środa, 27 lipca 2016

Płytka Born Pretty L005 i lakier do stempli Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Yellow Glow

 Hej :) Kolejna płytka, którą wybrałam do zrecenzowania ze sklepu Born Pretty Store, praktycznie cała jest zapełniona wzorkami a'la water marble. Jako, że ostatnio nie za bardzo mam serce do tej metody (szał mi przeminął jakiś czas temu ;)), pomyślałam, że wypróbuję 'oszukane' water marble.

Hey :)  Another stamping plate I'd chosen for review - from Born Pretty Store - today. It's basically full of water marble patterns. I haven't been much into real water marble lately, so I thought I'd try a 'fake' water marble.




Najpierw pomalowałam paznokcie na szary odcień z delikatną domieszką fioletu, a potem zrobiłam stemple neonowym żółtym lakierem do stempli, B. a Yellow Glow.  Na koniec nałożyłam bezbarwny top coat.

First I painted my nails in grey with a hint of purple and then I did some stamping with a neon stamping nail polish by Colour Alike + B. Loves Plates, B. a Yellow Glow. Finally I used a clear top coat.

Tak a propos Colour Alike, ostatnio organizowali na Facebooku konkurs na nazwy dla najnowszej kolekcji lakierów - są to neony-żelki z drobnym holo, do których będzie potrzebny, dla pełnego efektu, holo top z większymi drobinkami (też go wypuścili na rynek). Udało mi się wygrać i jeden z sześciu lakierów z tej kolekcji będzie nazwany moją nazwą. To fiolet, nr 616, nazwałam go Go With the Glow :) Fajnie, że wrócili do tych konkursów! Super zabawa.

A propos, Colour Alike has just organized a competition. We were to think about names for nail polishes from the newest holo collection. There are six shades in this one, neon gellies with small holo particles, and you need a holo top coat with bigger particles for a full effect (they sell it too). I managed to win and one of the six nail polishes will be named with my name for the lacquer. This is nr 616, I named it Go With the Glow :) So nice they came back to these competitions! Great fun.

Teraz o płytce: dociera zabezpieczona niebieską folią. Zauważyłyście nietypowy adres na tekturce?

Now onto the stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. Have you noticed this untypical address on an envelope?





Płytkę możecie znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik. Oznaczona chińskimi - chyba - literkami + L005.


You can find the plate in the shop's offer here: click. It's signed with some Chinese - I guess so - letters and L005.


Cała płytka ma 6 x 12 cm. Oto wymiary wzorków: największy z samego dołu ma 5, 2 x ok.2, 5 cm. Ten pierwszy z lewej od góry: ok. 2, 5 x 2, 5. Mniejsze, kwadratowe wzory mają ok. 1, 7 x 1,5 cm. Te są dla mnie za wąskie. Są też wzorki nie na cały paznokieć, tylko mniejsze. Przypominają kwiatkowe water marble, a niektóre jakby również jakby trochę linie papilarne.

The whole stamping plate measures 6 cm x 12 cm. Pattern sizes are: the biggest one, first from the left down is 5, 2 cm x 2, 5 cm. The first one, up, from the left is 2, 5 x 2, 5 cm. Smaller, square patterns are about 1, 7 cm x 1, 5 cm. They are too thin for me. There are also patterns that aren't aimed for whole nails. They remind me of flowery water marble, and some of them even look a bit like fingerprints to me.


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to bardzo ładnie zbiera je moja ulubiona gumka typu 'marshmallow'. Innych gumek nie próbowałam. Wzorki są dobrze wyryte (nie płytko). Jakość jest porównywalna z dużymi płytkami od Born Pretty (seria BP-L).

When it comes to transferring these patterns, my favourite marshmallow rubber collects them very well. I haven't tried other rubbers. Patterns are carved deep enough, not too shallow. The quality is similar to the big stamping plates by Born Pretty, BP-L collection.










Do zrobienia tego manicure użyłam również/I also used:

Golden Rose, Prodigy Gel, Top Coat; Rich Color, 102; Colour Alike&B. Loves Plates, B. a Yellow Glow.


Jak wam się podoba ta płytka?  I żółty neon na szarym?

What do you think about this stamping plate? And the yellow neon on grey?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)








57 komentarzy:

  1. ale śliczne mani, podoba mi się ten stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie pazurki i ciekawiutkie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie kolorów. U mnie ten neon do stempli jeszcze czeka na swój debiut.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne pazurki a plytki od BPS sa coraz lepsze i efektowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Moim zdaniem różnie z tymi płytkami bywa...

      Usuń
  5. O i to nam się bardzo podoba. Zaczynając od doboru kolorów po dobór stempla aż do pięknego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A beautiful combination of colors. Very similar to water manicure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Much cleaner and easier to do than a real water marble :)

      Usuń
  7. Super! Ta płytka jest na mojej wish-liście :) Gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie szarości z neonkiem wygląda cudownie <3 I muszę koniecznie zaopatrzyć się w tą płytkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz ten efekt, płytka na pewno ci go ułatwi.

      Usuń
  9. Śliczne wzorki, a ten neon pasuje fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to prawdziwe water marble , a tu wzór z płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this mix of grey and green! It's very original)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie te kolory pasują do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the color combo and the WM patterns!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne jest to połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna płytka i ekstra połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę płytkę na mojej wishliście i na pewno wpadnie w końcu w moje łapki. Prawdziwego water marble nie próbowałam i pewnie się nie odważę, więc na płytka jest extra alternatywą :) Bardzo fajne mani z nią stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam, nawet wychodziło, ale ostatnio jakoś weny nie mam do marble'a.

      Usuń
  17. Podoba mi się całość, a lakiery do stempli CA kusza mnie coraz bardziej ;-) Gratuluje wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. That plate... Need that plate! Looks amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      If you like water marble effect, the plate will make it easier.

      Usuń
  19. ale świetna ta płytka! super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne neonowe połączenie. W sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ty talent :) Świetnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. How cool that you named a polish!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad too; it's nice when the polish goes to Poland or various countries with my name on it :)

      Usuń
  24. That plate is perfect when you don't feel like water marbling!
    Great name for a polish :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed, there are moments when you don't want this mess ;)
      Thank you :)

      Usuń
  25. Very nice ( and beautiful combo :o)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow this plate is very useful cuz I suck at water marbling. I love the color combo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! It all depends on nail polishes and type of water you use.

      Usuń
  27. Yay I love faking water marbles since the real ones are so messy, even with liquid latex :D the plate looks very nice, but I already have the one from Bundle Monster ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. I love grey and neon together! I like the variety of water marble images on this plate :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This looks great! I absolutely thought that this was a water marble!

    OdpowiedzUsuń
  30. Very nice! I still need to buy that plate and I need some Colour Alike neons, too!

    OdpowiedzUsuń
  31. Połączenie kolorystyczne jest genialne :) Płytka bardzo mi się podoba. Ta metoda pewnie 'wymarła' trochę ze względu na czyszczenie ;)
    Co do tej strony z tekturki, to mam wrażenie, że to takie chińskie/japońskie bps.

    OdpowiedzUsuń