Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

sobota, 4 czerwca 2016

Motyle w kosmosie z Golden Rose, lakier z proteinami, 318.

Hej :) 
Jest taki brokacik, tani jak barszcz, który mnie zauroczył. W sumie ostatnio rzadko noszę tego typu wykończenia, ale zrobiłam wyjątek. I posłałam motyle w kosmos ;D


Hey :)
There's a glitter nail polish that delighted me. I've been wearing glitters very rarely lately but I did an exception. And I sent some butterflies into the cosmic space ;D




Jak zrobiłam to mani? Najpierw oczywiście baza ochronna, potem kolor bazowy - bardzo ciemny teal od Golden Rose. Następnie jedna warstwa brokatu, stemple i bezbarwny top coat. Zrobione!

How did I do this mani? Base coat at first, of course, then a base shade - a very dark teal by Golden Rose. I also used one coat of the glitter, stamping and a clear top coat. Done!




marka: Golden Rose
nazwa: Nail Lacquer, z proteinami, nr 318
ilość warstw: 1
wykończenie: glitter
pojemność, cena: ok. 4 zł/12, 5 ml
moja ocena: 9/10 pkt

brand: Golden Rose
name: Nail Lacquer, With Proteins, nr 318
number of coats: 1
finish: glitter
amount, price: about 1 euro/12, 5 ml
my rating: 9/10 pnts




Kurcze, kurcze, kurcze! Na żywo lakier wygląda o wiele ładniej, niż na zdjęciach, ponieważ zmienia mu się odcień - od błękitu do indygo, zależy, pod jakim kątem się patrzy. Na ciemnym tle daje efekt galaxy. Rozprowadza się bez problemów, jest akuratnie napakowany, jakkolwiek by to brzmiało ;) - i nie glutowaty. Do tego bez formaldehydu, DBP, toluenu i kamfory. Cena za pojemność niska, zmywanie jak na brokat - łatwe. Warto!

Why oh why this nail polish looks far better live than in photos? It depends which angle you take, it switches from blue to indigo - and gives a galaxy look on the dark background. It spreads without problems, it's accurately packed with glitter, not gluey. No formaldehyde, DBP, toluene or camphor. The price compared to the amount is low. This lacquer also removes quite easily. It's worth the purchase!






Wracamy do motylków, co to fru! w przestrzeń kosmiczną ;)

We're coming back to the butterflies that flew into the cosmic space ;)








bez top coatu/no top coat:




No, w rzeczywistości nie dolecą tak daleko, ale od czego wyobraźnia? ;) Posłano psa na księżyc, to motyle też można ;)

They won't fly so far in reality, but what do we have imagination for? ;) They sent a dog on a moon, so butterflies can too ;)


z bezbarwnym top coatem/with a clear top coat:






58 komentarzy:

  1. Ten brokacik jest idealny :D Kosmiczne motyle są spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że mam ten brokat... Nawet nie pomyślałam żeby go wykorzystać na ciemnym lakierze. Zawsze go łącze z mięta :) ale super dziękuję Ci ślicznie za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miętą też pewnie ciekawie wygląda :)

      Usuń
  3. ten top z każdym lakierem super wygląda ;)

    świetne zdobienie i płytka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, płytkę też b. lubię :)

      Usuń
    2. A płytkę gdzie kupiłaś, bo pierwszy raz widzę to logo :)

      Usuń
  4. Ale one tam nie przeżyją ; o ;)
    A tak serio, to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brokat mam, wiem że jest super, ale jakoś rzadko go używam. Piękne te motyle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful! I have not seen this type Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten brokat i uwielbiam go dodawać do morskiego mani, super nadaje się do rybiej łuski :) z twoimi motylkami wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do syrenkowych manicure byłby idealny :)

      Usuń
  8. W kosmos to ja bym wysłała nasz rząd , a motyle niech u nas zostaną na ziemi ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ich z chęcią posłała ;D

      Usuń
    2. To jest już nas dwie ;)

      Usuń
    3. Normalnie temat-rzeka, co za ciemnota i dno.

      Usuń
  9. This is so pretty! I love the glitter and the butterflies ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne polaczenie z niebieskim , z daleka przypomina mi essie starry starry night

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten brokat jest super. Miałam swego czasu ;) Motylki na nim bardzo fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great mani. And that glitter looks amazing! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Another master piece from you - I love it!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne jest to zdobienie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, I just love the glittery base, it looks awesome! Like a tiny galaxy ♥
    And the butterflies are so cute, too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, I thought about doing a galaxy mani at once when I got this polish :)

      Usuń
  16. Piękne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie to wygląda! Brokat świetnie pasuje do tego granatowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stunning, I love the whole combination! The glitter with the base is gorgeous but I love the added butterflies too!

    OdpowiedzUsuń
  19. O mam ten lakierek juz od daawna i jest boski :) niestety już mocno zgęstniał i chyba czas na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co czytam, dość sporo z was ma ten lakier :)

      Usuń
  20. Też mam ten brokat. Pięknie wygląda na ciemnych kolorach. Ja zawsze stosowałam go na czarnej bazie, bajka. Piękne te Twoje motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tytuł idealnie pasuje do tego mani :D rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love butterfly! This nail art is really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Baaardzo mi się podoba ten lakier. A skoro w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach, to już w ogóle genialny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful glitter! It does look like a galaxy :) I love the stamping on top too!

    OdpowiedzUsuń
  25. Very pretty...butterflies look so cute

    OdpowiedzUsuń
  26. Love that GR top coat. I have to look up for it and the butterfly's came out very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tytuł mnie powalił :D Mam podobny top coat, tyle że z Sally Hansen i według mnie świetnie wygląda na ciemnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This looks adorable! I love the color combo of this!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.