wtorek, 16 sierpnia 2016

Oh yeah, ale fun, czyli ludowe kwiecie i...

Zapewne zastanawiacie się, o czym będzie dzisiejszy post. Podpowiedź: manicure! A ten tytuł skąd? A, bo dzisiejszy lakier prosto z Chin, z napisem Paris, zwie się O'Yafun. I tytuł właśnie stąd :)

The title of today's post (in Polish: Oh yeah, what a fun!) may be surprising. What will the post be about? A hint: about a manicure, because the nail polish, straight from China, with an inscription Paris on it, is called O'Yafun. That's why the title :)


Na nim, jako kolorze bazowym namalowałam ręcznie ludowe kwiecie. Sugerowałam się, dosyć luźno, grafiką z mydła w płynie Vianek.

On O'Yafun, as a base nail colour, I painted by hand - flowery folk motives. I was inspired by a graphic from Vianek liquid soap.




marka: O'Yafun
wykończenie: błyszczące; peel-off
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: 6 ml; ten lakier pochodzi z zestawu 3 szt. kupionego na e-bayu. Nie pamiętam, ile dokładnie zapłaciłam, ale chyba ok. 20 zł za 3 szt.
moja ocena: 7,5/10 pkt


brand: O'Yafun
finish: glossy; peel-off
number of coats: 3
price, amount: this blue nail polish is a part of the 3 pcs set I bought on e-bay; I don't remember how much exactly I paid for the set, perhaps about less than 5 euro? The bottle contains 6 ml.
my rating: 7, 5/10 pnts




Wg opisu aukcji lakier jest na bazie wody i do jego usunięcia nie potrzeba zmywacza. Nakładałam go na paznokcie bez bazy (nie przebarwił płytki!) i z bazą peel off. Rozprowadza się go praktycznie tak dobrze, jak tradycyjny lakier. W trakcie malowania czułam tylko lawendę (lakier jest perfumowany). Sechł ok. 20-25 minut. Powiem wam, że jak na lakier peel off to całkiem ładnie się trzymał: mogłam umyć ręce bez efektu oderwanego lakieru :D Taka ciekawostka ;) Mam nadzieję, że jest zdrowszym typem, choć nie wiadomo, czy jakichś formaldehydów tam nie władowali?

According to the description in the auction this nail lacquer is water based and you don't need a nail polish remover. I used this polish twice: once without a base coat (the blue didn't stain my nails!) and with a peel off  base. It spreads similarly to traditional enamels. When I was painting with it, I was only smelling lavender scent (this polish is perfumed). The time of drying was about 20-25 minutes. I can tell you it lasted quite well for a peel-off nail polish: I was able to wash my hands without peeling it off :D Such a curiosity ;) I hope it's a healthier type, but I don't know if there isn't f. ex. formaldehyde there.




Zrywa się ładnie; podważam go paznokciem i schodzi w całości lub kilku kawałkach.

It removes nicely: in total or in a few parts.


No, a teraz kwiatuchy:

Now onto the folk flowers:







I co sądzicie?

What do you think about it?

55 komentarzy:

  1. Kolorek niesamowity :) świetnie się prezentuje :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski jest śliczny!!! ja dodałabym tutaj coś z pazurem np. czarny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie akurat naszło na ręczne malunki, bo dawno nie robiłam - a ludowe kwiecie dawno chodziło mi po głowie ;)

      Usuń
  3. Piękne są. Ten niebieski kolor jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo ładny niebieski, taki wręcz neonowy :)

      Usuń
  4. Such a great interpretation of the pattern! Very nice!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszły genialnie, ten kwiatowy akcent bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło; ja nie jestem do końca zadowolona z tego, jak je namalowałam, ale chyba nie jest aż tak źle, by tego nie pokazać ;)

      Usuń
  6. Ludowe kwiecie bardzo ładnie wyszło :) Może nie wsadzili formaldehydu do tego lakieru :D Ja nadal mam lekką obawę przed zamawianiem jakichkolwiek kosmetyków z ebay czy alie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na to liczę, bo nie łzawiłam w trakcie malowania (gdy jest formaldehyd, to łzawię).

      Usuń
  7. What an adorable light blue - love it - and the nail art is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor i ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuchy są śliczne! Bardzo mi się podobają :) A inspiracja w mydle - zwykły śmiertelnik chyba popukałby się w głowę, gdyby to usłyszał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A grafik z kolei inspirował się sztuką ludową :)

      Usuń
  10. Piękny wzór :) i ten kształt pazurków <3 też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie ludowe wzory, pazury bardzo na plus!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś w tych wzorkach, prawda? Takie polskie i nasze :)

      Usuń
  12. It's a very pretty blue and I really admire your freehand skills! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, I don't think they are tiny pictures - masterpieces like I sometimes see on the net :)

      Usuń
  13. Sam kolor bardzo mi się podoba :) Wzorek też wygląda oryginalnie i ciekawie zwłaszcza, że nie jest na każdym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przełożenie wzoru na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne :) Ja nie mam cierpliwości do takich malunków ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting nail polish, I like them very much when they are scented! The nail art looks wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieski w takim wydaniu ma swój niepowtarzalny urok :) Cudne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Manicure wygląda świetnie, bardzo mi się podoba bazowy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor, taki smerfny niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Adorable nail art! Must be so statisfying to do nail art by hand. And pretty blue shade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If it looks like I want it to, then it's satisfying:)

      Usuń
  21. This is really pretty! I love the bright blue shade :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :) Ja pewnie pociapałabym całe paznokcie i tyle byłoby z tego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorystycznie twoje lepsze od oryginalnej inspiracji - ta kobaltowa farbka na niebieściaku wymiata! Niby za neonami nie przepadam, ale niebieskie - poproszę, anytime!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystycznie lepiej, malunkowo gorzej :) Ładny kolorek, fakt: wszystkie trzy były neonowe.

      Usuń
  24. Bardzo swojskie i pikne te kwiatuchy ludowe! Ja w ogóle uwielbiam ludowe wzory, to mi się kojarzy z tą sztuką Zalipia, gdzie babcie malują chałupy i studnie w kwiaty. Nie znam się na tyle, żeby rozpoznać jaki wzór jest z jakiego regionu, tylko łowickie rozpoznaję ale to chyba każdy i trochę kojarzę kaszubskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pikne, to serce roście ;)
      Prawda, że fajnie malują te chałupy? :)

      Usuń
  25. I've tried using peel off base coat for glitters but kept having issues with the polish popping off when I didn't want it to... So I don't know if I would want peel off polish haha

    I really like the flowers here! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I see :) The bases usually make nail polishes last for a shorter time.

      Usuń