Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 18 lipca 2016

Colour Alike, 513 To był maj + płytka Cooi 026.

Hej :) Dziś chińskie stemplowanko z płytką Cooi i lakier holograficzny :)

Hey :) Today - a Chinese stamping with Cooi stamping plate and a holographic nail polish :)




marka: Colour Alike
nazwa: 513  To był maj
ilość warstw: 2
wykończenie: holograficzne, rozproszone
pojemność, cena: 8 ml/18 zł plus koszt wysyłki
moja ocena: 8/10 pkt


brand: Colour Alike
name: To był maj, nr 513
coats: 2
finish: scattered holographic
amount, price: 8 ml/ 5 euro plus shipping cost
my rating: 8/10 pnts





Lakier ten ukazuje swoje delikatne, złotawe holo oblicze :) Jest subtelny, wdzięczny; lubię go pomimo tego, że nie poraża tęczą. Schnie w ok. 15-20 minut, rozprowadza się dobrze (jest dość gęsty). 

This nail polish shows its subtle, golden-ish holographic effect. It's lovely; I like it despite the fact the rainbows don't show. Drying time is in about 15-20 minutes and this lacquer spreads well (it's quite thick).





Wzorek, którego użyłam, to taka koronko-siateczka. Odbiłam go lakierem Colour Alike + B. Loves Plates, B. an Ice Coffee.

The pattern I used is such a lace-netting. I was stamping with Colour Alike + B. Loves Plates, B. an Ice Cofee.











Wzorek trzeci od prawej z dołu ;)

The stamping pattern is the third from the right, the second row.



Jak wam się podoba to manicure i płytka?

Do you like it? What do you think about the manicure and the stamping plate?


63 komentarze:

  1. świetne zdobienie :) bardzo fajne wzorki na płytce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo a skąd pochodzi płytka?
    Świetna jest!

    Świetne zdobienie, a maj właśnie jest w drodze do mnie z innymi holo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytkę kupiłam na amerykańskim e-bayu :)

      Usuń
  3. I'm not keen of such patterns, but I like blue shade)

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks wonderful, I really like it a lot.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazwa lakieru nie do końca pasuje mi do jego koloru (maj zdecydowanie kojarzy mi się z bzami), ale sam odcień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie maj kojarzy się również z bzem, ale przede wszystkim z zielenią, więc w sumie mi pasuje :)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie, ten wzorek wygląda troche jak popularne kiedyś lakiery pękające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zaskoczyłam, bo nie odbierałam tego mani w ten sposób - ale chyba coś w tym jest :)

      Usuń
  7. świetne mani! ten zielony lakier jest świetny :) i płytka ma ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! So nice colour combination. Looks pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The nail polish is a dream and the stamping looks amazing on it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :) I liked this mani, I was wearing it longer than usual.

      Usuń
  10. Płytka całkiem fajna. A lakier i stemplowanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier bazowy świetny, a i płytka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna płytka, a lakier bazowy ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wzorek idealnie pasuje do CA :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pazurki! Pamiętam kiedyś były pękające lakiery, które dawały podobny efekt z dala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze je sprzedają, choć wyszły z mody.

      Usuń
  15. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier, ale chyba nawet go nie pokazywałam na blogu , bo zdjęcia holo zawsze marnie mi wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, delikatna tęcza w tej bazie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier ma coś w sobie, właśnie ta delikatność jest fajna.

      Usuń
  18. I really like this, both with and without the stamping :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oryginalny kolor nie widziałam go wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zieleni na paznokciach, ale z tym zdobieniem to i ja chcę takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd ta płytka? Bardzo podobają mi się jej wzory :) Połączenie kolorystyczne jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytkę kupiłam na amerykańskim e-bayu, ale możliwe, że można ją też zamówić na Allegro, musiałabyś sprawdzić. Dzięki :)

      Usuń
  22. Przepiękny efekt, nawet bez stempelka :) Kochana, gdzie polecasz szukać tego lakieru Suncoat? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na Allegro. Tylko, że one nie są jak tradycyjne lakiery. Szybciej 'odchodzą' im końcówki.

      Usuń
  23. Trochę jak pajęczynka :) Bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful stamping :) I love the colours together and the pattern!

    OdpowiedzUsuń
  25. Very beautiful color and cool fresh design!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba to mani! Świeżutkie na maxa! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. I really should place an order on Colour Alike website...

    OdpowiedzUsuń
  29. Zarówno lakier jak i zdobienie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nothing but LOVE! The green holo I love, the stamping is flawless.

    OdpowiedzUsuń
  31. całość piękna, bardzo fajny ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor, kojarzy mi się to z pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooh! I love the base! I also love how you've paired the green base with pale pink <3

    OdpowiedzUsuń
  34. That base polish is really nice, and the pattern is very cool. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great design!
    I love that plate, it looks awesome ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. I am wearing this nail polish today!!!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.