niedziela, 10 lipca 2016

Sleek Make Up, i-Divine, Rio Rio: paletka cieni do powiek.

Witajcie :) Dziś będzie naprawdę kolorowo, ponieważ rolę główną gra dziś paletka cieni do powiek o  nazwie: Rio Rio :) Ten post sporo się naczekał na publikację - pół roku, stąd  gorsze zdjęcia.


Hello :) Today there's going to be really colourful here, because the main part of this entry is played by an eyeshadow palette, named Rio Rio. This post has been waiting about half a year for publishing, that's why these photos of a worse quality.




marka: Sleek Make Up
nazwa: i-Divine, Rio Rio, Limited Edition Palette
cena: ok. 40 zł plus wysyłka z Polski/12 odcieni
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Sleek Make Up
name: i-Divine, Rio Rio, Limited Edition Palette
price: about 40 zloty plus shipping cost from Poland/12 shades
my rating: 8/10 pnts


To moja druga paletka tej marki. Urzekły mnie gorrrące, typowo letnie odcienie.

This is my second palette by this brand. I was seduced by these hot hot hot and typically summery shades.


Kosmetyk przybywa w kartoniku. Całość sprawia eleganckie wrażenie. Na tyle kartonika w języku angielskim można znaleźć propozycje, jak mieszać cienie (który łączyć z którym i w jakim miejscu nakładać), co może być inspiracją dla kupującej. W pudełeczku jest lusterko, folia zabezpieczająca je przed pobrudzeniem, z nazwami cieni - świetne rozwiązanie! - oraz aplikator z dłuższą rączką.

I was interested in Sleek's eyeshadows, because I read many positive reviews on the net about their good pigmentation.

This cosmetic arrives in a box. The whole looks elegant. There's an inscription at the back of the box saying how you can blend these eyeshadows (which one to combine with which and where to put them on), it may be an inspiration for buyers. There's a mirror inside, protective foil with names of eyeshadows so that the mirror didn't get dirty - a great solution! and an applicator with a quite long handle.

Orzeszki były pycha mniam :D 

These nuts were delicious :D




Składniki cieni:

Eyeshadow ingredients:



Wybaczam silikon, talk i parabeny, w końcu używam kosmetyku na malutkiej powierzchni ;)

I can tolerate silicon named Dimethicone (it has restrictions in use), talc and parabens, I use this cosmetic on a tiny area ;)


Cienie, wg producenta, są zaprojektowane w Anglii, a produkowane w Chinach.

These eye shadows are designed in England and produced in China.


Oto paletka od lewej i prawej strony:

Here's the palette from the left and right side:





A oto cienie z nazwami, roztarte na silikonowej bazie:

And here are eyeshadows with their names on a silicone base:



Moi odcieniowi ulubieńcy to: Night Fever, Ipanema, Caipirinha, Urca, City of God, Copacabana, Sao Conrado, ale przede wszystkim Bossa Nova, która jest śliczna absolutnie!

My favourite shades are: Night Fever, Ipanema, Caipirinha, Urca, City of God, Copacabana, Sao Conrado, but first of all Bossa Nova which is stunning!


Cienie matowe: Tropics, Night Fever, Ipanema, 

Cienie perłowe: Caipirinha, Urca, Cachaca, City of God, Leme

Cienie satynowe: Leblon, Copacabana, Sao Conrado, Bossa Nova.


Matte eyeshadows: Tropics, Night Fever, Ipanema, 

Pearl eyeshadows: Caipirinha, Urca, Cachaca, City of God, Leme

Satin eyeshadows: Leblon, Copacabana, Sao Conrado, Bossa Nova.


Czy się osypują? Nie narzekam. Robię sobie nimi kreski a'la eyeliner, ale uwierzcie mi, nie chciałybyście oglądać makro moich makijaży ;P Trwałość jest na mnie gorsza niż w przypadku paletki Oh So Special, szczególnie te najbardziej neonowe odcienie po kilku godzinach wyraźnie blakną. Z bazą jest lepiej. Kolory są śliczne. Ogólnie jestem zadowolona z tej palety. Po ponad pół roku jej użytkowania stwierdzam, że jest moją ulubioną.

Do they spill down the lashes? I don't complain. I do some lines on my eyelids with them (a'la eyeliner, but believe me, you wouldn't like to watch my eye close-up make-ups ;P). The lasting time is worse on me than in Oh So Special palette case, the neon shades loose their intensity after a few hours. It's much better with the silicon base. Shades are great. All in all I'm satisfied with this palette. After more than half a year of using it, I think it's my favourite one.

54 komentarze:

  1. Śliczne kolory :) Różowe najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, ale ku mojemu zdziwieniu często sięgam również po te cieliste. Te róże bardziej jako dodatek w kąciku oka czy coś ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I kolorki, i nazwa miło się kojarzy :)

      Usuń
  3. O rany, rany, mam ją na wishliście od premiery i jeszcze nie kupiłam, a wciąż się zachwycam. Jest piękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo różne te kolory, jednak jak piszesz jest "instrukcja obsługi" (bardziej chyba nazwałabym to sugestią lub inspiracją) jak mieszać, żeby wyszło coś oryginalnego to dlaczego nie spróbować takiej paletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie sugeruję się ich sugestiami, mieszam jak mi pasuje; ale takie info może się przydać ;)

      Usuń
  5. Piękne kolory <3 uwielbiam paletki Sleeka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow some really nice colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the colours!
    Which silicone base do you use? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki. Mam kilka paletek ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta paletka!!! Muszę się przyznać, że nie mam żadnej paletki ze Sleek, przechodziłam obok nich już kilka razy, ale na razie mam wiele innych również ciekawych Paletek cieni, więc może za jakiś czas się skuszę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe, ty takich żywych kolorków używasz w makijażach :)

      Usuń
  10. Kolory piękne są, ale trochę nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, choć oczywiście bym jej nie używała (te odcienie:P) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te kolory :) Nie wykorzystałybyśmy ich tak jak na to zasługują :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam sleekową paletkę Oh So Special, może jeszcze skuszę się na inne :) chociaż teraz przerzuciłam się na palety MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sleek make-up pallets are the best. Love the bright colors a lot!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta paletka, lubię czasami pomalować się odcieniami matowymi, ale też czasem potrzebuję cieni perłowych, a tu wszystko jest w jednym! Super kolory :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory :) Chętnie bym przygarnęła tą paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba muszę w końcu kupić jakąś ich paletkę ... właśnie z podobnymi kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! stunnign shades) Most of them not for daily use, but looks very interesting and cute!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do soft lines with them, not putting them on whole eyelids, it doesn't give an overdo look then during the day.

      Usuń
  19. Piękna ;) ale jak dla mnie zbyt szalone kolory; zazwyczaj używam brązów , czasem szarości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ciemniejszych brązach źle - wyglądam na zmęczoną. Ogólnie wolę jaśniejsze odcienie.

      Usuń
  20. These shades look amazing! I don't think that the colours are something that I'd usually wear, though :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There are a few for more usual use - but most are bold ;)

      Usuń
  21. I love Caipirinha and Leme! Yeah I did some lip swatches I'll post later... It's really hard to take pictures of your face for swatches!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne kolorki, ale dla mnie niepraktyczne, bo ja używam raz na rok cieni i to tylko takich cielistych, kolory brązu, ale dla osób, które są przebojowe i lubią szaleć z kolorami, to bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie daję na całą powiekę, tylko robię kreski, z przejściem kolorów jeden w drugi - jeśli tylko trochę jest w ostrym kolorze, to i na dzień się nada :)

      Usuń
  23. Kolorki bardzo mi się podobają , według mnie mają cudowną pigmentacje i cena też nie jest jakaś duża jak za tyle cieni. Jedynie co do kolorków mam małe zastrzeżenie, nie używałabym połowy z nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory, uwielbiam takie.
    Mam tylko jeden problem. Nie umiem się przekonać do takich wyraźnych kolorów na swoich oczach :((

    OdpowiedzUsuń