czwartek, 21 lipca 2016

Colour Alike + B. Loves Plates, 39 B. a Fuchsia Flash.

No dobra, siłą rozpędu lecę z neonem do stempli, którego swatche na wzorniku pokazywałam wczoraj.

OK, here I go with the stamping neon I showed on a fake nail yesterday.


Neonowe odcienie mają sporo fanek. Są też i przeciwniczki. Z początku należałam do tych drugich, ale po jakimś czasie zmieniłam zdanie: neony są energetyczne i beztroskie, dają kopa :)

Neon shades have lots of fans. There are also people who don't like these shades. I'd belonged to the second group at first but I changed my mind after some time: neons are energetic, careless and they give a kick :)


Colour Alike i B. Loves Plates wypuścili razem na rynek kolekcję neonowych lakierów do stempli, przy czym samo Colour Alike - również tradycyjne neony do malowania paznokci. Dziś przedstawiam wam jedną z emalii przeznaczonych do stemplowania.

Colour Alike and B. Loves Plates have released a collection of neon stamping polishes together. Colour Alike themselves - traditional enamels for painting your nails, too. Today I'm presenting one of stamping nail polishes: 




marka: Colour Alike + B. Loves Plates
nazwa: 39 B. a Fuchsia Flash
wykończenie: lakier do stempli, neon
pojemność, cena: 8 ml/20 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 9/10 pkt

brand: Colour Alike + B. Loves Plates
name: 39 B. a Fuchsia Flash
finish: stamping nail polish, neon
price, amount: 5, 50 euro + shipping cost/8 ml
my rating: 9/10 pnts





Ten lakier jest w rzeczywistości bardziej różowy, niż na zdjęciach - aparat trochę przekłamuje odcień, dodaje mu fioletu. Zdecydowanie jest to ciemniejszy, neonowy róż z minimalną, naprawdę minimalną fioletową nutką. Bardzo fajnie stempluje. Brak jest adnotacji, że tylko do sztucznych paznokci, jak to czasem w przypadku neonów bywa- wnioskuję więc, że pigment nadaje się do paznokci naturalnych. Podoba mi się, że ten neon robi mniej dziurek przy stemplowaniu, niż niektóre inne lakiery.

This nail polish is more pink in reality than in photos - my camera has changed the shade a bit, adding purple. It's definitely more pink, darker pink with a minimum, really minimum trace of purple. It stamps nicely. There's lack of information that this polish can be used only for artificial nails - it sometimes happens in neons' case - so I guess the pigment is allowed for natural nails. I like the fact that this nail polish makes much less tiny holes in stamped patterns than others.




Samo manicure to stemple tym różowym neonem na bieli, a dodatkowo pocieniowałam płatki kwiatów dwoma bardzo delikatnymi odcieniami tintów. Wzorek pochodzi z płytki Cooi 033.

The manicure itself consists of stamping with the pink neon on white; I also coloured petals here and there with two very subtle tints. The pattern comes from Cooi 33 stamping plate.



Golden Rose, Prodigy Gel, clear top coat; Golden Rose, Ice Chic, 04; dwa ręcznie robione tinty/two self-made tints; Colour Alike/B. Loves Plates, 39 B. a Fuchsia Flash.





A tu, dla przypomnienia, swatche również na czerni:

And now, just to recall, swatches on black:





Jak wam się podoba ten lakier i całe manicure?

What do you think about this nail polish and the whole manicure?

62 komentarze:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Twoje prace! sa naprawdę rewelacyjne! Wyglądają jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi przyjemnie się czyta takie miłe słowa :)))

      Usuń
  3. Piękne paznokcie. Bardzo kolorowe i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo kobieta zmienną jest ;-) Ja też nie tolerowałam neonów, a teraz jakiś drobny akcent - czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie miałam z zielenią na paznokciach ;)

      Usuń
  5. Jej myślałam na początku, że to naklejki na paznokciach :) Rewelacyjna robota !!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love neons, and your nail art is spot on! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez neony sie nie podobaly. Teraz uwazam, ze sa calkiem w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam neonki i kusi mnie cała kolekcja , ale na razie muszę sobie odpuścić

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż na czerni to zdecydowanie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I enjoy such bright shades in summer) And white flowers suit it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobają neony, zresztą efekt zależy też od ubrania i jak wszystko razem współgra, czyż nie... Twoje mani są bardzo piękne i to też jest beautiful :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś wygląda tandetnie, to neon doda kiczu; a jeśli nie, to nie doda, o ile nie przesadzi się z neonem od stóp do głów ;)

      Usuń
  12. I usually don't like neons, but I really like this mani! It must be the combination of colours :)
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku myślałam, że to białe stemple na różowym lakierze a nie odwrotnie :) Super stempluje ten róż !

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Moje neonki właśnie do mnie idą w paczuszce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love neon summer. Very nice design!

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the color combination. its a beautiful neon pink :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It is amazing - I love it really much <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a beautiful color to this enamel! Incredible combination with the design, it was very beautiful. Have a blessed day, kisses!

    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  20. Róż w takim wydaniu wygląda przepięknie ;) Kwiatuszki super się tutaj wpasowują :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I know nothing about stamping but your review sounds good and I love that gorgeous color! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie neonowe kolory uwielbiam szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdobienie! Paczka doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne kwiatowe pazurki !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda pięknie :) Chociaż mam wrażenie [może się mylę], że niektóre odcienie są identyczne/bardzo podobne do tych z poprzedniej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, takiego ostrego różu jeszcze nie mieli ani neonów jako takich sobie nie przypominam... Nie wiem, jak z czerwienią i niebieskim, ale limonkowy neon i żółty to u nich nowość z tego, co obserwuję od kilku lat...

      Usuń
  26. Naprawdę zachwycam się Twoimi paznokciami i pomysłami na nie ;) Ciągle zaskakujesz mnie czymś nowym. Neonów też nigdy nie miałam, bo jakoś są zbyt dzikie jak dla mnie. Jednak w tym przypadku neon jak najbardziej pasuje i ożywia manicure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zaskakiwać na blogu, dziękuję za te słowa!
      Nie każdy lubi neony ;)

      Usuń
  27. Your design looks awesome, it's so colourful and happy :)
    This plate looks great, too, I think I have to take a closer look at this brand :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice neon! It stamps well and I like the tints you added too :)

    OdpowiedzUsuń
  29. It is a perfect looking summer nail art!

    OdpowiedzUsuń
  30. What a wonderful manicure! And lovely stamping plate, too!

    OdpowiedzUsuń