sobota, 11 czerwca 2016

Płytka Y008 z Born Pretty Store.

 Na dziś przyszykowałam manicure z kolejną płytką, jaką dostałam do recenzji od Born Pretty Store. Rezultat zaskoczył mnie samą :O


I've prepared manicure done with another stamping plate I got from Born Pretty Store to review. The result surprised me :O




Zrobiłam stemple holograficznym lakierem Colour Alike/B. Loves Plates, B. a Prince, a środkowy i serdeczny palec pokolorowałam tintami. Wzorki na palcu środkowym i serdecznym odbiłam tak, by przypominały lustrzane odbicia.

I did some stamping with a holographic stamping nail polish by Colour Alike + B. Loves Plates, B. a Prince, and I coloured the stamping on my middle and ring finger - with tints. I stamped the flowery patterns on my middle and ring finger in such way they reminded mirror reflections.


Płytka przybywa zabezpieczona - jak zawsze - niebieską folią. Uważajcie, brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate, as always, is protected with a blue foil you should remove before use. Watch out - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 




Znajdziecie ją w ofercie sklepu tutaj: klik.

You will find the plate in the shop's offer here: click.


Można wybrać sobie konkretny motyw z płytki bez obaw, że wzorek nie zmieści się na paznokciach. Spodobało mi się tu dobrych kilka motywów, i tych wymagających większego krycia lakierem do stempli, i tych, co wymagają go mniej. Wymiary wzorków to 5,2/5,2 cm.

You can choose a pattern from the plate with no worries, all will suit your nails and won't be too small. I like quite a lot of motives from this plate: both these that demand usage of a bigger amount of a stamping nail polish, and these that demand less of the polish. The size of patterns is 5,2/5,2 cm.




Wzorki dobrze się pobierały, jakość płytki jest w porządku.

Patterns were transferring OK, the quality of this stamping plate is OK too.




Na palcu wskazującym i małym mam motywy z tych 'negatywowych', bardziej kryjących, a na kciuku, środkowym i serdecznym palcu - kwiatki z mniej kryjącego typu.

I have 'negative' motives (these that are more opaque) on my pointer and pinkie, and on my thumb, middle and ring finger - flowers of the less opaque pattern type.








A tu B. a Prince/And here, B. a Prince


Jak wam się podoba ta płytka? 

What do you think about this stamping plate?


Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






74 komentarze:

  1. ta płytka podoba mi się najbardziej ze wszystkich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czymże na to ona ci zasłużyła, czymże? ;D

      Usuń
    2. No to musiały ująć serducho twe jako żywo ;)

      Usuń
  2. kuszą mnie te płytki, chciałabym dla kumpeli na prezent taką, miałaby zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna płytka :) Nie trzeba kombinować z rozmiarem danego wzoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Powiem w tajemnicy ;), że mam do recenzji jeszcze jedną płytkę od BP i wzorki trafiły mi się za małe ;)

      Usuń
  4. Stamping plate is undoubtedly cool! And so is your mani! It's so cheerful! I love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Aaaa no i zdobienie też śliczne mimo że takie słodkie różowe :)

      Usuń
    2. Nie lubisz różu? Ja lubię ;) Płytka faktycznie bardzo fajna, ma klimat :)

      Usuń
  6. Płytka super i zdobienie niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą mnie zaskoczyło, co z tego wyszło :O

      Usuń
  7. Podobają mi się kolorki, a kształt paznocia zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta płytka....zresztą mani też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mani i fajna płytka, chociaż z takimi dużymi wzorami mam problem co odbić w końcu na paznokciu :D Te Twoje kolorowanki mnie zadziwiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą zadziwiłam się sama ;) Jakiś taki orientalny klimat ma i całość jest zakręcona.
      Też mi się wydawało, że może nie będę wiedziała, który fragment wybrać, ale nie, spoko.

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe połączenie wzorów :) Twoja fantazja się nie kończy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Napatrzeć się nie można :). Co do płytki, to chętnie bym ją widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne masz te paznokcie i ten kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG - I totally looove this - it's so gorgeous <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Płytka jest mega :) jeszcze jej nie mam ale muszę koniecznie to zmienić ;) A na Twoje mani nie mogę się napatrzeć - cudowne i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo się dzieje, ale o dziwo całość mi się podoba. Sama jednak wolę nieco bardziej minimalistyczne zdobienia, ale u innych takie szaleństwo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, dużo się dzieje :) Lubię i bardziej minimalistyczne, i gdy więcej się dzieje.

      Usuń
  16. Już na jakimś blogu widziałam zdobienia za pomocą płytki, ale efekt nie był tak ciekawy jak u Ciebie! Bardzo mi się podoba zarówno kolorystyka jak i wykonanie.
    Choć zazwyczaj swoje paznokcie maluję w sposób minimalistyczny i raczej nie robię na nich żadnych wzorków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Minimalizm też jest OK :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wyglądają i przede wszystkim są starannie zrobione ;) Ja nie mam do tego talentu, więc zawsze maluję na jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. You always do such pretty combinations and colouring ♥
    The plate looks great, too!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ślicznie to wyszło :) i chociaż tyle różu, nie jest przesłodzone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This plate is very beautiful! Thanks for review and great photos!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda świetnie :) Muszę się wziąć za zdobienie paznokci, bo zawsze chciałam, ale jakoś nigdy mi nie po drodze i zawsze po prostu maluję jednym kolorem ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, what a great job you did, it looks great! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super płytka, wzorki ładnie wyglądają na pazurkach i te kolorki! Świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo lubię tę płytkę :)

      Usuń
  25. I've said it before and I'll say it again! GORGEOUS! I need to start stamping myself :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te wzorki, sama chętnie bym takie widziała na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna płytka i bardzo fajne mani zrobiłaś z jej użyciem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzorki pokolorowane tintami wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne mani. Bardzo podoba mi się kolorystyka w połączeniu z tymi kwiatami. Szczególnie te środkowe paznokcie wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środkowe - ta kombinacja kolorystyczna wyszła chyba faktycznie ciekawie...

      Usuń
  30. Bardzo łądne płytki ;) ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne kolory zdobienia, lubię tę płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful! I love the way you used the tints and created a gradient effect on the petals :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Paznokcie jak arcydzieła :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. This plate looks so good and I love the outcome of your manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten motyw z wiatkami cudny! Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super <3 bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh goodness, the central nails are stunning!

    OdpowiedzUsuń