Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 9 lipca 2016

Wibo, Seasonal Hits, nr 02 + Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince.

Dawno nie swatchowałam lakierów Wibo. Wiecie dlaczego? Bo ich skład był przez długi okres nie do sprawdzenia. Od pewnego czasu natomiast jest już dostępny, więc sprawdziłam i pozwoliłam sobie na ładny, pastelowy róż minimalnie wpadający w fiolet.

I haven't been swatching Wibo nail polish for a long time. Do you know why? Ingredients of their nail polishes had been unknown for a long time. They can be found now, so I checked them out and allowed myself to buy a lovely pastel pink with a very slight purple shade.


Przystemplowałam wzorki lakierem holograficznym Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince. Oto, co wyszło (miałam nadzieję na elegancki efekt):

I stamped some patterns with a holographic nail polish by Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince. Here's what I achieved (I hoped for an elegant looks):




A tu - lakier bez zdobień:

And here - the nail polish without any nail art on:



marka: Wibo
kolekcja: Seasonal Hits
numer: 2
wykończenie: błyszczące
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: ok. 8 zł/8, 5 ml
moja ocena: 7/10 pkt

brand: Wibo
collection: Seasonal Hits
number: 2
finish: glossy
number of coats I used: 3
amount, price: about 8 zloty/8, 5 ml
my rating: 7/10 pnts

 Nr 1-6
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Dipropylene Glycol Dibenzoate, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Silica, Polyester-26, Acrylates Copolymer, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Styrene/Acrylates Copolymer, [+/-]: Mica, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, CI 77891, CI 19140, CI 12085, CI 15850, CI 77742, CI 42090, CI 77007, CI 77499. 

Formaldehydu nie ma.

Formaldehyde isn't there.




Sam lakier natomiast, choć kolorystycznie podoba mi się bardzo, formułę ma taką sobie. Smuży i średnio się samopoziomuje - na szczęście można to poprawić bezbarwnym top coatem. Schnięcie ok. pół godziny. Wykończenie jest śliczne, błyszcząco - porcelanowe.

The nail polish itself seems pretty in its shade to me, but I am not a fan of its formula. The lacquer smudges and self levels so-so. Fortunately you may correct it with a clear top coat. The time of drying is about half an hour. The finish is pretty, glossy and porcelain-like.


I wracamy do zdobienia:

Coming back to the stamping:










Coś ten książę grafitowy, prawda?

The prince seems graphite-like, don't you think?

P. S. Zainteresowanych odsyłam również do uaktualnionej zakładki wyprzedażowej.

52 komentarze:

  1. bardzo ładny kolor, ja z tej serii mam taki morski (nie wiem jak go określić)
    fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten blady róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten róż, a w połączeniu z wzorkiem wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem tego jakby porcelanowego efektu, jaki on daje :)

      Usuń
  4. Ładny grafit, czarny byłby chyba zbyt kontrastowy w stosunku do bladego różu. A tak wyszło bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww, really cute *-* I love the pink base

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor :) Ja wibo nie kupuję już jakiś czas bo są po prostu słabe, nie trzymają się moich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej bazy używasz? Ja np. kupiłam kiedyś bazowy lakier w Aldi. Niby fajny, szybko schnie, ale większość lakierów zdziera mi się z czubków w szybkim tempie, gdy go użyję. Przy innej bazie, np. Barry M, tak nie mam.

      Usuń
    2. Nie używam żadnej bazy. Na golaski albo na frenchowy lakier essie malowałam :) Teraz czasami mam hybrydy ale nie mam zamiaru kupować wibo żeby sprawdzać a starych się pozbyłam :)

      Usuń
  7. Ten różowy lakier z Wibo jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych wzorów, który nosiłam już kilka razy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest rewelacyjny. Chyba jeden z najładniejszych od BPS. Jakby kwiat koniczyny z zawijaskami?

      Usuń
  9. coś dla mnie:) takie chętnie bym nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice :-D The colours work well together :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. This is really pretty, it reminds me of a fairy tale ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo łądnie subtelnie ale z wyrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it, so beautiful, love the design :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cute pink. Lovely design :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This looks very lovely, I really like the holo stamping on top of that cute pink ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the look of that, and I think you did achieve an elegant mani :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe mani i piękny odcień różu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne mani :) perfekcja wykonania i ten cukierkowy róż *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. What a lovely soft pink - lovely nail art too!

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż jest piękny, brakuje mi takiego w 'zbiorze', ale na ten konkretny raczej się nie zdecyduję :)
    Lakier od BLP też prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne! delikatne, ale i z pazurem (dzięki stemplom)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzorek i kolory są prześliczne :) piękne i kobiece paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor, a zdobienie śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a pretty base pink.. I love it

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute pink! The stamping goes with it nicely :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love that stamping! Great manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.