had to get used to quite different etching ;)

      Usuń
  3. Demora secar, mas fica lindo demais.
    Amei tudo.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. That looks so lovely ♥
    I love textured polish, especially ones with glitter like yours :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was a huge fan of textured nail polishes. Nowadays it has passed by but I can wear them from time to time. They are OK.

      Usuń
  6. Fantastyczne mani, takie klimatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, that's pretty. I really like the effect of the silver underneath the writing :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne mani bardzo, Sophin przypomina mi Lovely Snow Dust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny piasek :) Idealnie komponuje się z tymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klasyczny, srebrny, biżuteryjny :)

      Usuń
  10. Fajna kombinacja , a brokatowy piasek wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie brokatowe piaski to ja lubię ;) Całość wyszła b. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. manicure iście królewski i dostojny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kruszec się posypał ;) Może to łapówa jakaś? :D Albo podarek dla królowej :D

      Usuń
    2. Ja myślę, że to król sypnął srebrem dla nas, blogerek :) Super mani!
      Bardzo mi się podoba ten piaskowy lakier :D

      Usuń
    3. hahaa xd blogerki kruszcem nie wzgardzą:D

      Usuń
    4. No patrzcie, ja tu srebro sypię, a nowi obserwatorzy gdzie, no gdzie, pytam? Gdzie te rzesze? ;D

      Usuń
  13. wygląda imponująco :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe paznokcie. Ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. That textured polish is truly gorgeous! And I quite like the overall look of this manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Też b. mi się podoba. I marzy mi się więcej płytek z pismem odręcznym.

      Usuń
  17. Piękne zdobienie - bardzo pomysłowe ;) Powiedz mi proszę czy polecasz ten biały lakier z Essence? Szukam dobrej bieli pod zdobienia, która w miarę szybko wysycha, wystarczą 2 warstwy i nie smuży (tak wiem, mam wymagania) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio biel z Essence to moja ulubiona biel, bo na moich paznokciach daje radę przy dwóch warstwach.

      Usuń
  18. Ciekawy wzór ale chyba najlepiej będzie wyglądać z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piasek jest prześliczny, szkoda tylko, że tak długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie z tymi piaskami bywa... Jedne schną jak błyskawica, a miałam jeden taki, co sechł ponad godzinę :O

      Usuń
  20. Fantastyczne mani :) Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. :O cudowne! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. What a coincidence. I had same theme posted on my blog today. I did quill design for ABC Challenge :D I love your though. Much better than mine :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I'm going to check yours out.

      Usuń
  24. Ale piękne paznokcie! :) Oglądałam zdjęcia jakieś 10 minut, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, aż tyle? :o Bardzo się cieszę :)

      Usuń
  25. Podobają mi sie paznokcie pomalowane na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Very creative, great result. Looks a bit artsy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful texture! I love the stamping with it too :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is a very pretty manicure!

    OdpowiedzUsuń
  29. I love writing since I was a child, and this nail art is really amazing!

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam motyw listu na paznokciach - super!

    OdpowiedzUsuń
  31. This is really pretty, I love the silver!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie masz talent do łączenia lakierów, wzorów. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń