poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Colour Alike, 615 Think Pink, 616 Go With the Glow, Big Boy Top Coat + Colour Alike, B. a Fairy Forest w liściastym zdobieniu z MoYou.


Mam dziś do pokazania sporo Colour Alike'ów. Na początek manicure sprzed kilku miesięcy z metalicznym lakierem do stempli od B. Loves Plates, a potem - swatche najnowszych lakierów holo od Colour Alike: 3 sztuki na wzornikach. Będzie się działo! Zapraszam was też do po raz kolejny uaktualnionej zakładki wyprzedażowej, sporo fajnych rzeczy - klik :)

I have many Colour Alikes to show you today. At first, manicure that I made a few months ago with a metallic green stamping nail polish by B. Loves Plates and then swatches on fake nails: three holo nail polishes from Colour Alike newest collection. So there will be a lot to show for today!


Lakier, jaki wam dziś zaprezentuję, to lakier do stempli; myślę jednak, że jedna warstwa solo mogłaby służyć jako zwyczajny lakier do paznokci. To takie liściaste mani.

The nail polish I'm going to swatch today is aimed for stamping, but I think that one coat of it could be used as a common nail enamel. It's such a leafy mani.





skład/ingredients:





Użyłam/I used:

 



A teraz - lakiery z kolekcji Neon Goes Holo! Niektóre ze zdjęć wyszły rozmazane, ale zostawiam je wam, ponieważ taki typ dobrze pokazuje iskierki. Colour Alike poleca holo top coat Big Boy do nałożenia na neonowe lakiery z małymi drobinkami holo dla osiągnięcia większego, wielowymiarowego efektu.

Nie miałam czasu zrobić manicure z tymi lakierami, dlatego na razie pokazuję je na wzornikach (fiolet - 2 warstwy, róż- 3):

And now - nail polishes from the Neon Goes Holo collection! Some of my photos look blurry but I'm showing them here on purpose, as such type shows the sparkle well. Colour Alike says it's better to add the Big Boy  holo top coat on these neon holos with small particles for a multidimensional effect.

I haven't had enough time to make some manis with them so by now I'm showing them on fake nails (purple - two coats, pink - 3):


Think Pink!




Go With the Glow:




Big Boy:



Sam lakier Think Pink, bez zalecanego przez Colour Alike top coatu Big Boy:

The Think Pink itself, without the Big Boy top coat recommended by Colour Alike:




Go With the Glow bez Big Boya:

Go With the Glow without the Big Boy top coat:




Co mogę o nich powiedzieć? Bez topu Big Boy przypominają mi trochę Color Club z kolekcji Starry Temptress, ale są inne, bo drobinki holo są mniejsze - ogólnie przypominają mi tę kolekcję głównie drobinkami i neonowymi odcieniami. Faktycznie dla większego efektu lepiej jest użyć top coatu Big Boy, ale bez niego lakiery też mi się podobają.

What can I say about them? Without the Big Boy top coat they remind me a bit of Color Club nail polishes from the Starry Temptress collection - but they are different. Actually they remind me of this collection mainly because of the holo particles and neon shades. Colour Alike's particles are smaller. I agree it's better to use the Big Boy top coat for a more spectacular effect, but I like these holo neons without the topper too.


Think Pink i Go With the Glow z Big Boyem:

Think Pink and Go With the Glow with Big Boy:



A tu, uwaga, neonowy Sophin, bez holo drobinek w sobie, (nie Colour Alike!) z Big Boyem:

And here, attention please, a neon Sophin (not Colour Alike!), without holo particles inside, with Big Boy:










Co o nich sądzicie? Jestem ciekawa waszych opinii.

What do you think about them? I wonder what your opinion is.

40 komentarzy:

  1. Zdobienie śliczne. Z CA mam Go with the Glow i Lime on Time, oczywiście i w Big Boya się zaopatrzyłam. Są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wobec tego jestem ciekawa Lime on Time :) bo nie mam.

      Usuń
  2. Zdobienie- jak zwykle zresztą- bardzo mi się podoba :) A co do kolorów lakierów- średnio mi się widzą, ale ja to jestem monotematyczna i zawsze sięgam po sprawdzoną matową czerwień, a unikam brokatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Matowa czerwień brzmi fajnie. Dawno nie miałam na paznokciach, ale kiedyś nosiłam taką właśnie matową z Flormaru i podobała mi się.

      Usuń
  3. OMG - I love all of them <3
    And your nail art is beautiful as always!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! Your stampings are lovely too.

      Usuń
  4. Zdobienie bardzo mi się podoba :)
    Początkowo miałam dużą ochotę na te lakiery z CA, ale jakoś mi przeszło. Nie wiem no, mam jakieś neonowe lakiery, holo top też, nie czuję potrzeby ich kupować :P Za to kuszą mnie neonowe lakiery do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm. Jeśli masz holo top z większymi drobinkami, to nie ma potrzeby dublowania. Neony dzięki tym małym drobinkom i Big Boyowi mają większą głębię, ale bez nich też można sobie poradzić...

      Usuń
  5. Think Pink - zdecydowanie mój kolor! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wzorek :) mam kilka takich blaszek ale jeszcze nie robiłam, ciągle czekają na swój moment...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor i ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super mani :) świetne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne kolorki i śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoje mani, kojarzy mi się to z choinką, a co do neonów, raczej mi się podobają, ale musiałabym zobaczyć na żywo, ten róż jest bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zielony metalik może robić takie trochę choinkowe wrażenie ;)

      Usuń
  11. Manicure with green stamping very much!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning neons!
    Adore greens so this is the perfect mani for me!

    OdpowiedzUsuń
  13. The stampped nail art is really nice

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne lakiery! Jestes stanowczo zbyt utalentowana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mani jest super, a neony ładne, ale nie będę kupować bo mam podobne i holo top też, to szkoda kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh wow, what a great set of colours, I love them! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. His post today is amazing! Mani beautiful, amazing color and effects. Have a blessed day, kisses.

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie :) Super dobór koloru i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice stamping! I love the neons with big boy on top :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Your mani is very beautiful! And those neon holos are breathtaking! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Neon Goes Holo are beautiful! I think I'm going to buy the entire collection.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten fiolecik sie do mnie uśmiecha od dawna, może się skuszę. Fajnie, że pokazałaś jak wygląda bez topu i z topem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful polishes! I love that they have glitters/shimmers infused into the base :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Your stamping turned out really lovely :)
    And those neons - wow, they're adorable!

    OdpowiedzUsuń