Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Lakier do stempli Konad 21441 od Born Pretty Store.

Witam was :)

W paczce od Born Pretty Store znalazłam do przetestowania lakier Konad. Zaszła pomyłka, bo wybrałam lakier, który już miałam i recenzowałam. Co mi pozostało? Zrobienie jeszcze jednego manicure z jego użyciem :D Nawiasem mówiąc, lakier jest ładny, stempluje fajnie na jaśniejszych odcieniach i trochę gorzej na czerni, ale w sumie dobrze. Możecie go znaleźć w ofercie sklepu tutaj: klik.


Hi :) In one of packages I found a Konad stamping nail polish to review (from Born Pretty Store). I made a mistake because I chose a shade that I had already reviewed. What could I do? Another manicure with this Konad :D And it's a lovely polish. It stamps very well on light backrounds, slightly worse on black - but well in general. You can find it in Born Pretty's offer here: click






Lakier przybywa w plastikowym pudełeczku. 

This nail polish comes in a plastic box. 








Brak niepożądanego formaldehydu i pochodnych, jak też kamfory, DBP i toluenu. Reszta - jak w standardowych lakierach. Brak wymienionych barwników. Ten Konad nie posiada zbyt mocnego zapachu, typowego dla np. chińskich lakierów. Buteleczka zawiera 11 ml lakieru.

There is no unneeded formaldehyde or its resins, no camphor, DBP and toluene. The rest is like in common nail polishes, no dye included. This Konad doesn't have too strong smell, that can be typical for f. ex. some standard Chinese polishes. The bottle includes 11 ml.


Jak zrobiłam manicure? Oczywiście, najpierw baza dla zabezpieczenia paznokci. Następnie pomalowałam kciuk, palec wskazujący i mały lakierem holo od Colour Alike, 510 Wata cukrowa. Na palcu środkowym i serdecznym mam Color Club, Blushing Rose i stemple właśnie tym Konadem. Wzorek pochodzi z płytki Cooi 033.


How did I do this manicure? At first I used a base coat for protection. Then I painted my thumb, pointer and pinkie with Colour Alike holographic nail polish nr 510. I have Color Club, Blushing Rose nail polish on my middle and ring finger and they were stamped with the pink Konad. The pattern comes from Cooi 033 stamping plate.









A oto, jak sprawuje się ten lakier na czarnym tle:

This is how this Konad works on a black background:



 Płytka, której użyłam:

The stamping plate I used:




Jeśli macie ochotę na zakup tego lub innych produktów z działu Nail Art, użyjcie kodu rabatowego: CGBQ10, zapłacicie 10% mniej (zniżka nie dotyczy towarów już przecenionych). Ponadto koszt wysyłki nierejestrowanej jest darmowy (cały świat) :)

If you want to buy such things or other accesories from the Nail Art section, please use my -10% code CGBQ10 ( the discount code cannot be used for discounted items) and remember that they ship worldwide for free - not registered shipping :)





65 komentarzy:

  1. Ficaram muito bonitas sim, gosto do formato das suas unhas.


    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Ten lakier Konad ma ciekawą buteleczke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this mani - bot the colors as you know - but also the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę w całości skupił na sobie bazowy CA - śliczny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, szkoda, że na czerni nie wygląda tak ładnie jak na jaśniejszych kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie do końca daje radę...

      Usuń
  7. Unhas maravilhosas amei, tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely design!
    And the patterns on the plate look great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, it's a nice plate, there definitely are a few great patterns I can use :)

      Usuń
  9. Piękny efekt :)
    Colour Alike piękny odcień <3 zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a really pretty mani, I love all of the different shades of pink ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle śliczny efekt. Lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice holo! I love the stamped accent nails too aneta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny ♥ Taki dziewczęcy i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I've got a couple of stamping plates of the same brand (Cool----) but they're not etched deeply enough :/
    Cool mani! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I guess I was lucky... All the patterns I've used so far work well.

      Usuń
  16. ten lakier ma cudowną buteleczkę;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na jasnym wygląda obłędnie. Śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, słodziaśne paznokcie zrobiłaś :) Jednak chyba już nigdy więcej nie zamówię/wybiorę do testów z bps lakierów, już druga paczka współpracowa z nimi zaginęła (pozdrawiam celników, bo do Polski dotarła). Aż mi głupio pisać do nich, że znowu nie doszła :( A jestem ciekawa, czy ta, którą sama zamówiłam dojdzie, jakoś koło 7.06 była już na lotnisku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że to z powodu lakierów? Możliwe, kiedyś pisali, że jakieś restrykcje co do lakierów wprowadzono. Ale powiem ci, że jak do tej pory każda wysłana przez nich paczka do mnie docierała. No, jedna dotarła chyba po 2, 5 miesiąca - już miałam pisać, że nie ma, a tu niespodzianka.

      Usuń
    2. Mam dwa podejrzenia - albo ktoś się na nie połasił, albo się rozbiły gdzieś po drodze. No albo restrykcje, chociaż wszystkim dochodzą i ogromnie żałuję, że w moim przypadku tak nie jest. Wiesz, jestem cierpliwa, więc 2,5 miesiąca to bym przeżyła, ale ponad pół roku to przegięcie już :D

      Usuń
    3. Możliwe, że ktoś te paczki kradnie, bo nierejestrowane. Gdy zamawia się np. płytki, to paczka jest płaska: może myślą, że nie ma tam nic wartościowego? A z lakierem to już gabaryt B, coś ciekawszego dla potencjalnego złodzieja.
      Kiedyś zamówiłam jeden lakier z Holandii, wysyłka nierejestrowana. Dotarł, w chamsko porwanej kopercie bąbelkowej - tak, że było dokładnie widać, co jest w środku :p Ale lakier był spakowany w nieprzezroczystą torebkę, więc nie był widoczny.

      Usuń
    4. Ja jesienią zamówiłam krajową przesyłkę od YR i miałam tam w rachunku że zapłaciłam za dwa kremy a w środku był jeden...
      Piękne mani i ten kolor różowy taki kobiecy :))

      Usuń
    5. Możliwe, że ktoś tam u ciebie kradnie po drodze.

      Usuń
    6. Właśnie tak przypuszczam :( Jeszcze śmieszne jest to, że pisałam do poczty polskiej, na co dostałam odpowiedź, że oni nie zajmują się dostarczaniem tych przesyłek. Następnego dnia przyszła listonoszka (z poczty polskiej) z paczką z bps :D
      O tyle dobrze, że dotarł cały :)
      Claire zgłosiłaś to do YR?

      Usuń
    7. Mnie zawsze listonoszka przynosi paczki z BPS. Poczta Polska.

      Usuń
  20. Nice combo ( and I really love this Colour Alike <3 )

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak nie jestem fanką różowych pazurków, to tutaj wszystko mi się podoba :) Plus za skład.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Aneta,

    I'm back! Big big hugs. Thanks for everything xxxx

    This is so pretty - I really like it and love your nails and photos :-D I ordered the new set of CA holos. Looking forward to getting them :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      :D
      I'm so glad you're back! Seriously, I was thinking about you, what was going on and so on... So great to see you again!
      I've got all of them, Footprints arrived yesterday.

      Usuń
  23. no ładnie odbija i jest nasycony kolor już w zdobieniu :P chyba wiesz o co mi chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  24. That's a lovely mani! And very nice review! It really look awesome on light base! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładniutki ten lakier :) Coraz bardziej zaczynają nam się podobać róże xD

    OdpowiedzUsuń
  26. It looks so cute! I love the colors :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.