czwartek, 7 lipca 2016

Dwa nudziaki, czyli Colour Alike, 602 Footprints + Essence, Colour&Go, 167 Candy Love.

Hey hi hello ;) Dziś dwa nudziaki: jeden holograficzny, a drugi? A drugi nie ;) Obydwa bez zdobień, dla odmiany.

Hey hi hello ;) Today two nudes: one is holographic and another? Another - no ;) Both without any nail arts on, for a change.




marka: Colour Alike
nazwa: 602 Footprints
wykończenie: holograficzne
ilość użytych warstw: 2
cena, pojemność: 20 zł + wysyłka/8 ml
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Colour Alike
name: 602 Footprints
finish: holographic
number of coats: 2
price, amount: 5, 5 euro plus shipping cost/8 ml
my rating: 8, 5/10 pnts






Lakier ten jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które wolą delikatniejsze, mniej rzucające się w oczy odcienie, ale chcą, by lakier miał to 'coś'. Otóż ma - tęczowy efekt holograficzny. Trudno mi uchwycić go na zdjęciu; aparat uparcie rozjaśniał mi odcień - ale tęcza jest. Ruszałam palcami w słońcu i ruszałam, i się gapiłam, a rozproszone coś też jest :) Brawo za tę kolekcję.

This nail polish is a great solution for these who prefer more subtle, less bold nail polishes but they still want their polish to show this special 'something'. This one has a linear holographic effect. It's hard to capture it in photos as my camera was stubborn and was making the lacquer shade lighter - but there are rainbows. I kept moving and moving my hands in the sun, a beautiful rainbow and a scattered something showed up too :) Applause - the whole collection deserves it.




Efekt jest łatwo zauważalny na żywo, ale przypuszczalnie z powodu mniejszego nasycenia koloru niż w poprzednich swatchach z tej kolekcji, trudniej mi było to uchwycić.

The effect is easy noticeable live, but probably due to a less saturated shade than in previous CA swatches of this collection it was harder to capture it.







--- 

Teraz kolejny lakier nude ;)

Now onto the second nude ;)




marka: Essence
kolekcja: Colour&Go
nazwa: nr 167 Candy Love
wykończenie: shimmer
ilość użytych warstw: 3
pojemność, cena: ok. 8 zł/8 ml
moja ocena: 7 pkt/10

brand: Essence
collection: Colour&Go
name: nr 167 Candy Love
finish: shimmer
number of coats: 3
price, amount: about 8 zl/8 ml
my rating: 7/10 pnts


BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, STEARALKONIUM HECTORITE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, ACRYLATES COPOLYMER, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/PHTHALIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA, TIN OXIDE, TALC, CITRIC ACID, PHOSPHORIC ACID, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Bardzo lubię te dość szerokie pędzelki z tej kolekcji, zaokrąglone na czubku. Komfortowo mi się ich używa. 
Sam lakier ma w sobie sporo srebrnego shimmeru, przez co trochę trudniej się zmywa - ale nie jest to jakiś spory problem. Czas schnięcia, a raczej podeschnięcia to ok. 25 minut, przy czym dobrze uważać na niego jeszcze przez jakiś czas, gdyż może się wgnieść.

I like these quite wide brushes from this collection, oval at the top. They are comfortable in use in my opinion.
The nail polish itself contains a lot of silver shimmer what makes it more difficult to remove - but it isn't a big problem. The drying time is about 25 minutes; I advise you to watch out for your hand movements for some time longer, as you can get indentations.


Kolor przypadł mi do gustu, bo jest dobry do zdobień.

I like the colour because it's useful for some nail arts.




Co o nich sądzicie? Który z nich ładniejszy?

What do you think about them? Which one is prettier?

58 komentarzy:

  1. oba są super! rzecz jasna, że holo bardziej zniewalające, ale ten essence super dla kogoś kto chce coś spokojnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaskoczona, bo bardzo mi się spodobało to holo. Rzadko noszę nude, ale ono na żywo jest śliczne!

      Usuń
  2. Fajne, kobieto szalejesz z tymi pazurami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaraz szalejesz, Essence czekał na publikację kilka miesięcy :)

      Usuń
  3. Nice colours. so delicate.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy z Colour Alike prezentuje się lepiej w butelce niż na paznokciach. Na zdjęciach wyszedł trochę nijako. Natomiast drugi bardzo fajny i ten shimmer ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, w rzeczywistości ten CA jest śliczny. Wpada w fioletowo-różowe tony, jest bogatszy w odcienie niż Essence. Ale wszystko kwestia preferencji ;)

      Usuń
  5. I like the holo one the best :D I see the pretty rainbows! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wolę holo , chociaż Essence też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy kolor bardziej mi się podoba,drugi też ładny :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm not normally into nudes - but I like both of these, and they suit you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie lubię takich brokatowych lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie brokat... Za brokatami to i ja ostatnio nie przepadam, tzn. czasem użyję, ale nie mam większego parcia ;)

      Usuń
  10. Eu amei o primeiro...muito lindo.


    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wolę lakiery bez drobinek, ale zwłaszcza ten pierwszy pieknie się mieni :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieni się zauważalnie, ale nie jest nachalny :)

      Usuń
  12. Nudziaki to nie moja bajka, chociaż Essence podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Holograficzny lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się takie kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten z Essence mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Both shades are really pretty (I love the holo the best :))

    OdpowiedzUsuń
  17. No jasne, że holoś wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhhh that holo...*_* love it! And that nude is so perfect for some nailart! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the second one the best.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba ładne, ale wybieram holo! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Very elegant nails, great work. Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Two nail polishes that go to my wishlist. Like both of them a lot!

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze w końcu ogarnąć Colour Alike lakiery, bo piękne efekty <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie ładniej prezentuje się holoś od Colour Alike ;-) Coś tam widać na zdjęciach, że błyszczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I really like the subtle holo of the color alike :) I like the essence brushes too!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba są śliczne, a zwłaszcza holoś mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I absolutely love both of these shades ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Dear Aneta! I prefer the second one! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. ten ostatni fajny, wczoraj zmyłam dałam odpocząć to dziś pomaluje na coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz cudowny kształt pazurów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten z essence jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Looks very elegant and feminine)

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie bardziej podoba się Colour Alike, chociaż ten z Essence również jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. The second is my favorite but gotta say that I love nudes, love these kinds of shades so probably would buy them both in once if I could :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oba bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. footprints jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, super jest, to fakt. Wszystkie b. lubię.

      Usuń
  37. Both are nice! That is a great holo :-D

    My CA set arrived yesterday - I was so impressed with them! Blue Bossa looks great in the bottle lol :-D Hoping for sun here to try them out ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun for Ananka pretty please!
      The blue is amazing, I'm telling you :)

      Usuń
  38. Holoś bardziej mi się podoba, pewnie dlatego, że jest holosiem :D Essence jest taki klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety nie moje kolorki, ale tego essence kupiłam Siostrze i przyznaję, jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń