Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

niedziela, 28 sierpnia 2016

Płytka Blueberry 04 - mój ulubiony wzorek :)

Płytka Blueberry 04 ma same fajne wzorki: zdarza mi się używać nawet tych małych. Ten, który dziś zaprezentuję, to mój ulubieniec. Kiedyś zapewne go pokoloruję, ale dziś dałam go na kolorową bazę:


Blueberry 04 stamping plate contains only great patterns and I sometimes use even these smaller ones. Today I'm going to show you my favourite pattern. I guess I'll paint it some day, but today I'm putting it on a colourful base:




Jak uzyskać takie tło? To proste. Najpierw pomalowałam paznokcie na biało, a potem nałożyłam uprzednio wybrane kolory obok siebie na kartce (czytajcie: napaćkałam kolorków) i zebrałam je stemplem. Przystemplowałam, otrzymałam kolorowe tło. Nałożyłam gąbeczką ciut holo top coatu. Potem dostemplowałam wzorki, pokryłam bezbarwnym top coatem i finito :)


How to achieve such a background? It's simple. At first I painted my nails in white, then I doodled some previously chosen colours on a piece of paper and collected them with a stamper. I stamped with the mixed colours and got the background. I sponged a bit of a holo top coat here and there. After this I stamped with the flowery pattern and top coated it all. Finito :)





Powiem wam, że byłam naprawdę zadowolona z tego manicure.

I can tell you I was really satisfied of this manicure.



El Corazon, Kaleidoscope, Sophisticated Polishmaniac, IL-115; Golden Rose, Express Dry, 69; Colour Alike+B. Loves Plates, Kind of Black S; Essence, The Gel, nr 09; Golden Rose, Rich Color, 76 & Color Expert, 64; Colour Alike/B. Loves Plates, Holo Top Coat 2.0.








Tu w innym świetle/Here in a different light:



Jak wam się podoba taka propozycja?

What do you think about such a design?


57 komentarzy:

  1. świetny efekt! piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę metodę tworzenia tła.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the colorful base. Thank you for quick tutorial ;) The flower pattern is very lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze idealnie :) Ja dziś zabieram się za hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowo, choć nie zawsze jest idealnie :) Hybryd jeszcze nigdy nie nosiłam.

      Usuń
  5. Śliczne :) słyszałam już o tej metodzie ze stemplem i musze spróbować bo efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super baza pod stempel. Ta płytka jest świetna, to i mój ulubiony wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest! Takie płatki kwiatów, od najmniejszych do większych.

      Usuń
  7. Prześliczne, miałam chyba ten róż z Essence kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks awesome! The background is lovely and the pattern as well ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne! świetne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne tło, wzorek też niczego sobie :) całość ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. I love them! They are so beautiful! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. so pretty..i always like the base prints that u do for ur mani's

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, Sony, that's very nice to read!

      Usuń
  13. Bardzo fajny wzorek, niespotykany i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zauroczyłam się tym wzorkiem..

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się! Kolory i wzór idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się bardzo podoba, ale obawiam się, że dla mnie byłoby jednak za trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ciapki czy stemple? Ciapki są naprawdę łatwe!

      Usuń
  17. jest to jeden z moich ulubionych wzorów stemplowych <3 świetnie go zaaranżowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile tu fanek tego wzorka! Widocznie serio jest wyjątkowy :)

      Usuń
  18. It is an absolutely gorgeous mani - I love everything about it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne tło wyszło :) Bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowicie podobają mi się dwa wzory tej płytki!
    piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful effect! I love the stamper marble background :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohhh wowww....Love thisssss! Just perfect! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this manicure! That background is stunning :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, ten wzór ma w sobie coś! Piękne mani. I tadam, dziś właśnie ta płytka do mnie przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zaszalejesz; jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  26. Very nice! I'm going to try "doodling" with a stamper.)) Is it messy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The same like in regular stamping case :)

      Usuń
  27. Nigdy bym nie pomyslala, ze zrobienie takiego tla jest latwe! Musze kiedys wyprobowac. Plytka fajna, uzylas chyba najladniejszego wzoru. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwe, a wygląda na skomplikowane niczym jakiś kropkowany gradient ;)

      Usuń
  28. This is so pretty! I love the flower pattern :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie to wygląda, nie dziwię się, że byłaś zadowolona z tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.