Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

wtorek, 5 lipca 2016

Abstrakcyjnie :)

Ciekawi, co przyszykowałam dla was na dziś? Otóż są to abstrakcyjne wzorki malowane ręcznie farbkami akrylowymi na łososiowym lakierze Vipera, JEST 510.

Are you curious what I've prepared for today? So - these are abstract patterns painted freehand with acrylics on a salmon-like nail polish by Vipera, JEST 510.




Całość zmatowiłam top coatem Golden Rose.

I mattified the whole manicure with Golden Rose top coat.





A jak zrobiłam tło? Opowiem wam o tym w filmiku. Nie filmowałam manicure w trakcie, bo jak na razie - brak warunków. Pierwszy filmik, nie wystraszcie się :D

How did I make the background? I explained this technique in the movie - in Polish (the blur effect). I wasn't filming this manicure while I was doing it because there are no proper conditions for the time being. The first movie, I hope you won't be scared :D


video






I kilka ujęć makro:

And a few macro shots:






Jaka jest wasza opinia? Ciekawe, czy skojarzy wam się to z tym, co mnie :D

What's your opinion? Me - I liked it because the result surprised me. I haven't had anything like this on my nails yet :)


67 komentarzy:

  1. Mnie też się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszy rzut oka myślałam, że to kwiaty! naprawdę fajnie wyszło ci to mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam pewna, że to kwiaty! :D Bardzo ładne z resztą, no i czekamy na więcej filmików :)

      Usuń
    2. Czyli nie wszyscy widzą wiecie co :D
      Coś mi kurcze brak statywu jakiegoś ;)

      Usuń
  3. looks beautiful and the close up shots are amazing

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze robisz piękne paznokcie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks so great, I love your abstract pattern! Very well done :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, na początku myślałam, że to stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się tu scena z "I kto to mówi" jak na początku plemniki leciały do komórki jajowej :D Wiem, jestem okropna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo :D
      Choć może to zwariowane plemniki, bo czasem lecą w inną stronę ;D

      Usuń
    2. Na zbliżeniu też mi się skojarzyło z plemnikami ;-) Wyszło super!

      Usuń
  8. Ale super!
    Mnie się skojarzyło z plemnikami :D Ahh te skojarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mnie też ;) Tyle, że to tylko na fotkach tak wyglądało. W rzeczywistości to były barwne plamki z jakby popękanym efektem.

      Usuń
    2. W rzeczywistości = z odległości nie makro.

      Usuń
  9. Fajnie wygląda takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. It is absolutely gorgeous. I really, really like it a lot!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow it is really gorgeous I love it! :-D

    I watched the video and didn't understand a word but I like your voice. It's pretty :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting mani, I like the base color :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo fajne, to zmatowienie dużo dało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam jednego paznokcia z błyskiem, ale szybko przerobiłam na mat - zdecydowanie lepiej tu pasował.

      Usuń
  14. I love the blurry background effect :) the flowers are really pretty here too!

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like it too, it's a great effect you created :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetnie to wygląda! :) Wydaje się bardzo trudne do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to zależy, co kto robi na paznokciach... Dla mnie najtrudniejsze są ręczne malunki na poziomie "Robię obraz na paznokciu" i zawsze takie najbardziej podziwiam - gdy są udane. Kiedyś np. widziałam tutorial, jak dziewczyna malowała wieżę Eiffla. Wyszło pięknie, artystycznie, jak obraz z klasą. I na takie manicure najbardziej opada mi szczęka! No, ale to trzeba mieć odpowiednie przygotowanie plastyczne. Niektórzy radzą sobie naklejkami.

      Usuń
  17. Śliczne :) Mi się skojarzyło z wodnymi ogrodami jakie robiliśmy na labo, kolorowe sole w odpowiednim rozpuszczalniku robią takie nieregularne kłaczki, fajnie to wygląda ale skojarzenie z plemnikami też może być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jestem płodna manicure'owo ;D Ciekawe te wodne ogrody :)

      Usuń
  18. Wowwww.....What a mani! Outstanding! I thought it was a stamped mani but you amazed me with your freehand skill! You are so talented! <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. I love how it looks like the painting!)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, podziwiam za talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czemu mi to wygląda na plemniki :D? Ale całość ładnie kolorystycznie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trochę tak wygląda ;)Na szczęście tylko z bliska :D

      Usuń
  22. Jak zwykle piękne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie powiem, bardzo ciekawie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są :) Bardzo lubię ten top coat, często go używam! Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. super wykonanie :P jestem pod wielkim wrażeniem, no i ten matowy akcent superaśnie wyszło Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is really pretty, I love the colours you used and the effect it gives ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Looks lovely and interesting)

    OdpowiedzUsuń
  28. z daleka kwiaty, z bliska plemniki :D no w każdym razie efekt super :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne!!! I te kolory!

    Hehe Belgijska coś jest w Twoim spostrzeżeniu bo ja też to widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.