Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 18 sierpnia 2016

Płytka z Born Pretty Store L007 + El Corazon, Kaleidoscope, I Am Bright, I-04, Behind the Wheel.

Do najczęściej wybieranych przeze mnie produktów z Born Pretty Store należą oczywiście płytki do stempli. Dziś pokażę wam kolejną, którą dostałam do recenzji.

Products that I choose the most often from Born Pretty Store are of course stamping plates. I'm going to show you another one I got for a review. Here's what I did with a help of this plate:




Podwójne wzorki odbiłam za pomocą przezroczystego stempla, który - hurra! - nareszcie zaczął zbierać wzorki z płytek. Mam na myśli ten duży z niebieską, metaliczną rączką. Kupiłam go na amerykańskim e-bayu i nie chciał pobierać wzorków za Chiny. Z których pochodzi ;) Wyczytałam na którymś z blogów, że dobrze jest umyć gumkę w mydle. Tak też zrobiłam i nagle działa! Oby mu się nagle nie odwidziało.

I did some double stamping with a clear jelly stamper, which - hooray! - finally started to collect patterns from stamping plates. I'm writing about the big one, with blue metallic handle. I bought it on an American e-bay and it didn't want to transfer patterns, no way. I read on a blog that I should wash the rubber in a soap. I did so and it finally works properly! I hope it won't change its mind all of a sudden.


Wracając do płytki:  dociera zabezpieczona niebieską folią. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

Coming back to the stamping plate: it is protected with a blue foil you should remove before use. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 




Co do wzorków: jest tu fajny koronkowy motyw z kwiatkami i sercami, a także pożądany przez niektóre stemplomaniaczki podwójny wzorek (tło i kontur), czyli kwiatki po bokach skrzydeł motyla. Także różne motylki, biedronka, motyw trawy. Tu trzeba by trochę pokombinować, by wam trawa i kwiaty plus biedronka nie wyszły na zielono wszystkie na raz ;)

When it comes to the patterns: there's a nice lace pattern with flowers and hearts. There's also, needed by many stamping maniacs, a double pattern (contours and background) with flowers (the one at the sides of butterfly's wings). There are also various butterflies, a ladybird, flowers, grass. You need to combine polishes though so you wouldn't achieve all green: grass, butterflies, ladybird and so on ;)





Tekturka do płytki:

An envelope the stamping plate arrives in:



Tę płytkę możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik


You can find the plate in the shop's offer here: click.


Cała płytka ma 12 x 6 cm. Wzory są na tyle duże, że powinny pasować nawet na dłuższe paznokcie.

The whole stamping plate measures 12 cm x 6 cm. Pattern sizes should be big enough for longer nails too.


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to nie miałam problemów. Wzorki są dobrze wyryte (nie płytko).

When it comes to transferring these patterns, they collect very well. Patterns are carved deep enough, not too shallow.



Wykorzystałam podwójny wzorek kwiatowy. Najpierw przystemplowałam jasnoróżowe tło, a na nim czarny kontur. Pierwszy raz stemplowałam nową gumką, więc wybaczcie, jeśli serdeczny nie wyszedł idealnie.

I used the double flowery pattern. At first I stamped a light pink background and then black contours. I was stamping with the new rubber for the first time, so bear with me - the ring finger isn't 'done' perfectly.





Do zrobienia tego manicure użyłam również/I also used:


El Corazon, Kaleidoscope, I Am Bright, I-04; Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Sweetheart; Golden Rose, Prodigy Gel top coat; Colour Alike/B. Loves Plates, Kind of Black S; 


I swatche lakieru El Corazon (kryje po trzech warstwach):

And El Corazon swatches (it's opaque with three coats):







Jak wam się podoba ta płytka? 

What do you think about this stamping plate?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)








57 komentarzy:

  1. Te kwiatuszki sa przepiękne, a roz śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytka rewelacyjna jak i Twoje paznokcie. Podobają mi się niesamowicie.
    Ja mam problem ze stemplami i odpuściłam je sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful mani!
    I love that collection of brights from El Corazón ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszło :) Chciałabym zamówić płytki i stemple z Ali, ale nie wiem, czy sobie poradze ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogłabym, ale nigdy nie zamawiałam nic z Ali. Zawsze z e-baya.

      Usuń
  5. Jak to ślicznie wygląda, wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. The flowers stamp are amazing! Really nice work :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle super Ci wyszło, kwiatki mi się podobają baaardzo, masz wyczucie żeby nie przedobrzyć, bo to czasami niefajnie wygląda, no i na dodatek perfekcyjnie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great manicure! I love flowers on the nails...

    OdpowiedzUsuń
  9. What mani more beautiful! The color, design, are simply amazing. Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda!!! Muszę koniecznie spróbować czegoś w tym stylu u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. I have this plate. you did such a fantastic job. I LOVED it. Perhaps a tutorial or some tips for double stamping ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You need a clear jelly stamper and hit the right place on the nail, that's all. Unless you don't want the double stamping to be in the same place on your nail, done with different colours (a negative pattern from the plate) and you want the double patterns to lie in different places. Then you search for an empty space after the first stamping and hit there with the second pattern :)

      Usuń
  12. Podwójne kwiatki dostały niesamowitej głębi, fajnie to wygląda. A różowy Corazon daje po oczach należycie, bardzo udane zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na żywo daje po oczach chyba jeszcze bardziej :)

      Usuń
  13. Ta płytka jest genialna, jestem nią zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłowa :) Jakościowo nie odbiega od tych z tekturką Born Pretty.

      Usuń
  14. Jak zawsze pięknie, a ta płytka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting manicure! I like)
    http://sashashabanova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. It is super gorgeous - I love it <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I have that plate too and I love it. Your mani turned out SO awesome and I love it! The double stampy looks great!

    OdpowiedzUsuń
  18. płytkę sobie taką ucapię i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie mam podobny kolorek na pazurkach, nic tylko jeszcze czarny lakier i ta płytka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegant flowers have turned! Very beautiful. Cool plate!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your nails, I only have one plate from Born Pretty Store but I love it. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny motyw i super prezentuje się na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super mani i mega energetyczny neon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne zdobienie, super wyglada na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale te kwiatuszki są przeurocze :) z różem świetnie się zgrały :D

    OdpowiedzUsuń
  26. This is really pretty, I love the flowers!
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały efekt! Podoba mi się ten róż też sam w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, ja w ogóle lubię neonowe lakiery i trochę ich mam ;)

      Usuń
  28. nice blog =)
    following each other?
    have a nice saturday =)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyszło to zdobienie!! piekne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh my gosh, that stamping is fantastic!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! You know you gave me some hints about stamping maybe two? years ago :)

      Usuń
  31. Beautiful plate and I really like your nail art. :o)

    OdpowiedzUsuń
  32. I have a clear stamper from born pretty store but I haven't been able to pick up images consistently... It only works occasionally lol. Did you just wash with regular hand soap?

    I love the double stamping here! It's a beautiful effect... I'm going to give it a try when I get my clear stamper working! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, with a liquid soap. And you know what? The next time, with the same soap and stamping nail polish, but a different plate - it didn't collect the pattern properly! :(

      Usuń
  33. Podziwiam Cię za takie perfekcyjne stemplowanie od razu, może przez mój astygmatyzm miałam problem na początku, bo nie potrafiłam ocenić odległości do paznokcia :) Wzory i kolory dobrałaś bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niedoróbki. Też mam astygmatyzm, na szczęście nieduży. A ty?

      Usuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.