Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 2 lipca 2016

Egzotyczne rośliny.

Dziś - wzorek z płytki MoYou, The Pro XL 12. Kojarzy mi się on z motywami malowanymi henną na ciele, natomiast kolory, których użyłam, nie są hennopodobne. Bardziej krążą wokół tropików.

Today - there's a stamping pattern coming from MoYou, The Pro XL 12. It brings henna body pattern motives to my mind, but the colours I used are different. More tropical.





Na białej bazie mam nałożone tinty, za pomocą stempla. Różowy neon z czerwienią i biel były najbardziej widoczne. Na tym- stemple zrobione żelowym Barrym M.

I have tints added with a stamper on a white base colour. The pink neon with red and white were the most visible. There's a purple stamping on it, done with a purple gelly Barry M nail polish.









62 komentarze:

  1. Piękny jest, mi też przypomina troszkę henne na ciele <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your design, it looks so beautiful ♥ the colours are great!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a great matching of colors and patterns!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdobienie, płytka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też bardzo lubię tę płytkę :)

      Usuń
  5. Świetne paznokcie wyszły dzięki tym szablonom ,musze sama sobie kupić jakiś szablon :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzorek, kolory bardzo do niego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! podoba mi się ten wzorek, cała płytka ma fajne zwłaszcza tulipany 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tulipany też b. lubię - i dmuchawce, zresztą wiele wzorków mi się w niej podoba.

      Usuń
  8. I like such shades) looks very girly)

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a very lovely mani. :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this plate! Pretty mani)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice combination of colors and stamping!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentują, choć jak ja bym je robiła, to chętniej użyłabym zieleni, żeby było jeszcze bardziej tropikalnie :) Pozdrawiam, Darin Kr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sporo takich wzorków, może kiedyś i zieleń się pojawi ;)

      Usuń
  13. I love the purple shade ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama jakoś nie miałam takiego skojarzenia, ale gdy przeczytałam, to stwierdziłam, że masz rację :) Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście hennowy wzorek i myślę, że w kolorach henny właśnie wyglądałaby jeszcze ciekawiej. Muszę w końcu też spróbować stempelków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że nie czuję się dobrze w takich dosłownych hennopodobnych paznokciach...

      Usuń
  16. Śliczny wzorek, faktycznie przypomina wzory z henny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne paznokcie zaobserwójesz naszego bloga oraz skomentójesz ostatniego posta

    OdpowiedzUsuń
  18. Its beautiful. love the purple polish :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great colour combo, it looks really cool!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, bardzo fajna ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne ;)na paznokciach faktycznie ten wzór kojarzy się z henną, ale patrząc na wzór na płytce to wcale na taki nie wygląda;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się na płytce na pierwszy rzut oka z henną nie skojarzył ;)

      Usuń
  22. I really like the base with the added tints :) such a fun colorful mani!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i bardzo, bardzo letnie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.