sobota, 18 czerwca 2016

Płytka QA85 z Born Pretty Store.

 Hej :) Czeka na was recenzja płytki, którą wybrałam do recenzji ze sklepu Born Pretty Store. Jak się okazało, duże wzorki są za małe na moje paznokcie i musiałam skrócić pazury, by móc opublikować tę recenzję ;) Oto ostateczny wygląd manicure:

Hey :)  There's a review waiting for you: this time it will be about a stamping plate I've got from the Born Pretty Store. Unfortunately the bigger patterns are too small for my nails and I had to make them shorter to be able to publish this review ;) Take a look at the mani I did with the plate:




Zrobiłam stemple czarnym Kind of Black S, a potem pokolorowałam część stempli lakierami holo i tintami - od najjaśniejszego do najciemniejszego odcienia. Na kciuku mam mały wzorek z tej płytki, bo większy był za mały nawet po skróceniu paznokci. Całość inspirowana manicure ze strony sklepu.

I did some stamping with a Kind of Black S stamping nail polish by Colour Alike + B. Loves Plates and I coloured bits of the stamping pattern with holos and tints. I started from the lightest to the darkest shade. I have a small pattern on my thumb as the bigger one was too small even after making my nails shorter. The whole was inspired by a manicure from the shop's site.


Płytka dociera zabezpieczona niebieską folią. Uważajcie, bo brzegi są dość ostre. Po zdjęciu folii wygląda ona tak:

The stamping plate is protected with a blue foil you should remove before use. Watch out - the edges are quite sharp. That's how the stamping plate looks like after removing the foil: 





Możecie znaleźć ją w ofercie sklepu tutaj: klik


You can find the plate in the shop's offer here: click.


Oto wymiary wzorków: te większe mają 1,5 cm x 1, 3 cm, mniejsze ok. 1, 2 cm lub 0, 8 cm.

The pattern sizes are: the bigger ones 1, 5 x 1, 3 cm, the smaller ones about 1,2 cm or 0, 8 cm.


Jeśli chodzi o pobieranie wzorków, to nie chciały mi się przenieść na przezroczysty stempel (użyłam czarnego Colour Alike do stempli), więc do tego manicure użyłam gumki typu 'marshmallow'. Poniżej zobaczycie, jak wzorki odbiły się przy użyciu lakieru Barry M, Gelly Hi-Shine, Guava i gumki 'marshmallow'.

When it comes to transferring these patterns, they didn't want to transfer on a clear gelly stamper (I used black Colour Alike for stamping), so I used the marshmallow type of rubber for this mani. You can see patterns transferred with Barry M, Gelly Hi-Shine, Guava and the 'marshmallow' rubber below.





No cóż, starałam się, jak mogłam ;)

I did the best I could ;)






Do zrobienia tego manicure użyłam również/I also used:


Lilypad Lacquer, Ruby Slippers; Colour Alike/B., Kind of Black S; Golden Rose, Ice Chic, 04 & Prodigy Gel Top Coat; two self-made tints; Color Club, Wild At Heart.



Jak wam się podoba ta płytka? Coś mi się wydaje, że trafi do wyprzedażowej zakładki, bo choć wzorki bardzo w moim guście, to wymiary nie te.

What do you think about this stamping plate?





Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art , użyjcie proszę kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych).


Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)


If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)






65 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatki. Wybrałaś chyba najpiękniejszy wzór z płyki. Szkoda, że takie mała są te wzorki :/ Dobrze, że teraz BPS robi większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że będą takie małe...

      Usuń
  2. It is beautiful, but it's annoying when patterns do not fit the size of your nails LOL

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne takie paznokcie. Ja bym nie miała do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że wzory takie małe... ładne są, naprawdę szkoda. ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne, takie eleganckie, nawet trochę - rzekłabym - tapetowe niektóre ;)

      Usuń
  5. What a lovely mani!
    The patterns look nice, but I think they would be too short for my nails, too. And I think I would not file them down ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I made them shorter because they grow fast in my case and break very rarely but if they weren't that strong, I wouldn't have filed them either :)

      Usuń
  6. Słabo że takie małe wzorki. Mam jedną płytkę z małymi wzorkami i używałam jej tylko raz, jakoś w poprzek żeby się zmieścić paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful summer flowers!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe pazurki :) moja płytka też jest dosyć długa i zazwyczaj większość wzorów była dla mnie za mała, jednak teraz mamy tyle różnych płytek, że nawet osoby z "dużymi" paznokciami znajdą coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytki MoYou z mniejszymi wzorkami też są dla mnie za małe ;)

      Usuń
  9. Ładne wzory, ale na moje szerokie paznokcie z pewnością były by za małe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne :) takie bez szaleństw, ale przykuwają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też wzory są często za małe :P. Płytka nawet, nawet choć nie kusi mnie jakoś bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak dla mnie wymiary wcale nie sa takie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie szkoda, że są takie małe :/ Wiem, że niektórzy mają tak małe paznokcie, ale zrobienie takich wzorków, tylko większych umożliwiłoby korzystanie z płytki też nam :)
    Mimo tego zdobienie zrobiłaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny efekt... kuszą mnie te płytki

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, robi wrażenie..Piękne te paznokcie :D
    Zapraszam w wolnej chwili :*
    Mój blog
    PS: Odpowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za klikanie i obserwacje :* Również obserwuje jestem nr 300 w gronie obserwujących :D :D Gratuluje tak dużej liczby :*

      Usuń
  16. To jedna z pierwszych moich płytek, ma bardzo fajne wzory, tylko nawet przy krótkich paznokciach trzeba się nagimnastykować...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna piękna płytka i śliczne pazurki!!! Bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love how you've made it colorful)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cie za te malowanki, ja nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat szybko poszła, bo nie kolorowałam paznokci w całości ;)

      Usuń
  20. Wzorki są bardzo ładne na tej płytce, ale nawet dla mnie posiadaczki niezbyt długich paznokci za małe; na kciuk nie byłoby szans , żeby starczyły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi - mnie też nie starczyły na kciuk, jak widać ;)

      Usuń
  21. This is really pretty, it reminds me of stained glass ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  22. You're so good at this hon! Very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę wreszcie się pobawić takimi płytkami. Wygląda to ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne wzorki na płytce :) Paznokcie wyglądają uroczo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się efekt na płytce bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczne wzorki! ostatnio znow obgryzlam swoje paznokcie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, również mam tą płyteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzorek wygląda śllicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. That is a really pretty manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful design and reverse stamping

    OdpowiedzUsuń
  31. I really like the geometric look of these flowers :) I like how you only coloured in one flower per nail too... Good focal point otherwise I think it might be too busy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, and the holo is pretty, it needs to show up :D

      Usuń
  32. Ciekawie to wygląda, jak jest pokolorowane tylko po jednym kwiatku ;)
    A płytek z małymi wzorami nigdy nie zrozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  33. It's a shame the patterns are too small for your nails. I love this plate and it fits my size perfectly!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdobienie i fajna płytka. Też jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! To zajrzyj do zakładki wyprzedażowej ;)

      Usuń