Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 1 czerwca 2016

Koty poczuły miętę z Essence, The Gel, 40 play with my mint ;)

Zachciało mi się kotów, które poczuły do siebie miętę - to mam! Ręcznie malowane.

I wanted two cats that felt mint to each other (literally in Polish this means they fancy themselves). And I have them! Freehand.




Siedzą obok, a ogonki mają skierowane ku sobie. Do tego namalowałam łapki - słabo na zdjęciach widoczne - które doprowadziły je do obecnego miejsca. Zgadnijcie, który kot to facet, a który kobieta :D (malując je myślałam o ich płci).

They are sitting near and their tails are nearly touching themselves. In addition I painted some paws (poorly visible in photos) - that led the cats to the place they are staying. Guess which cat is male and which is female :D 


Jako tło posłużyła mi już wspomniana mięta.

I used the already mentioned mint as a background.



marka: Essence
kolekcja: The Gel Nail Polish
nazwa: 40 play with my mint
ilość użytych warstw: 2
wykończenie: żelowe, błyszczące
pojemność/cena: 8 ml/ ok. 8 zł
moja ocena: 8, 5/10 pkt

brand: Essence
collection: The Gel Nail Polish
name: 40 play with my mint
number of coats used: 2
finish: gelly, glossy
price/amount: 8 zloty/8 ml
my rating: 8, 5/10 pnts

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, ISOBUTYL ACETATE, STEARALKONIUM BENTONITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Lakier ten to piękna, pastelowa, nieco cukierkowa mięta. Krycie z dwoma warstwami to świetny rezultat przy tak jasnym odcieniu, schnięcie ok. 20 minut. W buteleczce bledszy, niż na paznokciach. Bardzo pozytywny odcień w odbiorze!

This nail polish is a beautiful, pastel, a bit candy-like mint. Opacity achieved with 2 coats is a great result with such a light shade, the drying time is about 20 minutes. The shade is paler in the bottle than on nails. It's a cheerful looking nail lacquer!





I jak tam moje 'miau" manicure, co sądzicie?

What do you think about my 'meows'?





73 komentarze:

  1. nice mint , and so cute pets ! amazing

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely mint! I like the cats too! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Thankies! I only wish paws were more visible under the lamp ;)

      Usuń
  4. Super koty, stawiam, że mniejszy to kobieta ;-) Miętka też bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty boskie! Miętowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję, dziękuję :) Koty nawet mi wyszły, w sumie byłam zadowolona. To łatwo namalować.

      Usuń
  6. Och jakie słodkie kocurki - bardzo mi się podobają :D zresztą lakier też niczego sobie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh I do rather like this look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam akurat kocurki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki.Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pretty and girly design here) Love such mint shades, because I have matching jeans!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że ty kiedyś też chyba malowałaś koty tyłem? ;)

      Usuń
  12. Podoba mi się pomysł na koci manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is so cute! I love mint, and those cats are so cute ♥
    Amy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like mint shades a lot too, if they aren't too dusty.

      Usuń
  14. Ale ekstra! Z wiadomych względów to będzie mój ulubiony wzorek :))

    OdpowiedzUsuń
  15. I am envious on your freehand skills! I love the cats <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you think I have these skills as I'm not so sure :D I can paint only easy stuff.

      Usuń
  16. Zazdroszczę precyzji w ręcznym malowaniu ... koty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aww, come here kitty, kitty - what a cute mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Here they go, you'll be having more at your place ;D Prepare some space ;D

      Usuń
  18. Ja też chcę takie kocury! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie mogę sobie wyobrazić, jak można coś takiego namalować na paznokciach :) Bardzo niezwykłe połączenie kotów i mięty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. I love that mint shade and your freehand skill has amazed me! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot :) Yeah, the mint is lovely.

      Usuń
  21. Tytuł posta genialny! Na myśl przychodzi jedno kocimietka 😃 uwielbiam koty wszędzie, u mnie też kocio ale w wersji sweet 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja taka wredna i kocimiętki dla swojej kotki nie mam :D

      Usuń
  22. o Jezuuuu! jakie boskie kotałki! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne koteczki! :) Uwielbiam koty i chętnie bym taki wzór nosiła, ale talentu do malowania z kolei nie mam za grosz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W końcu ktoś tu lubi... koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeurocze zdobienie i piękna mięta.

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm the hugest fan of black cats and I love this manicure!

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę! Jak Ci super idzie malowanie ręczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby te łapki być bardziej widoczne na zdjęciach, ale z kotków byłam zadowolona :) Dzięki!

      Usuń
  28. Jako kocia mama bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł! Trudno mi rozpoznać je płciowo :-)
    Ten miętowy kolor też super :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kotka to ta po prawo (bliżej małego palca) :) Urocze maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I think the cat on your ring finger is the female? I love the mint with the paw prints and cats :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeglądam Twoje prace i nadziwić się nie moge :) Koty jednak najbardziej mnie zauroczyły <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)

Podoba Ci się ten blog? Zostań na dłużej :)
Do you like this blog? Stay for a longer time :)

NotCopyACat:

NotCopyACat:
because we don't want to copy one another (not a copycat), still we have a lot in common :) - that's why one letter in the name of my blog is switched.