Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

czwartek, 11 sierpnia 2016

Płytka BP-X09 z Born Pretty Store.

 Hej :) Kolej na recenzję płytki, którą wybrałam ze sklepu Born Pretty Store. Spodobały mi się w niej przede wszystkim wzorki z motywem paisley. Oto, co zdziałałam z pomocą tej płytki:

Hey :)  Time for a review of a stamping plate I've chosen from Born Pretty Store. I've liked paisley patterns on it with the first look. Here's what I did with a help of this plate:





Najpierw pomalowałam paznokcie na pastelowy róż, a potem zrobiłam stemple czarnym Kind of Black S.  Pokolorowałam je tintami i matowym El Corazon, a na koniec nałożyłam bezbarwny top coat.

First I painted my nails in pastel pink and then I did some stamping with a Kind of Black S stamping nail polish by Colour Alike + B. Loves Plates. I coloured the stamping pattern with tints and matte El Corazon. Finally I used a clear top coat.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Jak zwykle ostrzegam: uważajcie, bo brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. Just like always, I'm warning you - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 





Możecie znaleźć ją w ofercie sklepu tutaj: klik


You can find the plate in the shop's offer here: click.


Cała płytka ma 6 x 6 cm. Oto wymiary wzorków: największy z ptakiem ma 3,6 cm x 3,6 cm, mniejsze ok. 1, 7 x 1,7 cm. Trochę się martwiłam, czy te mniejsze będą pasować do moich dłuższych paznokci, ale jest OK: po świeżym, standardowym skróceniu, które oczywiście od czasu do czasu muszę zrobić, paisleye pasują :) Ptaszek oczywiście nie wlezie w całości i trzeba będzie wykorzystywać jego części ;)

The whole stamping plate measures 6 cm x 6 cm. Pattern sizes are: the bigger one 3, 6 x 3, 6 cm, the smaller ones about 1, 7 cm x 1, 7 cm. I was afraid a bit if the smaller patterns would fit my long nails, but it's OK - after the newest shortening them I had to do like always, paisleys fit :) The bird won't fit as a whole, of course, so you should use parts of it ;)


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to bardzo ładnie zbiera je moja ulubiona gumka typu 'marshmallow'. Innych gumek nie próbowałam. Wzorki są dobrze wyryte (nie płytko).

When it comes to transferring these patterns, my favourite marshmallow rubber collects them very well. I haven't tried other rubbers. Patterns are carved deep enough, not too shallow.







Do zrobienia tego manicure użyłam również/I also used:


Golden Rose, Prodigy Gel, clear; Colour Alike/B. Loves Plates, Kind of Black S; dwa ręcznie robione tinty/two self made tints; El Corazon, Matte Effect, 160; Golden Rose, Express Dry, 09.


Jak wam się podoba ta płytka? 

What do you think about this stamping plate?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)







53 komentarze:

  1. Muszę sobie taką zamówić, bo jest boska. Pazurki wyszły fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jedna z lepszych, jakie wypuścili na rynek ostatnio ;)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi się właśnie ten motyw :P u Ciebie wygląda szałowo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super plytka i bardzo ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhhh jakie urocze mani Ci wyszło :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy! Jestem pod wrażeniem! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba to zdobienie. Szkoda jednak, że wzorki są tak małe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby być większe. Nie wiem, jak na twoje, ale na moje wejdą przy okazji skrócenia - a skracam tak raz na tydzień ;)

      Usuń
  7. You made no mistake! This mani is very attractive! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mi wpadła w oko :) Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie :) I bardzo mi się spodobała ta płytka, muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Such patterns always remind me of summer)

    OdpowiedzUsuń
  11. I was looking at that design too, it's awesome! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is so pretty, I love the shades of pink and purple that you used ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wzór ;) nigdy nie wybieram tego typu płytek , bo chociaż nie mam zbyt długich paznokci zawsze wydawało mi się , że wzorki są na nie za małe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tak się wydawało, ten wzorek jakoś się wpasował :)

      Usuń
  14. podoba mi się ten wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. The Paisley print is very pretty. I love how you used it :)

    OdpowiedzUsuń
  16. That's cute! Loved everything, the colors used, the stamp ... Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  17. Love that plate; you created a very pretty mani with it :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I think you did a great work. I am not that good in nail art. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. I said it before and I need to say it again: I need to get into stamping! Love this!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous plate, need that one as well! Pretty and cute mani, well done!

    OdpowiedzUsuń
  22. U Ciebie zawsze dzieło i cudne wzorki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te nowości z BPS, a ta płytka w szczególności :) piękne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice stamping! I like how these paisleys are more simple :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna płytka i fajne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.