niedziela, 26 czerwca 2016

Khadi, szampon Hibiskus do wrażliwej skóry głowy.


Kolejny produkt, który wam opiszę, to szampon Khadi. 

Another product I'm going to review is Khadi shampoo.



marka: Khadi
nazwa: Ayurvedic shampoo, Hibiscus - szampon do wrażliwej skóry głowy
pojemność, cena: 210 ml/ok. 42-45 zł
moja ocena: 5,5/10 pkt
czy kupiłabym ponownie? nie


brand: Khadi
name: Ayurvedic shampoo, Hibiscus -  shampoo for sensitive scalps 
amount, price: 210 ml/about 42-45 zloty (10 euro)
my rating: 5,5/10 pnts
would I buy it again? no




Ten szampon ma certyfikat BDIH i składa się w 20% z ziół, kwiatów i owoców.

This shampoo has the BDIH certificate and contains of 20% herbals, flowers and fruit together.





Skład pełen jest wyciągów z różnych roślin; nie wszystkie kojarzę, wszak nie pochodzę z Indii ;) Spieniacze należą do tych łagodniejszych, konserwant również (sorbinian potasu). Trzy ostatnie substancje mogą uczulać. Szampon pieni się tępą pianą, konsystencję ma galaretowatą, pachnie nie hibiskusem, a mocną lawendą, taką trochę męską w odbiorze.

Ingredients consist of many extracts from various plants; I don't know every single one as I don't come from India ;) Foamers are gentle, the preservative, potassium sorbate too. Three of ingredients that are last on the list can irritate scalps. This Khadi foams with a blunt foam, its consistency is like a jelly. The smell is not resembling hibiscus, but a strong lavender, such a male type of fragrance.




Producent obiecuje ochronę skóry głowy, zapobieganie wypadaniu włosów, wzmocnienie i blask. No i niestety, ale u mnie to się nie sprawdza. Mam wrażenie, że po umyciu włosów tym szamponem przy rozczesywaniu traciłam więcej włosów, niż gdy umyłam je innym. Poza tym włosy były klapnięte - smętnie opadały... Coś mnie jednak w nim uczulało, piekła mnie skóra na ciele (myję włosy pod prysznicem). Nie byłam zadowolona z tego szamponu. Jak się okazuje, czasem dobry skład też nie czyni cudów.

The producer promises protection of your scalps, preventing hair loss, strengthening your hair and gloss. Unfortunately, it doesn't work like this in my case. After washing my hair I had an impression that I was losing more hair than when I was washing them with a different shampoo. Besides my hair was looking  flat.... Something was irritating my skin, it was itchy (I take showers, not baths). I wasn't satisfied of this shampoo. Sometimes good ingredients don't do miracles.






Uważam, że za tę cenę można kupić lepsze bio szampony...

I think you can buy better bio shampoos for that price...

A jakie są ostatnio wasze ulubione szampony?

What are your favourite shampoos?

36 komentarzy:

  1. nie rpzepadam za takimi szmpaonami ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre zioła też uczulają, szczególnie w takich bogatych mieszankach - podobno też się zdarza przy tych syberyjskich. Ja odkryłam LowPoo w kremie YR, nie ma w ogóle piany i jest rewelacyjny dla mnie, i jeszcze Alterry kofeina-guarana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam właśnie na te zioła, ale w ogóle to myślałam, że szampon będzie pachniał hibiskusowo, nie lawendą :O
      Lubię użyć szamponu Alterry od czasu do czasu (szampon migdałowy).

      Usuń
  3. Chyba nie będę ryzykować jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skuszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie henna bezbarwna z Khadi uczuliła. Jednak te ziółka nie dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli ciebie też. A jak to się objawiło?

      Usuń
  6. Nie mamy w sumie ulubionego szamponu, nadal szukamy tego jedynego :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Sometimes it's nice to be able to rule out products ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The price of this one was quite high as for shampoo, so I was disappointed, especially when it seemed to weaken my hair instead of strenghtening. They seemed less thick.

      Usuń
  8. Niestety, czasem z pozoru dobre produkty zawodzą... Jakiś czas temu kupiłam swojemu facetowi niby-super szampon za ponad 80 zł, bo ma problemy ze skórą, a też go uczulił i ja wykończam butlę, bo szkoda wyrzucić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie drogo - a jeśli jeszcze okaże się do tego, że uczula, to kiszka ;P

      Usuń
  9. Wcześniej nie słyszałam o tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat używam tylko szamponu Head&Shoulders i każda próba zmiany konczy się tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting review. I definitely wouldn't be re-buying a product that work opposite of the promises on the packaging.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorry it didn't work for you. I used just one Ayurvedic shampoo long time ago. I don't remember the name but it was something related to Aloe Vera. It was good :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wydaję więcej na szampon niż 20 pare zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Zrobiłam kiedyś wyjątek w przypadku Khadi i Coslys.

      Usuń
  15. Uzywalam kiedys kilka ray i bardzo zadowolona jestem :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj <3 Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam chyba inną wersje kiedyś, u mnie był ok, ale kosmetyki Khadi czasem też na mnie niekoniecznie dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do takie typu szamponów :) + obserwuje :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Może to któryś z wyciągów?
    Od siebie polecam szampony i odżywki INSIGHT :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks nice, but sad, that it works worse...(

    OdpowiedzUsuń
  20. Too bad it didn't work well for you :( I like alba shampoos and Burt's bees

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. If I had Burt's Bees here, I'd try it out!

      Usuń
  21. Nie zawsze naturalny skład jest najlepszy, skoro skóra Cię piekła, to pewnie albo Cię podrażnił, albo uczulił. Szkoda, bo zapowiadał się dobrze. Jeśli chodzi o mnie, to używam zwykłych szamponów z supermarketu/drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń